محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

خطر داره حسن!!!!

1392/12/5 11:14
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

عادت بدی ک از قدیم الایام حفظ کردم نشوندن بچه روی کابینت و اوپن آشپزخونه س!هیچوقت هشدارهارو جدی نمیگرفتم!همسری یکی-دوبار ک دید گفت:اگه بخاطر غذا پختنه اصلا غذا نمیخوام فقط نذارش بالا!!ولی کو گوش شنوا؟!!

محیا

تا اینکه دیروز حوالی ساعت11صبح طبق روال همیشگی تو رو روی اوپن نشوندم و در حالی که با چشم میپاییدمت به خورشتم قارچ اضافه میکردم ک یهو در یک صدم ثانیه خودتو سر دادی سمت لبه ی اوپن و..........فقط تونستم جیغ بزنم:محیــــــــــــاااااااااااااا

خدارو شکر موقع افتادن سعی کردی دستتو ب اطراف بگیری و کمی از فشار کمتر شد.

هرچقدر خدارو بابت سالم بودنت شکر کنم کمه.اگه هزار سال سر از سجده ی شکر برندارم کمه.سریع بغلت کردم و با ناز و نوازش وارسیت کردم ک خدای نکرده شکستگی نداشته باشی.

شکرِخدا به جز یه کوفتگی پشت پای چپت قبل از زانو و یه کبودی کوچیک گوشه چپ سرت و یه قرمزی پایین لپ سمت راستت صدمه ی دیگه ای ندیدی!!

آرومت ک کردم نوبت من بود ک سیل اشک امونمو ببره.ترسِ آسیب دیدنت،ترسِ از دست دادنت تمام تنمو میلرزوند.

تا چند ساعت با دیدنت بی اختیار اشک میریختم و باصدای بلند خدارو شکر میکردم.میگفتم:خدایا هیچوقت منو با محیام امتحان نکن.خدایا اگه حرفی زدم اگه خبطی کردم اگه گله و شکایتی کردم منو ببخش تو از دلم خبر داری تو میدونی بدون محیام می میرم خدایا محیامو در پناه خودت سالم نگهدار.خدایا محیام همه ی زندگیمه،دردو بلاشو چند برابر کن و ب من بده.درد و بلاشو ب جون میخرم و شکایتی نمیکنم فقط محیام همیشه سالم و سرحال باشه.همه ی زندگیم فدای یه تارموی محیام.

بازم خدارو هزاران هزار بار شکر.....با اینکه دیدن کبودیاش آتیش ب دلم میزنه ولی با هربار دیدنش خدارو شکر میکنم ک محیام صحیح و سالم کنارمه

 

محیا تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 24 روز و 13 ساعت و 5 دقیقه و 13 ثانیه سن دارد :.

پسندها (4)

نظرات (17)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
5 اسفند 92 22:36
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن محیا گلی ناز گلی عکساش برای یه کار خوب عالی میشه بیا و سفارش بده مامان مهربون
طراح نو
5 اسفند 92 23:08
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مامان فاطمه
6 اسفند 92 17:21
وااای چه کار خطرناکی!!!! خدا رو شکر که دخملمون چیزیش نشده و سالمه به خیر گذشت شکر خدا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 2:57
خدایا گهگهاه ازمشکلات زندگی خسته میشوم ومعرفتم کمرنگ می شود.مگذار به سبب خستگی هایم عزیزانی را که دریایی ازمعرفتند لحظه ای فراموش کنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 2:58
واي الاهي بميرم برات فاطمه جون چه صحنه ي بدي رو ديدي خداروشكر كه دخترمون صحيح و سلامته
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
دور از جونت عزیزم خدا آواگلیو واست نگهداره....واقعا شکـــــــــــر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 3:01
الاهي من فداي اون صورت خوشگلت بشم الاهي بميرم و اشكات رو نبينم
مینا مامان روشا
8 اسفند 92 14:16
عزیزم خدارو شکر که سالمی
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی خاله مینا
مینا مامان روشا
8 اسفند 92 14:16
مامانی خدا همیشه مراقب فرشته های کوچولوش هست
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خدارو شکر ک خدا هواشونو داره وگرنه اگه فقط ب من بود تا الان زبونم لال یه بلایی سرش اومده بود...خدا خیلی مهربونه
مامان محیا
8 اسفند 92 17:14
بازم خداروشکر .محیا هم همش رو اوپنه .بعضی وقتها واقعا دعواش میکنم .
مامان محیا
8 اسفند 92 17:18
پریشب آشپزخونه رو میشستم وای پدرم درومد همسر گرام هم غر میزد میگفت چرا نزاشتی جمعه که منم کمکت کنم .گفتم آخه چجوری میتونی کمکم کنی؟خلاصه کار آشپز خونه تموم شد مونده اتاق خواب وپذیرایی که اونم از شنبه انجام میدم شکر خدا واسه ی عید غدیر فرش هامون وموکت هارو شستیم .ولی واقعا سخته .راستی تو ک سرکار میری چجوری انجام میدی؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
واقعا خداقوت...منکه بخاطر محیا و کارم حلزونی پیش میرم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 22:53
نمى دانم چه رابطه ایست ؟ بین نبودنت با رنگ ها دلتنگ تو که میشوم زندگى ام سیاه مى شود !
نرگس
10 اسفند 92 14:54
خداروشکر فاطمه جون مه محیامون سالمه منم اشکم در اومد با دیدن اشکهای تو عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
فدای دلِ مهربونت عزیزدلم
مامان حلما
15 اسفند 92 17:33
الهی بمیرم چه حادثه بدی خیلی مواظبش باش مامانی بچه ها تو این سن تو اوج شیطنت هستن و فرق بد و خوب رو نمیدونن.امیدوارم خدا حافظ همه نی نی گلی ها باشه
مامان الی و محیابانو
21 اسفند 92 11:08
فاطمه از تو بعیده مامانی.... دیگه نبینم از این کارها بکنی ها...و الا با بابایی دست به دست میدیم که طلاقت رو ببگیریم....چه معنی داره زن به حرف شوشوش گوش نککنه...هاااااااااان؟؟؟؟ طفلکی بچه ام....
منصوره مامان زهره
26 اسفند 92 21:29
خدا رو شکر که به خیر گذشت اما تجربه شد که دیگه از این کارای خطرناک نکنی
خاله
15 خرداد 93 23:22
سلام عزیزم ماشالله مامانی چه نی نی نازی دارید خدا نگهداره .... اینم برا محیا جون پیش ما هم بیا سری بزن خوشحال میشیم نظر بذاری عزیزم .... راستی من شما رو لینکتون کردم خوش حال میشم منو لینک کنید ....
مامان صدیقهمامان صدیقه
10 شهریور 99 9:17
خدارو شکرررررر