محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مهر ۱۴۰۱

1401/7/3 9:51
634 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه......

یکی از نوستالژیکترین جملات و شعرها

خرید وسایل و لوازم التحریر محیا امسال تلفیقی بود از خرید آنلاین و حضوری😁 همه هم با سلیقه و انتخاب خودش🥰😘

شنبه دوم مهر ماه بود

صبح بعد از بیدار شدن،ناهارو حاضر کردم،بچه ها ک بیدار شدن،صبحونه خوردیم و رفتیم به سمت مهدکودک گل نرگس واسه آقا حسام😍

کلی خوشحال بود و ذوق داشت😘

محیا واسش کیک و آبمیوه خرید و در حالیکه حسام از خوش حالی بند نمیشد رفتیم مهد اما هر چی در زدیم باز نکردند😂

تلفنشون هم خاموش بود😅

دست از پا درازتر در حال برگشت بودیم که تماس گرفتن و گفتن چون صدای آهنگ بلند بود متوجه ی صدای در نشده بودن و .....ما هم برگشتیم😁

فضای خیلی خوب ، قشنگ و دوستانه ای داشت

اولین حضورمون توی این مهد بود.به همین دلیل امروز صرف ثبت نام و مدارک مورد نیاز شد.

حسام هم توی این فاصله بازی کرد و با محیط آشنا شد

برای برگشت حاضر نشد تنها بمونه و چون نمیخاستم خاطره ی بدی از مهد توی ذهنش بمونه اصراری نکردم و با هم برگشتیم.

رفتیم یه سری خوراکی گرفتیم،بعدشم گل فروشی و برای خانم معلم محیا گل گرفتیم.

محیاگلی هم خیلی ذوق داشت و دوست داشت زودتر بره مدرسه🥰

ناهارو ک خوردیم.راه افتادیم سمت مدرسه ی مهاجرین

قرار بود کارای مدرسمو که کمی روبراه کردم،برم مدرسه ی محیاگلی و با معلمش آشنا بشم.

اما خیلی نگذشته بود ک خانم بدری مامان دوستِ جدید محیا(که اسم اونم محیاس😃😍)زنگ زد و گفت مدیر محیا اینا گفته که فیوز برق مشکل داره،برق قطع شده و بهاطر گرمای هوا بهتره بچه هارو ببرید.

ازم اجازه گرفت که محیاهارو ببره مدرسه ی خودشون که اونجا مشغول بازی بشن.منم موافقت کردم.

حوالی ساعت ۴ رفتم دنبال محیاطلا ❤️

گفت دوست داره باهام بیاد مدرسه و منم با خودم بردمش مدرسمون.

محیاگلی بیشتر دلتنگ خانم غبیشاوی معلم کلاس سومش بود ولی خدارو شکر امروز هم بهش خوش گذشته بود.😘

توی راه برگشت از مدرسه ،میگفت باورم نمیشه همه ی این اتفاقا توی یه روز افتاده و هنوزم شب نشده!!!!😁😘

(خرید کردن،مهد حسام،مدرسه ی خودش،مدرسه ی مامانِ دوستش،مدرسه ی مامانِ خودش)

عزیزای من،محیای من،حسام من.....

اینروزا حال مردم کشورمون خوب نیست.....

اینروزا همه جا بوی ناامیدی میاد....

نمیدونم کی و توی چه شرایطی این نوشته هارو میخونید....

فقط امیدوارم اون روز حال «ایران»خوب باشه 😞❤️

دوستتون دارم خوشگلای من😍

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
3 مهر 01 14:12
سلااااامممم
شناختين؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلااااام نسرین مهربونم خوبی عزیزم ؟
مگه میشه فراموشت کنیم؟😍

3 مهر 01 16:25
با آرزوی موفقیت در سال تحصیلی جدید برای خواهر برادر دوست داشتنی🌹❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی آقاحسین مهربون🌷🌺
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
4 مهر 01 2:27
به به ماشالله مبارکتون باشه موفق باشین
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر مهربونم🥰
دخترکــ پر از تصور♡دخترکــ پر از تصور♡
5 مهر 01 22:53
چقد بچه هاتون قشنگن
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم از نگاه قشنگت😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 مهر 01 11:08
چطووووووريننننن
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررررسی مهربونم 
چ&zwnjخبرا گلم؟
چ میکنی؟
چقدر دلم واسه اونروزایی که وقت بیشتری داشتیم و بیشتر از هم خبر داشتیم تنگ شده😍