محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بیست و دوماهگی محمدحسام❤

1399/5/18 19:20
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

محمدحسام شیرینم،گل پسرنازنینم ۲۲ ماهگیشو ب لطف خدا ب سلامت سپری کرد.😘😘😘

فرهنگ لغات لپ قرمزیِ من💋❤:

آقون:صابون

اَدو:پتو

دَدی:برفی(خرگوش محیا)

دی دی:پرنده

آدی:آجی

علی:علیرضا پسرعمو،علیرضا پسردایی

آلا:آلا دخترخاله

اُش:رژ(با انگشتت روی لبات میکشی ک دقیق مفهومو برسونه!😆)

لِلا:خاله-لیلا

بودگا:ماشین!

اَلووووو:الو،برای شروع صحبت تلفنی

تووو:توپ

کا:کارت بانکی

با پتو آشتی کردی،بدجور!!تا میخای بخوابی میگی اَدو و باید پتو بکشم روت.😘

ب تمیزی حساسی،وسایلو سرجاش میذاری.دستات ک کثیف بشه سریع میگی به به و میخای بشورمش!

ناراحت ک بشی،روتو برمیگردونی،لباتو جمع میکنی،لب پاینیتو میدی بیرون و اینقدر بانمک بغض میکنی ک نمیشه عاشقت نشد!😁😘😘

دستتو میذاری روی سرت،یعنی روسری بپوش!!انگشتتو ب لبات میکشی و میگی اُش یعنی رژ بزن بریم بیرون!😁😀

ب زبون خودت خاطره تعریف میکنی و من باید رمزگشایی کنم و تکرار کنم ک منظورت چیه!اینجوری خیالت راحت میشه ک متوجه ی حرفات هستم و ادامه میدی.😉😚

تنهایی همراه بابا،با ماشین بیرون رفته بودید.موقع رد شدن از سرعت گیر از صندلی افتادی پایین😔.خدارو شکر بخیر گذشت و فقط چشمت کبود شد.😘😘

الهی دورت بگردم.😘😘چقدر من و بابا و محیا و خاله ها ناراحت شدیم و خدارو شکر کردیم ک بخیر گذشت.💜💜

خدارو شکر با ادبی،بچه هارو اذیت نمیکنی.کنجکاو و شیطونی اما خرابکار نیستی.💝💝

از کتاب خوشت میاد.وقتی کتاب میاری یا باید ب زبون خودت واست داستان تعریف کنم یا مثه این صفحه از کتاب باید ده بار صدای همه ی موجواتشو در بیارم!اینقدر حرفه ای شدم ک حتی واسه ماهی هم صدا در میارم!😅

سرسره ک رسید نمیدونستی کاربردش چیه!وقتی محیا سرخورد اینقدر واست جالب بود ک با صدای بلند میخندیدی!😁😘

روز اول ب کمک ما بازی میکردی اما بعد از اون دیگه ب تنهایی بازی میکنی.💝

خدارو شکر هیچ علاقه ای ب تی وی نداری.نهایتش هر سه-چهار روز یکبار در حد ۲-۳دقیقه اونم اگه واست جالب باشه و تصاویر حیوانات باشه نگاهکی میکنی.😀😘

ب اینکه هرکس گوشی خودشو استفاده کنه حساسی!نمیذاری تبلت محیا دست ما باشه یا گوشی ما دستِ محیا!اگه خلاف کنیم ب زور از دستمون میبری و میدی ب صاحبش!😁😁💛❤

دیگه واسه مهمونی رفتن غریبی نمیکنی و با روی خوش وارد خونه میشی.و تا چند روز ب زبون خودت از خاطرات مهمونی تعریف میکنی.❤😘

توی جمع وقتی خجالت بکشی خنده هاتو جمع میکنی و وقتی خندت بگیره لباتو گرد میکنی ک نخندی و به شدددددت خوردنی و بانمک میشی.😘😘😘😘😁😁

ب طرح و شکل روی لباسها دقت میکنی.صاحب سلیقه ای و روزی چند دست لباس عوض میکنی.😘😘

پسندها (18)

نظرات (20)

مامان صدیقهمامان صدیقه
18 مرداد 99 19:48
دورش بگردم جیگرک خاله ک ماشالله روز ب روز شیرین تر میشه&hearts️
چقد نسبت ب چند ماه پیش لاغر شده پسرمون😥
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزدلم😘😘

داره قد میکشه گل پسرمون❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مرداد 99 20:10
اولين كامنتو لايكو من دادم😍😍😀😀
22 ماهگي شازده موفرفري مبارك😘😂
اوووخي❤️ ديگه هر ماه كه ميگذره بيشتر سعي ميكنه كلماتشو به حرف زدن درست شباهت بده😘
منم دقيقااااا وقتي ناراحت ميشم و قهر ميكنم مثه حسام قهر ميكنم😆
وويي چه بد چشمش كبود شده😖 روش يخ بذاري زود تر خوب ميشه 😚
صداي ماهيييييي؟😂🤣😆
سرسره هم مباركش باشه😘😚
من وقتي جايي نبايد بخندم و خندم ميگيره با تمااااام توان لبامو گنچه ميكنم😆
اي جانمممم😂 ديگه حسامم داره تريپ برميداره و لبس با سليقه عوض ميكنه😆
22 ماهگيش كليييييييي مباركككككككك😘😘😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

آره کلماتش واسه بقیه هم داره مفهوم میشه😉

خدارو شکر الان دیگه چشمش خوب شده

کمی دیر پست کردم😆😅

وای چ بامزه ک هنوزم این مدلی بغض میکنی😁😁😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مرداد 99 20:10
اولين كامنتو لايكو من دادم😍😍😀😀 22 ماهگي شازده موفرفري مبارك😘😂 اوووخي❤️ ديگه هر ماه كه ميگذره بيشتر سعي ميكنه كلماتشو به حرف زدن درست شباهت بده😘 منم دقيقااااا وقتي ناراحت ميشم و قهر ميكنم مثه حسام قهر ميكنم😆 وويي چه بد چشمش كبود شده😖 روش يخ بذاري زود تر خوب ميشه 😚 صداي ماهيييييي؟😂🤣😆 سرسره هم مباركش باشه😘😚 من وقتي جايي نبايد بخندم و خندم ميگيره با تمااااام توان لبامو گنچه ميكنم😆 اي جانمممم😂 ديگه حسامم داره تريپ برميداره و لبس با سليقه عوض ميكنه😆 22 ماهگيش كليييييييي مباركككككككك😘😘😍  
مامان فاطمهمامان فاطمه
18 مرداد 99 20:25
ماهگرد شیرین بلا مبارک...ببوسینش از طرف ما🤗😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

سلامت باشید😘

18 مرداد 99 21:30
آخ جون دو ماه دیگه دو ساله میشه جیگر طلا 😍😍
ای بابا داداش چرا شدی مثل بچگی من هی بخودت ضربه میزنی البته هنوز تو خونی کردن سر و صورت هنوز من استادم 😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره دو ماه دیگه مردی میشه واسه خودش😁😁

لازم شد شما هم از خاطرات کبودیها و جراحتها بنویسید😉😆

معلومه حسابی شیطون بودید🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 مرداد 99 21:30
ماشاءالله محمدحسام خوشگلمون😍❤😘
ماهگردش مبارک باشه ... خداروشکر خطر بخیر گذشت💚🥰❣😚
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی مبینای مهربونم😘😘

18 مرداد 99 22:01
😂شیظوووون ی مدت به شیظوووون درسم میدادم😂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
18 مرداد 99 23:02
22 ماهگی محمدحسام قشنگمون مبارک💕😍
الهی عاشق قهر کردناش شدم چون خودمم بچه بودم یجورایی این مدلی قهر میکردم😅❤️
خداحفظشون کنه 😍🧡
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘

 
نیلا
18 مرداد 99 23:21
۲۲ماهگی ات مبارک پرنس کوچولو!😘
حرف زدنای حسام رو خوندم یاد یه فیلم از بچگیام ،دو سالگیم،افتادم که رو مبل نشستم با مدادرنگیام بازی میکنم اروم پیس پیس میکنم و از طرف مدادا حرف میزنم،اخرش هم از رو مبل افتادم پایین😂
من یه پسردایی سه ساله دارم که وقتی ادای اینکه ناراحتی در بیاری ،میگه:اِاِاِاِ...نَتُن!
یعنی نکن!😂😄
چقدر بد کبود شده!!😫😫ایشالا هیچوقت دیگه کبود نشه😖😖😵
صدای ماهی رو کافیه دهنمون رو پر اب کتیم بعد حرف بزنیم😂😂
سرسره مبارکتون باشه گل دختر و گل پسر😍😍
من وقتی تو کلاس خندمون میگرفت که نباید مبگرفت دستم -یا جامدادیو!-گاز میگیرم خنده ام نگیره!😂
منم چندوفت بود خودمو هی استایل عوض میکردم،یه بار رفتم مامانمو ارایش کردم،رژ لبو زدم به لپشون و کلی مو الکی رنگی زدم به موهاشون و آخر دیدم کم ارایش کردم رفتم از خواهرم لاک گرفتم((چون خودم،فقط شیش تا لاک دارم که سه تاش الکیه و اصلا رنگ نداره،یکیش یه پاش تو گوره و به درد ناخون مورچه میخوره،دوتاش هم خشک شده!))بعد با ترس و لرز لاک زدم اوووف یادم میاد اصلااا!بعد دیگه هی اصرار میکردم پاکشون کنه مامانم خوشش اومده بود میگفت نه بابا بذار شدم شبیه از این مامان خوشتیپا😂 چون مامانم هم مثل من هیچوقت لاک نمیزنه حتی عروسیا
البته  مامانا همیشهههه خوشتیپن😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم😚😚

دیگه آرایش نَـتُن😀😀

من اصلا نمیتونستم جلوی خندمو بگیرم

قدیماخیلی هم سر این مساله ب مشکل برمیخوردم 😀😀

الان نسبت ب قبل بهتر شدم

ولی بازم خیلی سختمه😁😁

چ مامان خوب و مهربونی،خداسلامت  حفظش کنه 😘❤
مامانِ محدثه جونمامانِ محدثه جون
19 مرداد 99 0:07
خدا حفظ کنه گل پسره نازنینتون رو 🙏🙏🙏😍😳👌
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر مهربانو❤
عمه فروغعمه فروغ
19 مرداد 99 13:27
خدا حفظش کنه گل پسر نمکی رو بلا ازش به دور😘❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
همچنین از شما و عزیزانتون😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 مرداد 99 14:39
ماهگرد کوچولوتون مبارک
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
19 مرداد 99 14:53
ماشاالله حسام خان😍
مامان آیسلمامان آیسل
19 مرداد 99 20:20
آفرین به حسام باهوش و دوست داشتنی....بلا همیشه ازت دور باشه❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😚
نرگسنرگس
21 مرداد 99 10:44
ماهگرد تولدت مبارک آقا پسر شیرین ...
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😚
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 مرداد 99 11:16
خدا بچه های گلتون رو حفظ کنه
ماشاءالله به محمدحسام جون❤😘

ماهگردش هم مبارک باشه ... 💚
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
29 مرداد 99 15:58
يه مدت نبودين خاله جونننننن🙁😘
دلم براتون كليييييي تنگ شده بود الان كه ديدم اومدين ذوق مرگ شدم😍😘😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘

شما لطف داری

مشغول بچه هام،فرصت زیادی واسه وب ندارم
ولی همیشه ب یاد دوستای خوبی مثه شما هستم😘
مامانیمامانی
2 شهریور 99 15:05
مبارک باشه عزیزم😘😘
مامانیمامانی
2 شهریور 99 15:05
مبارک باشه عزیزم😘😘  
مادر امیدوارمادر امیدوار
3 شهریور 99 14:14
چه عکسهای قشنگی😘😘😘