محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

قورمه سیاه😁

1401/12/15 15:15
220 بازدید
اشتراک گذاری

حسام به قرمه سبزی میگه:خورشت سیاه!!!😁ب خاطر رنگ خورشت،البته شایدم پیشگوی خوبیه!!!!😂

محیا عاشق قرمه سبزیای منه و میگه هیچ قرمه سبزی مثه قرمه سبزیای من نمیشه.(قربونش برم درباره ی استامبولی،ته چین مرغ، سالادالویه و سالاد پاستا و تقریبا همه ی غذاهام همینو میگه😁😍🥰)

شب با خاله صدیقه تلفنی گپ میزدیم ک گفت ناهار فرداش قرمه سبزیه!

بعد از قطع تماس منم مشغول پخت قرمه شدم.....

همزمان هم مشفول شستن ظرفا شدم.

بچه ها after dinner گشنشون شده بود ، ماکارونی سریع واسشون آماده کردم

بعد از صرف شام سری دوم،رفتیم لالا

توی رختخواب ب این فکر کردم که شعله ی زیر قرمه رو خاموش کردم آیا؟؟و دقیقا یادم افتاد که خاموش کردم!!!!!

صبح با صدای خش خش کاغذ از طرف بابا بیدار شدم...

تا منو دید ک بیدار شدم منو بوسید و با مهربونی گفت:فاطمه ناراحت نشی......گاز روشن مونده بود اما تورو خدا ناراحت نشو.......

چند لحظه طول کشید تا متوجه بشم چرا باید از روشن موندن گاز ناراحت شم.....قرمه سبزی نازنینم😂😂😂

رفتم توی مطبخ(آشپزخونه ای که توی حیاط خلوته)و با دیدن این صحنه به پیشگویی حسام آفرین گفتم،یه خورشت سیاه و صد در صد ذغالی!!!😂😂

با لب و لوچه ی آویزون گفتم فک کردم خاموشش کردم،اینهمه وقتمو گرفت☹️عدنان گفت فدای یه تار موت،خودتو ناراحت نکن.😍💖

گفتم حالا ناهار چی بپزم؟؟😂

کارتشو گذاشت و گفت ناراحت نباش از رستوران غذا بگیر 😍

الهی دورش بگردم چقدر ماه و مهربونه

گفت وقتی دیدم سوخته(بماند که ما چ خوابی بودیم که بوی سوختنو حس نکردیم!!!😅)فقط به این فکر کردم که صبح بیداری میشی و غذارو میبینی و ناراحت میشی،داشتم دنبال کاغذ و خودکار میگشتم که برات یادداشت بذارم که فدای سرت و ناراحت نشو و .....💖❤️💞

مررررسی مردِ من😍💖

حقیقتش اولش حالم گرفته شد‌ ولی وقتی اینهمه مهربونی عدنانو دیدم ب خودم بابت داشتن این همسر افتخار کردم🥰😍😘❤️

اینم چت با خاله😁👇

پسندها (2)

نظرات (2)

Hossein (-:Hossein (-:
15 اسفند 01 15:48
سلاااام من برگشتم 😁
قورمه سیاه 😂 البته این دیگه قورمه ذغالی حساب میشه 😂😂
اصولا هنه معتقدن مامانشون بهترین قرمه سبزی دنیا رو درست میکنه در نتیجه بهترین قرمه سبزی دنیا رو مامان من درست میکنه 😂
الهی به حق همون بالایی این خانواده  همیشه همینقدر شاد و خوشحال کنار هم باشه ❤️🤲
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خوش اومدی آقاحسین خوشحالیم ک بازم هستی
آررره واقعا بهترین دستپخت از نظر هرکس ، دستپخت مامانشه😁
خدا شمارو واسه مامانتون و مامانتونو واسه شما سلامت حفظ کنه😘
آویناآوینا
15 اسفند 01 18:59
خاله چرا دیگه به وبلاگ من سر نمی زنی !؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزم همین الان میام