محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیای من هفده ماهه شده

1393/3/14 10:46
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

گل دخملیِ من هفده ماهه شده

خدارو هزار بار شکر ک ب مدد لطف و رحمتش نازگلم هفده ماهه شده

عسلِ مامان روز بروز داره شیطون تر،شیرین تر،باهوش تر و ایضا قلدرتر میشه!!!!

تکه کلام این ماهت ک اصلا از زبونت نیفتاد "بـــده"  بود.هرچیزیو بخوای دستتو دراز میکنی و محکم و جدی میگی:"بــده"

خیلـــــــی خودتو واسه بابا شیرین میکنی.اغلب شبها نصف شبی بیدار میشی و میری بغل بابا میخوابی!موقع صدا زدنش یه عالمه ناز قاطی صدات میکنی و میگی:"بــــــــــــاباتی" جدیدا هم ب اسم صداش میزنی و بهش میگی:"اَنـــــــــان" (عدنان)

اولین باری ک باهم رفتیم بستنی بخوریم،حاضر نشدی توی خوردن بستنی شریک داشته باشی و خودت مستقلا بستنی میخوردی

از میوه ها فقط هندونه و موز و کمی هم خیار میخوری.از غذاها جدیدا جگرکباب شده ی گوسفندو دوست داری.

یاد گرفتی بگی:

تـَــما=تمام

بِـشی=بشین

بدو=بدو-برو

هاموش=هام بده

نانا=به همه ی دوستا و همبازیات

نَـنِـه=عمه

آلا=خاله

وقتی میگیم سلام کن،دست چپتو!!! میاری جلو و میگی:اَلااااام

صدای مرغ و خروس و اسب و الاغ و کلاغ و گربه و هاپو و زنبور و ببعی و گاو و جوجه رو تقلید میکنی.باغ وحش صوتی شدی واسه خودت!!!خنده

برای اولین بار ب سلیقه ی خودت خرید کردی!رفته بودیم واست کفش بخریم.سه-چهار تایی رو توی چندتا مغازه امتحان کردیم.اینو ک پات کردیم حاضر نشدی عوضش کنی.ماهم ب سلیقه ت احترام گذاشتیم و همینو خریدیم

روز سوم خرداد دندون دوازدهمت جوونه زد(دندون آسیاب پایین سمت چپ)

محیا تا این لحظه ، 1 سال و 5 ماه و 4 روز سن دارد :

اگه میخوای از اوضاع و احوال مامانی توی این ماه بدونی یه سر برو ادامه ی مطلب!!

دارم میرم کلاس خیاطی.یادگیری یه هنر جدید واقعا لذت بخشه

بخاطر جریانی ک توی پست رمز دار مفصل نوشتم،فشار عصبی زیادی بهم وارد شد.نذر کرده بودم واسه سلامتیت ولادت حضرت عباس(ع) شله زرد بپزم.خدارو شکر ب کمک عمه نوری تونستم نذرمو ادا کنم.اما همون روز حالم خیلی بد شد. ب فاصله چند ساعت دو بار رفتم زیر سرم و با شش تا آمپول تونستم سرپا بشم.نصف شبی فشارم اونقدر افت کرد ک مجبور شدن بهم اکسیژن وصل کنن.خدارو شکر الان خیلی خیلی بهترمو روزی هزار بار خدارو شکر میکنم ک محیای من صحیح و سالم کنارمه

انشالله هیچ مادری ناخوشی بچشو نبینه.خدا همه ی بچه هارو در پناه خودش حفظ کنه

پسندها (14)

نظرات (27)

مامانِ بهار
14 خرداد 93 11:28
17 ماهگیت مبارکککککککککک عزیزمممممممم
مامان‎ ‎محبوب بابا مجتبي
14 خرداد 93 12:26
salam khanomi 17 mahegit mobarka hezar sale beshi toham hesabi shirin zaboni
مــن و آوايي قــلــمــبــه
14 خرداد 93 15:26
ماهگردت مبارك عسل
مامانِ بهار
14 خرداد 93 15:56
سلام عزیزم ممنون بابت رمز... ولی هر چی میزنم نمیاد .. مطمئنی درسته؟
منصوره مامان زهره
14 خرداد 93 16:40
17 ماهگیت مبارک گلم دندون جدید هم مبارک باشه
مامانِ بهار
14 خرداد 93 17:32
خصوصی داری گلم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
14 خرداد 93 18:48
اي جونم بستني خوردن عشقم و نيگاااا
مــن و آوايي قــلــمــبــه
14 خرداد 93 18:51
عزيزم خداروشكر كه به خير گذشت و دخمليمون خوب شد ... بلا دور باشه انشالله ... چشمش كرده بودن
مامانِ بهار
14 خرداد 93 23:21
اشکال نداره گلم .. حتما مشکل از سیستم منه .. حتما برام بگو
مینا مامان روشا
16 خرداد 93 16:23
عزیزم 17 ماهگیت مبارک خدارو شکر الان خوبین. من رمز ندارم
مامان علیرضا (mahtab)
16 خرداد 93 17:20
سلام 17 ماهگی محیا جان مبارک ایشالا همیشه سالم و شاد و خندون باشه پسر ما هم عاشق هندونست منم میتونم رمز رو داشته باشم؟
مامان دردونه
18 خرداد 93 15:35
ای جونم 17 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممم
مامان دردونه
18 خرداد 93 15:36
قربونت برم تو قابلمه چیکار میکنی آخه؟؟؟؟مامانی میپزتتااااااااااااااااااااااا
مامان فاطمه
18 خرداد 93 16:49
17 ماهگیت مبارک عشق منجووونم بستنی خوردنشو ببینچه کفشای خوشکلی مبارک باشه خاله خصوصی گلم
مامان فاطمه
18 خرداد 93 16:52
پس چرا با رمز قبلی باز نمیشه؟
مامان نرگس
20 خرداد 93 23:05
17 ماهگیت مبارک عسلم دندون جدیدتم مبارکه گل دختری توی قابلمه چیکار میکنی؟ شله زرد با طعم محیا بودای جونم
مامان نرگس
20 خرداد 93 23:07
خیلی کار خوبی میکنی عزیزم که میری کلاس خیاطی....حسابی واسه محیا لباس بدوزی خداروشکر که بهتری...نگرانت شدم...چی شده عزیزم به من رمز میدی فاطمه جون
امیر
28 خرداد 93 15:50
ممنون از حضورتون وب شما رو از رو کامنتی که تو یکی از وبلاگ های دوستان داده بودین یافتم از پست های شما اون نوشته ها خیلی به دلم نشست راستش وقتی می بینم ما پدر و مادرا چقد بچه هامون دوس داریم و برای اونا از جون مایه میذاریم با خوندن اون متن اشکم دراومد
مامان ماهان
30 خرداد 93 1:36
17 ماهگییییییییییییییت مبارکه خاله
مامان ماهان
30 خرداد 93 1:39
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند ، نمی دانم در زندگیت بهترین چگونه معنا می شود ، من همان بهترین را برایت آرزو می کنم
امیر
30 خرداد 93 12:26
از عجایب قرآن اینکه این اسامی و صفات متضاد یا مترادف برابر هم در آن تکرار شده اند: دنیا115 ؛ آخرت 115 ملائکه 88؛ شیاطین 88 صلاح 50؛ فساد 50 مرد 24؛ زن 24 صالحات 167؛ سیئات 167 ناس50 ؛ انبیاء 50 زکات88؛ برکت 88 شده (سختی) 102؛ صبر 102 شهر (ماه) 12؛ یوم 365 جمعه خوب و خوشی داشته باشید
ابجی سجا
2 تیر 93 16:39
امیر
4 تیر 93 13:50
به بچم گفتم برو دست صورتت بشور گفت: یا دست یا صورت!! من زرنگ بازی کردم گفتم باشه فقط صورتت بشور یعنی مجبور میشه با دست صورتشو بشوره دیدم نه یارو زرنگ تر از این حفاست دستها را به پشت گرفته صورتشو زیر شیرآب کرده اینم نسل جدید بچه هامون!!
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:50
کاش که در این رمضان لایق دیدارشوم/سحری با نظرلطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم/ حلول ماه رمضان مبارک
مامان حلما
9 تیر 93 16:25
سلام هجده ماهگیت مبارک عزیزم مامانی خوبی با روزه چه میکنی؟
marzieh maman mahya
14 تیر 93 9:07
سلام 18ماهگي عسلمون مبارک کجايي پس فاطمه خانوم دلمون واست تنگ شده مدارس که تعطيل شده پس چرا نميايي يه خبر بدي؟؟؟؟زود بيا که دلمون خيلي واست تنگ شده
مامان نرگس
15 تیر 93 0:43
کجاییین شماها؟؟؟؟؟؟؟ خوبید ؟ سلام یادم رفت