محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

تاس و سرگرمی

1399/3/21 16:14
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و محیا گلی یه سرگرمی درست کردیم که ایده ش توی تلگرام بود.

فقط من و محیا ب انگلیسی بازیش میکنیم.یعنی تاس هر شکلی رو نشون بده اسمشو ب انگلیسی میگیم.

زحمت بریدن مکعبها و چسب زدنش با محیاگلی بود.😘

وقتی کارمون تمام شد هم مشغول بازی شدیم.

محیا ک حسابی خوشش اومد.💋❤

مکعب تاس رو ک درست میکردیم محیا گفت یکی هم واسه امیررضا درست کنیم؟؟؟منم استقبال کردم و واسش درست کردیم.بعد گفت اگه فقط امیررضا داشته باشه مهرانا اذیتش میکنه و ازش میبره!یکی هم واسه مهرانا درست کنیم!😁😚و اینجوری شد ک مکعب سومو هم ساختیم😉

پسندها (17)

نظرات (17)


21 خرداد 99 16:23
ای جانم چه قدر هم مکعبه مرتبه😍😍😍
خوبه  مکعب ساختین،چون کلاس سوم،تو ریاضی،باید مکعب ساخت،اینم میشه تمرین!
من که اصلاااا تو صبر داشتن خوب نیستم تندتند ساختم و گندخورد😂😂
موهای محیاجونی هم چه قدر بلندشده😍😍😍خداحفظش کنه😘😘😘
همیشه به خوشی!😘😘
​​​​​
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم
اینقدر ک خوشش اومد فک کنم تا آخر تابستون میتونیم بریم توی کار صادرات مکعب😆😘💋
سیما خاتونسیما خاتون
21 خرداد 99 16:23
آفرین به مادر و دختری خلاق👏👏👏

21 خرداد 99 16:44
انشالله همیشه به خوشی
بی زحمت یکدونه مکعب برای منم درست کنین 😉
واقعا دم خودم گرم یک مکعب نمیتونم درست کنم😅
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم سلامت باشید

پس شمارو هم ب لیست سفارشات اضاف میکنیم😁😁

21 خرداد 99 16:45
میشه مکعبارو که ساخته شدن بذارین تو فروشگاه آوبینا😁
البته فعلا که چندوقته خبری از وبلاگ دوقلوها نیست😢

 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
فکر خوبیه😁

نیلا هم میشه مدیر روابط عمومی و بازاریابی😁😘

 
مامان علیمامان علی
21 خرداد 99 18:06
آفرین به مامان و دختر گل
موهای خانوم طلا خیلی قشنگ شدن
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

نگاهتون قشنگه😘

21 خرداد 99 19:33
مکعبه چه خوشگل شده محیا گلی❤️❤️❤️
محیا جونی خیلی هنرمند و. مهربونه💜💜💜
عین پرنسسا میمونه💛💛💛
پرنسس محیا🧡🧡🧡
چه دختر مهربونی 💚💚💚
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
شما خیلی لطف داری😘😘
عمه فروغعمه فروغ
22 خرداد 99 13:50
خیلی هم عالی👌ذوق محیا گلی که کاملا تو عکس ها مشهوده😊
فقط نمیدونم چرا فکر این رو کردین که مهرانا امیررضا رو اذیت میکنه ولی حساب حسام و شیطنتاش رو نکردین😆
همیشه به خوشی😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم
خواب نمیروز توی خونه ی ما مردونه س😀😀
یعنی حسام و باباش بعد از ظهر میخوابن و من و محیا از این اوقات طلایی برای با هم بودن استفاده میکنیم.😀😉
بازیهای دونفرمون معمولا همین وقته، به دور از شیطنت و خرابکاریهای حسام😁
مامانمامان
22 خرداد 99 14:45
👏👏👏
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
22 خرداد 99 23:46
ای جانمم چه مکعب بامزه ای!😍
همیشه خوش باشین خاله جان💞😍
بی زحمت برای منم درست کنین
چون من تو بریدن واقعاا بدم😂😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم
چشممم شما هم رفتید در لیست انتظار صادراتمون😁
ب نیلاجون میگم باهاتون هماهنگ کنه😉😘
طاهرهطاهره
23 خرداد 99 1:59
آفرین به شمامامان باحوصله
منم هرصبح که بیدارمیشم فک میکنم چطوربچه هاروسرگرم کنم که ایناکه هیچ طوری سرگرمم نمیشن😆
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
چقدر هم عمر لذت بردن از سرگرمیهای جدید کوتاهه و زود تکراری میشه واسشون😉
مامان صدیقهمامان صدیقه
23 خرداد 99 3:41
عزییییزم فدای محبتت محیا گلی مهربووووووون💖
امیررضا بیصبرانه منتظره بازم بیایی و اینبار باهاش اسکوتر بازی کنی
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
قررررربون مهربونیت عزیزم😘😚
مامانیمامانی
23 خرداد 99 15:30
👌👌👌👌👌
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 خرداد 99 18:22
چقدر مهربونه محیا جان
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 خرداد 99 11:39
آفرین چه سرگرمی حالبی👄
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 خرداد 99 11:40
آفرین چه سرگرمی حالبی👄 جالبه
مامانیمامانی
25 خرداد 99 11:50
چه جااالب
مامانیمامانی
25 خرداد 99 11:51
چه جااالب
خیلی خوبه