محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

اولین خرید مستقل حسام 😘

1401/12/16 15:01
218 بازدید
اشتراک گذاری

محیا ک کوچیک بود،دیوار ب دیوار خونمون یه سوپرمارکت بود و انبارش!

خریدامون با محیا بود😁

بزرگتر ک شد،هم سوپرمارکته از اونجا رفت و هم ما اسباب کشی کردیم 😉

حسام تابحال تنهایی نرفته چون این آپشن از بین رفته و اینقدر نزدیک سوپری نداریم!

چند بار ک محیا میخواست بره مغازه،حسامم دوست داشت همراهش باشه🥰بهش قول دادم یادش بدم چطور بره و مراقبش باشم ک بتونه تنها بره😘

امروز ظهر دلمون بستنی قیفی خواست،برا حسام توضیح دادم ک نباید تنها بره و باید من مراقبش باشم و بعد پولو توی جیبش گذاشتم و نحوه ی رد شدن از خیابون و راه رفتن کنار جدولو یادش دادم

تا چند متری مغازه باهاش بودم و بیرون منتظرش موندم ک خودش خرید کنه

با کلی ذوق خریدشو کرد و با غرور اومد بستنی هارو بهمون داد😘

الهی مادر ب فدات💖

محیای مهربونم گفت من هییییچ‌وقت نمیذارم تنها بره،اگه چیزیش بشه چی؟؟؟من تا بزرگیاشم کنارش میمونم😘الهی دوت بگردم دختر‌مهربون و شیرین زبونم❤️😍

پسندها (3)

نظرات (5)

آویناآوینا
16 اسفند 01 18:22
آفرین امیر حسام!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون مهربونم😘
Hossein (-:Hossein (-:
16 اسفند 01 20:04
سلام عيدتون مبارک 🌹
ایولا بابا ایولا من اولین خرید تنهاییم 8 سالم بود 😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😁😁
اونم خوبه ک😍
مامان صدیقهمامان صدیقه
17 اسفند 01 1:19
قورمه سبزی دوست داشتنی
فک کنم میشد حداقل گوشتاشو لا نون گذاشت و&zwnjخورد😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😂
نه نمیشد مثه سنگ سفت شده بودن😜😁
مامان صدیقهمامان صدیقه
17 اسفند 01 21:01
ای جاااااانم شاهپسر
خدا حفظش کنه
ای جااااانم مثلا میشه یروز ماشین روشن کنه بیاد خونمون💖💖💖💖💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی مهربونمممم😘🥰😍
مامان صدرامامان صدرا
13 فروردین 02 0:11
ماشاالله این حسام کوچولوی خودمونه که مرد شده 🧿😍🥰😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی مهربونم😘