محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

جشن تولد هفت سالگی محیاگلی😘🎂

1398/10/17 20:42
2,223 بازدید
اشتراک گذاری

محیای نازنیم،عشق و نفسم هفت سالگیت مبارک باشه همه ی زندگی من.😘😚💋🎂  ❤

وقتی ۳-۴ساله بودی و آرزو میکردی بزرگ بشی!ازت میپرسیدم وقتی چند سالت بشه خیلی بزرگ شدی؟میگفتی۷!😀😘و حالا ب سن بزرگیت رسیدی عمر و نفسم.😚😚

قرار بود تولد امسالتو با دوستای همکلاسیت و دخترخاله هات جشن بگیریم.کلی هم نقشه و برنامه ریخته بودیم.😀

پام ک شکست بهت گفتم جشنو بذاریم بعد از خوب شدن پام.قبول کردی اما حسابی غصه خوردی!! قبل از تولدت خاله لیلا زنگ زد و گفت واسه محیا کیک درست میکنم و یه جشن خودمونی بگیریم واسش.بعدشم خاله ناهید گفت بخاطر محیا دور هم جمع میشیم ک خوشحال بشه.بقیه ی خاله ها استقبال کردن.و فقط و فقط بخاطر خوشحال کردن محیاگلی این جشنو گرفتن.

😘😘😘

ب محیا ک گفتم قراره با خاله ها و خاله زاده ها جشن بگیریم کلی خوشحال شد.اما گفت کیکش باید اسب تک شاخ باشه!😀

واسه لباسشم داستانی داشتیم!!😁😁هرچقدر گفتم لباس مجلسی بپوش حاضر نشد و اصرار ک این لباسو میخاد بپوشه!😁تولد خودش بود و طبیعتا حق داشت لباسشو خودش انتخاب کنه.😉😘😘

حسام هم توی یه دنیای دیگه سیر میکرد!!😀😘😘تمام مدت جشن مشغول نقشه برای کیک محیا بود!😁😁طوریکه مجبور شدیم از قسمت پشت کیک واسش بذاریم ک دست از سرش برداره!😁😘😚😘

اینجا از یه لحظه غفلت استفاده کرده بود و میخاست کیکو کلا ببره!!😂😚😘😁

خاله لیلا حسابی هوای حسامو داشت.😘😘

محیا عشقم مثه هرسال کلی ذوق کادوهارو داشت.و حسابی از دیدن کادوهای قشنگش خوشحال شد.😘😘😘

موقع فوت کردن شمع هم آرزو کرد برفی زنده باشه و خونوادمون سالم باشیم.😘😚😘❤💋

جشن امسال برای من هم یه جشن خاص بود.جشنی ک نشون داد چه فرشته های نازنینی اطرافم دارم ک برای شادکردن محیا اینهمه زحمت کشیدند.😘😚😘

خدارو شکر میکنم که خواهرای مهربونم همیشه کنارمن.هرچقدر بخام ازشون تشکر کنم باز هم کمه.💋💋❤❤

تولد ۵سالگی محیا،آخرین جشن تولد محیا بود ک بی بی هنوز کنارمون بود.

امسال جای خالیشو همه حس میکردیم.که کاملا یهویی خاله سکینه اومد عیادتم و به جشن رسید.هم خوشحال شدیم و هم دلشکسته خاله رو میبوسیدیم و.......

نمیخام غمگین بنویسم.فقط گفتم ک خاطرش بمونه.💖

قدر عزیزانی ک امروز دارمو میدونم و بابت داشتنشون خدارو شکر میکنم.❤❤❤

نظرات (25)


17 دی 98 20:47
تولدت مبارک محیا خانوم🎂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم آقاحسین گل🌹

17 دی 98 20:51
ای جانم یاد پارسال بخیر چه قدر بزرگ شدی محیا خانوم😗😗😗
تولدت مبارک😗😗
خیلی هم تزئینات زیبا شدن😗دست همه درد نکنه😗
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
عزیزم نقطه ی آشنایی شما با وبلاگ محیا....یکسال گذشت😘😚 
ممنون از نگاه قشنگت😚
فاطمهفاطمه
17 دی 98 21:09
وقتی این پستو خوندم به مامانم گفتم مامان چرا برام یه خواهر نیاوردی که وقتی پام شکست هوامو داشته باشه. خدا شما رو کنار خواهرا تون و خواهراتونو برای شما حفظ کنه.
تولد محیا جونم مبارک. 
والا حسام گلی حق داره کیک به اون خوشگلی هر کسی رو وسوسه می کنه. 
​​​​​
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
خدا نکنه پات بشکنه گلم.انشالله همیشه سلامت باشی
عوضش شما یه مامان مهربون داری که انشالله سالیان سال کنارته و همه جوره هواتو داره.😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 دی 98 21:22
تولدت مبارک باشه محیاجون😍😍😍♥️♥️♥️♥️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی مبینای عزیزم😘😘

17 دی 98 21:34
🌻🌻تولدت مبارک باشه محیا جون🌻🌻
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم شهرزاد جون😘
مامانمامان
17 دی 98 21:44
تولدت مبارک محیا خانوم
انشاالله قطارخوشبختیت همیشه روی ریل های عاشقی در حرکت باشه
وزیر سایه ی پدر و مادر مهربونت🎂🎂🎂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
مرسی بابت دعاهای قشنگت😘
عمه فروغعمه فروغ
17 دی 98 23:10
تولدت مبارک نازنین محیا 😘
روزگارت همیشه شاد و شیرین ❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس عمه فروغ مهربون😚
مامان فاطیمامان فاطی
17 دی 98 23:20
عزیزم مبارکه...الهی همیشه شادوسلامت باشی...چ لباس محلی قشنگی..ماشاالله❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم
سلامت باشی😚
مامان آیسلمامان آیسل
18 دی 98 0:13
محیای عزیزم تولدت مبارک...لباست خیلی قشنگه و بهت خیلی میاد....راستی چقدر قشنگ نوشتین....تو زندگی لحظه هایی هست که فقط محبت و صمیمیت آدمای اطرافت دلگرمت میکنه...میبینی کسایی هستن که راستی راستی دوست دارن و احساستو درک میکنن
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم
مرسی از نگاه زیباتون😘😘
مامانیمامانی
18 دی 98 10:27
تولدت مبارک عزیز دلم😍😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزِ من😚😚
مامان پریمامان پری
18 دی 98 10:27
تولدت مبارک محیای دوست داشتنی 🎂
انشاالله 120 عمر با عزت داشته باشی عزیزم😘
الهی همیشه زیر سایه پدر و مادر مهربون و همراه داداشی عزیزت با شادکامی و سلامتی و دل خوش زندگی کنی💐
دست خاله های مهربونت هم درد نکنه ...خاله عشقه واقعا😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم
آمین واسه دعاهای قشنگتون😚😘😚
مامانیمامانی
18 دی 98 10:27
تولدت مبارک عزیز دلم 😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم😚
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 دی 98 10:51
تولدش مبارک. ان شاءالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرین.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلِ مهربونم😚😘

18 دی 98 15:44
تَوَلد مَحیا گُلی مُبارَک🍓🍓🎁🎁🎁
 
نازینازی
18 دی 98 20:53
تولدش خیلی خیلی مبارک باشه خاله جون 😍😘😍😊
ایشالله که هیچ وقت اسمون دلش ابری نباشه و همیشه شاد باشه و ایشالله که تو تمای مراحل زندگیش در کنار خانوادش موفق باشه🙏👪😍🤩😇
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی گلم
آمین واسه دعاهای قشنگت😚😘
مامان صدرامامان صدرا
20 دی 98 0:04
تولدت مبارک عزیزم با اون لباس محلی خوشگلت🎊🎉🎊🎉🎈🎈🎈😍😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😚😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
20 دی 98 10:52
مبارک باشه محیا خانوم 🎂🎁🎂🎁
طاهرهطاهره
20 دی 98 17:46
تولدت مبارک محیای قشنگم.انشاالله کنارمامان وباباوداداش عزیزت ۱۰۰۰سال عمرباعزت داشته باشی.💝❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزممم😘
سارابانوسارابانو
20 دی 98 18:11
تولد محیاگلی هزاراااان بار مبارک باشه و صدسال زنده باشه 😍چه کیکای خوشگلی😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر سارابانوی مهربون😚😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
21 دی 98 4:27
اي جونه دلم تولد مباركه محياي من😍🥰❤️ 
ماشالله خانمي شدي هااااا 
چقد خوشحال شدم عكس ديدم ازتون دلم براتون تنگ شده بود ❤️
حسامم ك عشقه منه اخههههه☺️😍🌺❤️ 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزدلم
فدای محبتت😘😚😘
مامانیمامانی
27 دی 98 1:23
تولدت مبااارک محیاگلی
چه لباس خوشگلی😘
چه کیکهای خوشگلی😘
چه تزیین خوشگلی😘
انشالله۷۷۷۷ساله بشی😁😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررررسی😁😘😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
27 دی 98 16:28
تولدت مبارک محیا جون😘😘😘😘
انشاالله ۱۲۰سالگیت😍😍😍😍🍰🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی مهربونممم😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
28 دی 98 0:18
تولدت مبارک پرنسس خوشگل و دوست داشتنی😘😘😘😘
بیتابیتا
28 دی 98 0:22
تولدت مبارک باشه عزیزمممم😘