محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بیست ماهه شدی گل دخترم!

1393/6/12 11:35
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

نازنین محیای من 20 ماهه کنارمه و هر روز شیرین تر و مهربون تر میشه.

پایان هجده ماهگیت نقطه ی عطفی توی زندگیت بود!!زبون باز کردی و یه عاااالمه کلمه یاد گرفتی.هر کلمه ای ک میشنوی تکرار میکنی.همه ی آشناها و نزدیکانو ب اسم میشناسی و صدا میزنی:آمانه(سمانه)-یاشی(یاسی)- عشل(عسل)- تمانه(تبسم)- اَیـَــم(مریم)- آناس(مبینا)- آفا(صفا)- آلا(سارا)- علی(علی)- اَماد(عماد)- عباش(عباس)- نی نی(محمدحسین)- لیلاس(خاله لیلا)- اَمال(دایی کمال)- اَجی(باباحاجی)- بی بی(بی بی) و ......

محیا

ازت میپرسیم اسمت چیه؟میگی: اَیــــا....(محیا)

میپرسیم حالت خوبه؟میگی نَــنون..(ممنون)

وقتی خوشحالی آواز میخونی:اَیــــاااااا....اَیــــــاااااا...هی هی

قدیمتر ب هر نوع خوردنی میگفتی :هاموشی" الان ب سیب زمینی و اسمارتیز میگی "گِن گِن"!!!!

هر کس عطسه کنه فوری میگی:آنیشه(عافیت باشه)

محیا

این تاپ و شلوارک گیاهیو واسه خودم خریدم ولی اصلا اجازه نمیدی تنم کنم و فکر میکنی برا خودته

محیا

برای اولین بار 5/5/ بردمت آرایشگاه الیسا توی خیابون رجایی و موهاتو کوتاه کردیم.خدارو شکر بی تابی نکردی.فقط بجای صندلی بغلم نشستی و با کلیپهای موبایل سرگرم شدی و فقط وقتی خواست جلوی موهاتو قیچی کنه گریه کردی

محیا

دوتا دندون نیش بالات توی سفر جوونه زد(تبریز)

خیلی ب تمیزی دستات حساسی و کافیه یه کوچولو کثیف شن،میگی اَاَاَییییی و مجبورم میکنی سریع بشورمش!!

محیا

محمدحسین پسر خاله معصومه رو خیلی دوست داری و چون تنها بچه ی کوچکتر از خودته "نی نی-نی نی" گویان دورش میگردی!!

از عدد یک تا شش رو همراه خودمون میشماری

محیا

بابا ک از سرکار میاد با خوشحالی دورش میچرخی و ب زبون خودت یه عااالمه باش حرف میزنی

نوزده ماهه ک بودی از اینکه زیرتشکچه باشی یا توی کمد و بین مبلها بشینی هیجانزده میشی و خوشت میومد!!

محیا

محیاگلی منو ببخش ک اینروزا مث سابق نیستم....دنیا خیلی بی رحمه گل دخترم...از دنیا و اتفاقای بدش میترسم....محیای من،نفسمی،همه ی زندگیمی،دارو ندارمی......هر روز دعا مکینم پیشمرگت بشم....ب همه میگم یه دعا در حقم کنید "هیچوقت خدا منو با بچم امتحان نکنه"محیای من همه ی دنیا رو ب یه تار موت نمیدم....

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامانِ بهار
17 شهریور 93 1:26
عزیزم ان شالله خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه ... این نگرانی های شما واسه همه مادری هست و شما تنها نیستی . خدا دختر گل شما رو هم سالم و سلامت حفظ کنه
mahtab
18 شهریور 93 23:55
ان شاالله براتون حفظ کنه خدا این گل دختر 20 ماهه رو
مامان نرگس
19 شهریور 93 9:47
فاطمه جون خدا محیا رو برات حفظ کنه توی شرایطی که شما هستید این ترس و نگرانی طبیعیه..خودتو اذیت نکن نزدیکترین دوستم وقتی باردار بود همسرشو توی تصادف از دست داد و الان پسرش 5.5 سالشه ...منم از وقتی باردار شدم با این ترس بودم و هستم و بارها گریه کردم از ترس از دست دادن همسرم انشاله سالیان سال کنار هم خوش باشید
مینا مامان روشا
19 شهریور 93 10:26
20 ماهگیت مبارک خانوم گل
مامان فاطمه
19 شهریور 93 17:02
20 ماهگیت مبارک محیای خوشکل منقربون خودت و شیرین زبونی هات عزیز دل خاله
مامان گلشن
25 مهر 93 16:41
خدا خودش به دل مامانا رحم کنه وغم بهشون نده