محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

نوزده ماهگی محمدحسام❤

1399/3/9 4:08
651 بازدید
اشتراک گذاری

محمدحسام عزیزم،گل پسر شیرینم نوزده ماهگیت مبارررک.😘😚😘(با یه ماه تاخیر پست میشه😉)

روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت۱۳ و ۲۰ برای اولین بار گفتی یایا (محیا)و بعدش کلی واست دست زدیم و محیا حسااابی خوشحال شد و از خوشحالی جیغ میزد و بالا و پایین می پرید و میبوسیدت.😁😘

کلی کلمه میگی:ماما و بابا و دِ دووو که قبلا میگفتی،الان از چیزی خوشت بیاد میگی به به!اگه بیشتر خوشت بیاد با یه لحن خیلی ظریف و دخترونه میگی وااااااای😁😘😘😘

اینقدر قشنگ این وااای رو میگی که خاله ناهید میگه توی خونه تکه کلاممون شده واااای با لحن حسام!😂😂

پام هم میگی،بو وَه واسه درد میگی،باه واسه چیزی که نباشه!هاااام واسه خوردنی.تی تی به مرغ عشقهای محیا! دَ دَ به بچه ها!!😘💋

من ک مسواک میزنم میای کنارم و مسواک میگیری دستت و اصراااار ک خمیردندون بذارم واست.یه کوچولو هم که بذارم حساسیت داری و دور دهنت قرمز میشه.😉

بعد از غذا میری کنار روشویی دستتو ب نزدیک مایع دستشویی میزنی و مثه ما دستتاتو میشوری و بعدشم پابلندی میکنی که به شیرآب برسی و دستاتو  آب بکشی!!اما جالب اینجاست ک دستت به هیچکدوم نمیرسه و فقط ادای دست شستنو در میاری!!😁😁😘😘

بازی قطار قطارو خیلی دوست داری.ولی اغلب نقشت یه واگن در حال واژگون شدنده!😁😘

سه هفته ی تمام شیشه نخوردی و شیر با نی بهت میدادم،چون هنوز دوسالت تموم نشده خیلی نگران کلسیم بدنت بودم.آخه با شیشه بهتر شیر میخوردی.که خدارو شکر بعد از سه هفته بازم شیشه گرفتی.💋

برای اولین بار،هفته ی آخر نوزده ماهگی از جمع خجالت کشیدی!رفتیم خونه خاله لیلا،سریع دویدی توی اتاق بچه ها!میومدی دم در ب ما نگاه میکردی و با خنده برمیگشتی توی اتاق!😘

توی این ماه تنهایی و بدون کمک من بستنی چوبی و بستنی حصیری خوردی.قبلا فقط لیوانی واست گرفته بودم.💋😉

تجربه ی اولین بستنی چوبی هم در کنار سمانه و تبسم بود.

گل پسرم حسابی نمازخون شدی!😁😍

چادر نمازمو سرمیکنی و حالت دراز کش میری سجده و همون حالت هم مهرو مزمزه میکنی!😅❤❤

کماکان خیییلی حیووناتو دوست داری و مراقبیم که از سرکنجکاوی بهشون آسیبی نرسونی!💟😉

حسام شیرینم،گل پسر فرفری و دوست داشتنیِ من،تو و محیا پاره ی تن منید و زندگی من به خنده های شیرین شما وصل شده.پس همیشه بخندید و شاد باشید و از لحظه لحظه ی زندگیتون لذت ببرید،عشقولیای من.😘❤💞

پسندها (18)

نظرات (16)

مامان فاطمهمامان فاطمه
9 خرداد 99 6:12
ماهگردت مبارک پسر شیرین و بلا🤗
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر مامان فاطمه گل😘
مامانمامان
9 خرداد 99 9:50
ای جان هزار ماشاالله بهش♥
19ماهگیت مبارک گل پسر
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘

9 خرداد 99 9:55
نوزده ماهگیت مبارک حسام جون😘😍😍(با یه ماه تاخیر😉) 
انشاالله 120 ساله بشی😘😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررسی عزیزم😘

9 خرداد 99 12:16
با پستونک خیلی ناااز و گوگولییی میشه😍😍😍
هندونه هم نوش جونش😘(من از بچگی هام یک عکس دارم که دقیقا مبلی که روش نشسته ام مثل مبلیه که روش حسام نشسته وهندونه میخوره😁😉))
خدافرشته کوچولوی موفرفری رو حفظ کنه 😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیز من😘
چ بامزه😁😁
هر وقت تونستی یه پست از عکسای بچگیت بذار
مطمئنم خیلی بانمک و خوردنی بودی😀😘😚

9 خرداد 99 12:17
اِ راستی دوخرداد گفتن روز موفرفریا بوده،روزش مبارک!😘😁😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
چ جالب 
عجب روزی😁😁
مرسی عزیزم😘
مامان آیسلمامان آیسل
9 خرداد 99 12:25
حسام کوچولو چادر سر کردن هم بهت خیلی میاد....همه خوراکی هات نوششششش جونت❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر مامان آیسل نازنین😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
9 خرداد 99 13:55
الهیی😍 ماهگرد حسام جون مبارک🎉💝🎈🎊💕💖
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 خرداد 99 14:29
ماهگردت مبارک حسام قشنگم💚💚💚
خاله جونم ان شاءالله همیشه سایتون بالا سر محیا و حسام نازنین باشه💜❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی مبینای مهربونم😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 خرداد 99 14:55
خدا حفظش کنه براتون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
9 خرداد 99 16:33
ای جانه دلم پسر شیرینم😍😍🥰 
اتفاقا منم۱۹ ماهگی انیسا رو نتونستم بیام همون پستی ک آماده کرده بودم اونو نوشتم با اندرحوالات این ماهش😅😅
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ماشالله اینقدر شیطونن و انرژی میبرن که فرصت نمیکنیم مرتب بیایم😉😘
 
عمه فروغعمه فروغ
9 خرداد 99 17:01
ای جانم گل پسر شیرین😘ماهگردت مبارک❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم😘
نازینازی
9 خرداد 99 17:31
ماهگرد جیگرطلا خیلیی مبارک باشه خاله جون ایشالله همین جوری موفق و موفق تر باشه و همیشه سالم و سلامت باشه🧡🤩
من عاشق اون تیکه ای شدم که گفتین اگه از یه چیزی خیلی خوشش میاد میگه وااییی😂😍😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی نازی جون😘

سلامت باشی 

خیلی بامزه میگه؛صداشو نازک میکنه و کشدار میگه😁😁

11 خرداد 99 1:30
هفت سال وپنج ماهگی محیایی مبارک😍😍
اینم جواب کامنتتون😄:
ممنوووونم خاله جونی😘😘
چشمهاتون خوشگل میبینه😘
ممنووون😘😘
لطف دارید خیلییی😘
انشالله محیاجونی حسام اقا هم به موفقیت های زیادی برسند😘😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزمن😘

بازم تولدتو تبریک میگم مهربونم😘😘
مامانیمامانی
14 خرداد 99 10:46
الهیییییییی
نوزده ماهگی گل پسری مبارک
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 خرداد 99 11:43
جااااااان دلم
ماهگردت مبارک عزیزمن❤❤❤❤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 مرداد 99 23:48
19 ماهگي گل پسر موفرفري مبارك😘
خانمي شده واسه خودش😂 چادر هم كه سر ميكنه😂
منم هندونه خوردني زمين و زمان رو آب هندونه اي ميكنم😂
نوش جووووووونش هندونه😘🍉
بخوره و شيطوني كنه😘
موفرفري خوشگل كي بودي تووووو؟😁
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
نهههههه تا این سن هم ادامه داره؟؟؟😂😂