محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

کدبانوی شیرین زبون❤

1399/3/13 18:09
891 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر شیرینم چند وقتیه خیلی ب آشپزی مستقل علاقمند شدی.❤😘

دیگه تخم مرغو خودت ب تنهایی میپزی.بدون هیچگونه کمکی از طرف من.😘

خیلی هم خوشمزه میشه.طعم تخم مرغهایی ک بی بی میپخت میده.😘😘😘

دیشب گفتی میخای تنهای تنها ژله رو آماده کنی. منم دستورشو واست نوشتم و تنهات گذاشتم!!😁😘

بازم گل کاشتی کدبانوی کوچولوی من😘😘

محیاگلی شیرین زبونم هنوزم یه حرفایی میزنی ک کلی میخندیم.

مثلا چند وقت پیش ک مشغول مشق نوشتن بودی یهو گفتی:ممکنه فرشته ها هم مداد یا پاکنشونو گم کنن؟؟و بعد پرسیدی اگه مدادشونو گم کنن بعد کارای خوب مارو با چی مینویسن؟؟؟😂😘

یا همون اوایل اپیدمی کرونا بود که بابا یه ژل ضدعفونی دست از داروخونه ی باختر گرفت.وقتی دیدیش گفتی:این ک به درد نمیخوره!!روش نوشته با خَطَر!!!(دکتر باختر)😀😀💋❤

💞ازم پرسیدی اگه من زشت بودم و ازت میپرسیدم قشنگم یا نه چی میگفتی؟؟؟!!😎 گفتم نمیدونم باید توی شرایطش قرار بگیرم !!گفتی شما دروغ نمیگی.حتما بهم میگفتی به نسبت سنت خوبی!!!😂😂

 

💞یه بار اشتباهی به جای جعبه!گفتی جبعه!!وقتی درستشو بهت گفتم،گفتی وااااای چ آبروریزی!!😁

 

💞خیلی عاقل و فهمیده ای.یه وقتایی که خیلی دلتنگ بی بی میشم و گریه میکنم.میری یه لیوان شربت واسم درست میکنی و با یه کیک با بیسکوییت میذاری توی پیش دستی و میاری واسم.میشینی کنارم و میگی اگه بی بی بود الان کلی نگرانش بودید.هروقت باباحجی میرفت بیرون نگران میشدید یه وقت بی بی کرونا نگیره!الان بی بی بهترین جای دنیاست و خیالتون راحته!!!😘😘❤❤

الهی من دورت بگردم مهربونم که اینقدر ماهی.💟❤

نظرات (22)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 خرداد 99 18:17
الهی عزیزم😍😍😍خداحفظش کنه براتون ماشاءالله❣❣❣
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘

13 خرداد 99 18:41
محیاخانوم نسبت به سنش خیلی باهوش تر و خانوم تره😍😘شبیه ۹ – ۱۰ساله ها!
واقعا باریکلااا کدبانو ی خوشگل😘😘
من هم به جای جعبه و جمعه  بعضی وقتا مینویسم جبعه وجعمه😂بعضی وقتاهم مثلا میخوام شکسته طور بنویسم انگیلیسیو ،مثلا دیگه خیلی جوگیرمیشم،engineerرو مینویسمegnieer😂
چه سوال ها وجمله هایی به ذهن محیاگلی میرسه😘😘
یک پارچه خانووم😍خداحفظش کنه😘😘
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزدلم
نطر لطفته😘😘
در گوشی بگم که خودمم کلماتی مثه فلاسک و فلاکس و قفل و قلفو  هنوز اشتباه میکنم!😅😅
 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 خرداد 99 19:50
ای جانم ماشاءالله چقدر خانم و شیرین زبونه محیا جان
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
نظر لطفته عزیزم😘

13 خرداد 99 20:08
محیا جونی دیگه کدبانویی شدی واسه خودت😍
خوش به حالت محیا جون مدرستون تعطیله😞برای ما که هنوز یه امتحان دیگه مونده و ....... وای وای وای! استرس شدید برای کارنامه😱
محیا خانوم خیلی خیلی باهوشه😍
چه سوال های بامزه ای 😍
خدا حفظش کنه😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم😘

محیا هم فردا آخرین روز مدرسشونه!!
خیلی وقته کتاباشون تموم شده و این مدت همش تکلیف و امتحان بود!

امشب بالاخره معلمشون فایل ۵ صفحه ای امتحان فرستاد و گفت این دیگه آخریشه!😀

استرس نداشته باش عزیزم،مطمئنم خیلی خوب از پس همه ی امتحاناتت برمیای😘
مامان آیسلمامان آیسل
13 خرداد 99 21:03
محیای عزیزم خدامیدونسته دختری مثل تو رو به کی بده....از بس که مامانتون خانم مهربان و فهمیده ای هستن....روح بی بی شاد❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

نهایت لطف و مهربونی شمارو میرسونه😘😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
14 خرداد 99 0:20
جانم...ماشاالله محیای شیرین زبون...خدا حفظش کنه...چقدر شیرینه ادم یه دختر نازی مثل شما داشته باشه ..خوش بحال مامان فاطمه😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزم

شما خیلی لطف داری😘😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
14 خرداد 99 0:21
جانم...ماشاالله محیای شیرین زبون...خدا حفظش کنه...چقدرلذت بخشه ادم یه دختر نازی مثل شما داشته باشه ..خوش بحال مامان فاطمه😍
مامان صدیقهمامان صدیقه
14 خرداد 99 2:23
عززززیزم‌ محیای دوست داشتنی رو💖
اینکه اینقد خانم شده اول از همه نتیجه زحمت های خودته مهربونم💖
دوم بحاطر خانمی و قلب مهربون محیا گلیه💖
خدا هردوتون رو براهم حفظ کنه هزاررررر سال
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی گلِ من😘

نظر لطفته عزیزم😘😘
مامانیمامانی
14 خرداد 99 10:44
خدا حفظش کنه.
وای دلم تخم مرغ محیاپز خواست😋
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘
ریحانهریحانه
14 خرداد 99 11:56
ماشاالله کد بانویی شدی واسه ی خودت مهیا جون 😋😍😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررسی عزیزم😘
عمه فروغعمه فروغ
14 خرداد 99 21:27
ای جوونم محیای شیرین زبون و کدبانو😘😘😘❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
جانت سلامت عزیزم😘
طاهرهطاهره
14 خرداد 99 22:11
زیرسایه تون صدساله بشه
روح مادرنازنینتون هم قرین رحمت وآرامش
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

خدا رفتگانتونو بیامرزه😘

14 خرداد 99 22:22
خدا حفظش کنه براتون😘😘😍😍😍من که 11 سالمه نمیتونم یه نیمرو درست کنم😐😐😑😑😑
محیا جون خیلی خانوم شدی ها!! 😘😘😍😍😍❤️❤️❣️💞❣️💞💋💋انشالله همیشه سلامت باشی دختر گل😍😍😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❣️❣️💞💋💋💋💞❣️
​​​
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلِ من😘😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
15 خرداد 99 3:44
ای جانه دلم🥰 خانمی شده محیا جانم🥰😅 
و‌چقد باهوش و فهمیده 
چه حرفای قشنگی میزنه بهتون 
منم نیاز دارم دخترم اینجوری بهم محبت کنه😅 
خدا حفظ کنه محیا ‌ حسام نازنین رو❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزدلم😘

دخترا یک دنیا مهر و محبتن

تا چشم به هم بزنید آنیساجون هم بزرگ شده و با شیرین زبونیاش بیشتر دلتون میبره😉😘
سیما خاتونسیما خاتون
15 خرداد 99 17:16
آفرین کد بانوی زیبا
منم امروز ژله بستنی درست کردم
حالا خدا کنه خوب از کار دراومده باشه😉😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

نووووش جون 

حتما خوب میشه

توی این هوا هم حسابی میچسبه😉😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
15 خرداد 99 17:31
ماشالله خداحفظش کنه😍کدبانویی برا خودش❤️😍
منم هم سن محیا جون بودم خیلی سوتی دادم 😂😍 یاد خودم میوفتم وقتی خاطرات محیا جونیو میبینم ولی من خیلی شیطون بودم البته الانم هستم😂😆💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم

زنده باشی و سلامت😘
مامان پریمامان پری
21 خرداد 99 13:41
آفرین محیا خانوم کدبانو و هنرمند و البته شیرین زبون😍
خدا حفظش کنه
از عکسش مشخصه چه تخم مرغ و ژله خوشمزه ای شده😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشید
جای شما سبز😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 خرداد 99 11:41
عزیزم چقدر مهربون و کدبانو شده محیای دوست داشتنی و شیرین زبون💗💗💗
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😚
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 خرداد 99 11:42
عزیزم چقدر مهربون و کدبانو شده محیای دوست داشتنی و شیرین زبون💗💗💗 عزیزم
مامانیمامانی
25 خرداد 99 11:54
به به عجب نیمرویی شده😋😋 ماشالله به محیا خانم شیرین زبون😘😘😘😘
مامانیمامانی
25 خرداد 99 11:54
به به عجب نیمرویی شده😋😋
ماشالله به محیا خانم شیرین زبون😘😘😘😘
خدا حفظش کنه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 مرداد 99 23:40
چه كيف السا_آنايي نازي😍
به به عجب نيمرويي🍳😋
برم واس خودم يكي بپزم😋
ژله اي كه با دستاي محيا گلي درست شه چي ميشه؟؟؟😋😍
خودتم فرشته اي محيا جونممممم😘
چه شيرين زبون😘 خانومي شده واسه خودشا😍
با اون تل و لباس صورتي بيشتر شبيه فرشته ها شده😘😍
من سفره رو گاهي ميگم سرفه😂
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزدلم
نگاهت قشنگه😚😚