محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

کمربند نارنجی محیاگلی😘

1401/7/12 22:56
567 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بهترین خاطرات این تابستان محیا گلی،کلاس کاراته بود.

بیشتر هم بخاطر هم دوره بودن با مائده و عباس و عماد بچه ها ی خاله.😍

کلی بهشون خوش گذشت.

قبل از کلاس میرفت خونه ی خاله و با هم تمرین میکردن،بعد از کلاس هم اغلب به بهونه ی کاراته میرفت خونشون و کلی خوش میگذروندن.😍🥰

نتیجه ی این تلاشها هم کمربند نارنجی بود که نصیب هر چهار نفرشون شد.👏❤️

روزی ک محیاگلی با کمربند نارنجی وارد خونه شد از خوشحالی جیغ کشیدیم و بغلش کردیم و بهش تبریک گفتیم.😘

خیلی خوشحال بودم ک نتیجه ی زحماتشو گرفته.❤️👏

خودشم خیلی خوشحال شده بود.🥰

به افتخار این ارتقا ، هم شام رفتیم کره کباب که تازه افتتاح شده بود و شام کباب مهمونشون کردم.

جایزه ی محیا هم این بود ک میکس کوبیده و جوجه سفارش داد.😁🤩

محیای مهربونم،دختر دوست داشتنیِ من،از پیشرفتت خوشحالم.❤️😘

دوست داشتم ایام مدرسه هم کلاس کاراته رو ادامه بدی ولی ترجیح دادی تابستون دنبالش کنی و من هم به تصمیمت احترام گذاشتم.

مهم راحتی و آسایش خودته دخترقشنگ و مهربونم❤️😘

پسندها (7)

نظرات (3)


13 مهر 01 19:38
ان شاء الله کمربند مشکی و قهرمانی جهان 😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم انشالله🌺🌷✌️
مامان آیسلمامان آیسل
13 مهر 01 21:02
آفرین دختر گلم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 مهر 01 3:59
ماشالله به این دختر خوشگل  🧿🧿🧿🧿
خوب کردی انشالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم