محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

سرگرمی های محیاگلی❤

1399/2/1 0:23
517 بازدید
اشتراک گذاری

قرنطینه ی کرونایی هم عالمیه واسه خودش!😉

تلاش کردم با روشهای مختلف،این روزای خونه نشینی دلنشین تر بشه.😉

خونوادگی بازی میکنیم،از اسم-فامیل و پانتومیم بگیر تا قایم موشک و بالا بلندی!😀

تازه کشف کردیم با برج هیجان چندین مدل میشه بازی کرد!😁

دست چینو فقط وقتی حسام خوابه بازی میکنیم.که بازیمونو به هم نزنه!😆

گاهی محیا لباسای خودشو تن حسام میکنه 😁😘

و گاهی هم خودش لباس حسامو میپوشه(جلیقه)😁😘

تقریبا هم هر روز میره سراغ مانتو و شال و روسریهام و تیپ مادرانه میزنه!دیروز بهش گفتم چ خوش تیپ شدی!با نهایت فروتنی گفت:مامان حس میکنم بعضی لباسات ب من بیشتر میان!😁😁😘😘

روزمون از ظهر شروع میشه!

یه صبحانه ی سبک و حوالی ساعت ۳ ناهار میخوریم.

بعدش معمولا حسام و بابا میخوابن و من مشغول درسای محیا و تدریس مجازی خودم میشم.

با تلویزیون هم آشتی کردیم و بعد از مدتها سریال میبینیم اونم در تلویزیون ملی!😆

من و محیا کنار هم درس میخونیم،صحبت میکنیم و از آرزوهامون میگیم.❤

اینروزا آرزوی سلامتی برای همه ی مردم جهان،ارزوی قلبی همه ی ماست.❤

 

پسندها (14)

نظرات (11)


1 اردیبهشت 99 0:39
کلا فکرکنم تو کل ایران همه ساعت چهار بیدارمیشن!هرشب میگیم ایندفعه زود میخوابم ساعت سه شب بیداریمم😁😁😂بعد ساعت شش خوابمون میبره وپنج بیدارمیشیم واین روال ادامه دارد😁😂
💟💟💟💟💟
​​​​​​ای جان دلممم چه ناززز شدن محیاخانوم با لباس هاتون😍💖💖
​​خوش به حال دانش اموزاتون..
کااش شما معلم زبان ما بودین💟💕💕💟کاش منم اونجا که شما درس میدین بوودمممم💞💞💞البته فکرکنم شما به پایه های راهنمایی درس میدین؟پس من دوسال باید صبرمیکردم!
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خوبه پس تنها نیستیم😁

ساعت خوابمون و شرایط زندگیمون داره با امریکا یکی میشه(قرنطینه)😀

من از هفتم تا دوازدهم هستم

 دانش آموز شیطون اما شیرینی میشدی😘😘
نازینازی
1 اردیبهشت 99 1:00
ای جونمم خاله جون ایشالله که همیشه سالم و تندرست باشین و سایتون بالای سر خانواده گلتون باشه😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم😘
عمه فروغعمه فروغ
1 اردیبهشت 99 2:33
ای جان ماشالله به دختر نازمون که هر چی بپوشه بهش میاد😊😘
چه سرگرمی های خوبی هم دارین شاد باشین همیشه❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
شمالطف داری😘

1 اردیبهشت 99 10:27
محیا گلی خیلی عکس های آرتیستی میگیره!!!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره
همیشه و در هر حالتی ژست عکسشو حفظ میکنه😀
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 اردیبهشت 99 13:30
انشاءالله همیشه با هم خوش باشین
مامان آیسلمامان آیسل
1 اردیبهشت 99 15:20
خسته نباشید خانم معلم و مادر مهربون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس مهربانو😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 اردیبهشت 99 16:37
خداحفظش کنه خوشگل خانم رو❤🧡❤🧡
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزم😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
1 اردیبهشت 99 17:35
عزیزم ماشالله به محیاخانم خوشگل و خوش تیپ😘😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی گلم
نگاهت خوشگله😚
مامان صدیقهمامان صدیقه
1 اردیبهشت 99 20:01
عزییییزم محیا گلی عزیزم💝💝لباسات چقد نازن زیاد تن نکن تا بدی ب مهرانا😀💝
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
نگاهت نازه عزیزدلم😘😘

هنوز ماجرای برچسبهای دراتاق محیا یادمون نرفته هااااا😁😁😁
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
8 اردیبهشت 99 12:04
خوش باشین😍😘🌻
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی نوشین عزیزم😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مرداد 99 19:11
الهي كرونا بره و دوباره شادي برگرده😘🙏
پس فقط روال خواب ما به هم نخورده😂
منم هنوز لباساي مامانمو ميپوشم(اين يكي هم تا اين سن ادامه داره😂😂)
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
الهی امیییییین

از قدیم میگفتن دختر هووی مادره!!😀😀😀
توی همه چیز با مادر شریک میشه حتی لباس😁😘