محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

جشن تولد دوسالگی محمدحسامم😘

1399/8/19 23:15
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

گل غنچه کرد و غنچه شکفت💖

و خداوند در هشتم مهرماه سال ۹۷ دومین هدیه ی زیبایش را به ما داد💖

میلادت مبارک گل پسر شیرینم،حسام عزیزم💖

تمام دارایی من قلبی است،

که برای تو و محیا می تپد ، آن را تقدیمتان میکنم

💞💞💞💞💞💞💞💞💞

وقتی وارد خونه شدی و ژله رو روی میز دیدی،سریع رفتی حسابشو رسیدی😅😅😘😘

بهت گفتم تولدته و واست کیک و ژله خریدیم و میخایم دست بزنیم و برقصیم و .....

خییییییلی خوشحال شدی و با ذوق و شوق لباستو‌ عوض کردی و تمام مدت با خوشحالی میخندی و دیگه خرابکاری نکردی!!😂😂💖💖💖💖

شمع فوت کردنت خیلی بامزه بود.😄❤️

حاضر نبودی خم شی و شمعو فوت کنی!!شمعو از جا میکندی و فوت میکردی و می‌ذاشتی سر جاش!!😂🥰👏❤️

بعدشم کلی ذوق میکردی و بازم ب‌مصطفی‌میگفتی:عمووووو آتیش!!یعنی عمو شمعو روشن کن😄💞💞

حسابی شاد بودی و خوش گذروندی.💖💖💖

محیا و صفا و نرجس هم حسابی مجلس گرمی کردند.😁💖💞❤️

الهی من دورتون بگردم،عزیزای دوست داشتنی من😘😘😘

روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای ما زیباترین لحظه ها را بسازی😍😍😍

تلاش حسام‌ برای قلب درست کردن😄😄💞💞

پسندها (15)

نظرات (16)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 آبان 99 23:45
جشن تولد دو سالگیت مبارک حسام جونم ان شاءالله ۱۳۲ ساله بشی گل پسر خوش خنده❤❤🌈🌈
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشی😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 آبان 99 23:53
تولد کوچولوتون مبارک. انشاءالله همیشه زیر سایه شما سلامت باشه. 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر مهربانم 😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
20 آبان 99 0:07
ای جانمممم😍😍😍😎😎😎😎❤❤❤❤
شازده کوچولوی بامزه و مهربون...💖💖
انشاء الله همیشه زیباترین لبخند بر لب هات...
ناب ترین حس در قلبت...
و رنگین کمونی ترین روز ها در انتظارت باشه😍💖💖💖💜💛💜💛💜💚💚💙💙💙💋💋💋💋❤❤❤❤
تولدت مبارکاااا پرنس کوچولوی گوگولی😍😍😍❤❤❤💋💋💋💋🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎶🎶🎶🎶🎵🎵🎵🎵🎵🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
خدا همیشه براتون حفظش کنه انشاء الله ۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲ سالگیش😉😘💗


محیا گلی هم مثه همیشه خوشگل و نازه امیدوارم همیشه بهش خوش بگذره و شاد و موفق باشه پرنسس زیبا و دوست داشتنی😍😍👗👗👑👑👑💋💋💋
تا باشه از این روزای قشنگ و اتفاقات خوب😚😊💖💞
بازم تولد حسام جونم مبارک باشه😍😍😍
چقدر هم بزرگ شده😍😅😄
ماشالا💕💕
قدش هم هزار ماشالا خیلی بلند شده نسبت عکسای قبلیش خیلی تغییر کرده من واقعا جا خوردم😅😅😘😘😍😍
امیدوارم زندگیش پر از تغییرات مثبت و خوب باشه😍💜💙💜💙💜
عاشق خراب کاری ها و کارای بچه ها خصوصا حسام هستم😅😅😄💞💞

پ.نH.B.D😍😍😍😍😙😙😙💝💝💝💝💝🌟🌟🌟🌟🎆🎆🎆🎊🎉🎊🎉🎊🎉💋💋💋💋👑👑👑👑
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘😘
مثه همیشه کامنتت رنگ رنگی و پر از حس مثبت😄❤️
منم الان ک عکسای قبلیشو دیدم همین حسو&zwnj پیدا کردم و با خودم گفتم واقعا هم تغییر کرده😅
نظر لطفته مهربونم💖💖💖
مامان صدیقهمامان صدیقه
20 آبان 99 1:04
عزییییزم ماشالله چه اقایی شده حسام اقای گل ما💙
تولدت مبارک جیگر💙
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
20 آبان 99 7:58
ماشاالله بچه ها چقدر زود بزرگ میشن😍ان شاء الله که همیشه شاد باش حسام جان💙تولدت مبارک عزیزم😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزمهربون😘😘
عمه فروغعمه فروغ
20 آبان 99 14:04
تولدش مبارک خدا حفظش کنه براتون😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشید😘😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
20 آبان 99 17:02
ماشاالله اقایی شده برا خودش...تولدت مبارک گلم...لبت شاد و دلت خوش😘همیشه زنده باشی 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشید😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 آبان 99 20:16
دو سالگی محمد حسام جون مبارک😍💖
ایشالله تولد 120 سالگی پسری😍💖😍❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘😘
مامانِ محدثه جونمامانِ محدثه جون
20 آبان 99 22:59
تولد تولد تولدش مبارک
ایشالله صد ساله شه نه صد و بیست ساله شه
نه صد و بیست سال کمه
همیشه  زنده باشه ...🎊🎉🎇🎆🍰🍬🍭🍧😍
و ماشاءالله به محیا گلی 😍🤗🙃
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزم🥰😘
مامان فرشته کوچولومامان فرشته کوچولو
23 آبان 99 0:11
ای جونم دیگه مردی شده واسه خودش
تولدش مبارک عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘
نیلا
23 آبان 99 12:37
ای جانم چقدر چتری به حسام میاد😍😍😍
چه شاهزاده کوچولوی نازی و چه کیک خوشگلی😀💚💚💚
چه شجاعتی!!👏👏👏👏من اصلاااااا نمیتونم شمع یا کبریت تو دستم نگه داشته باشم 😅😅
حسام گلی مهربون وناز ،ایشالا همیشه تو همه چیز موفق باشی و همیشه تو دل مهربونت جز شادی وخوشحالی نباشه 💙💛💙💛💙
 
نیلا
23 آبان 99 12:39
ای جانم چقدر چتری به حسام میاد😍😍😍
چه شاهزاده کوچولوی نازی و چه کیک خوشگلی😀💚💚💚
چه شجاعتی!!👏👏👏👏من اصلاااااا نمیتونم شمع یا کبریت تو دستم نگه داشته باشم 😅😅
حسام گلی مهربون وناز ،ایشالا همیشه تو همه چیز موفق باشی و همیشه تو دل مهربونت جز شادی وخوشحالی نباشه 💙💛💙💛💙
وااااای خدایا چرا من هروقت میخوام کامنت بدم انقد خطای سیستمی و دوباره اقدام کنیده؟😅😅
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😍

نگاهت خوشگله💖

نی نی وبلاگ دوستت داره،کامنتاتو&zwnj دوبل و&zwnj سوبل ثبت می&zwnjکنه😄😘😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 آبان 99 16:20
تولدت مبارک حسام جون. دلم برات تنگ شده بود.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم،شما لطف داری😘😘
نیلا
12 آذر 99 0:04
دیروز هفت سال و یازده ماهگی محیا گلی بود😍😍💙💙💜
هشت سالگیش پیشاپیش پیشاپیش پیشاپیش مباررکککک😍😍💙💙💙🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎂🎂🎂
 دلت شاد و روزگارت بهاری باد محیاگلم💜💛💜💙
ایشالا به همه ارزوها وهدفای قشنگت برسی دختر خوش ذوق ومهربون💜💙🌠🌠⭐
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررررسی عزیزمن😍😘

شمارش معکوسش شروع شده هر روز و هر شب حرف تولدشه و داره رو شماری که چه عرض کنم!؟!لحظه شماری می&zwnjکنه😄
لباس دختر کفشدوزک. سفارش دادیم و الان دل توی دلش نیست که اندازه باشه و .....
خیلی این حال و هواشو دوست دارم😄😍 
مامان صدرامامان صدرا
17 آذر 99 1:50
حسام جونم پسر خوشگل تولدت مبارک 😙😙😙با آرزوی بهترین ها
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزم😘😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
1 دی 99 8:34
تولدت مبارک حسام عزیز😍😍🥰🥰🥰🤩🥰😍🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘😘