محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیا و تارا😘

1399/6/2 14:52
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه هفته ب پیش کااااملا یهویی گفتی دوست دارم موهامو کوتاه کنم!😎

من و بابا حسابی جاخوردیم چون خییییلی ب موهات حساس بودی.

علی الحساب اوکی دادم ولی محض احتیاط اونروزو نشنیده گرفتم!😆

روز شنبه بازم اصرار کردی ببرمت آرایشگاه.دلیلتم منطقی بود؛میگفتی هوا گرمه و موی کوتاه راحتتره.😘

منم پیشنهادتو لبیک گفتم و رفتیم آرایشگاه مروارید پیش مامانِ دوستت تاراخانم.💜

حسام حاضر نشد پیش بابا بمونه و همراهمون اومد.ولی داشت حوصلش سرمیرفت و در آستانه ی خرابکاری بود ک بهش گفتم بریم آلا!اونم ک عاااشق آلا با خوشحالی پرید توی ماشین!😀😘

خوشگل بودی،خوشگلتر شدی😚💋❤

همونجا توی آرایشگاه با تارا قرار گذاشتید واسه روز بعد.💝

ظهر روز یکشنبه عمه نوری و شوهرش ناهار پیشمون بودن و بعد از ظهر هم تارا اومد و کلی خوش گذروندید و بازی کردید.❣

از آخرین باری ک تارارو دیده بودی،شش ماهی میگذشت.(منهای تماسهای تصویری)

خیییلی از دیدن همدیگه خوشحال شدید و کنار هم بهتون خوش گذشت.😚😚❤

اینم چندتا عکس سلفی ک خودتون گرفتید.😁😘

پسندها (16)

نظرات (9)

مامانیمامانی
2 شهریور 99 15:02
مبارک باشه عزیزم😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس مهربانو😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
2 شهریور 99 20:29
مبارک باشه محیا خانم😍😍😍😍😍
مامان فاطمهمامان فاطمه
2 شهریور 99 20:49
جونم مبارکه خوشگلمممم...
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 شهریور 99 3:12
مبارک باشه محیا طلا😍😍😍😍
عمه فروغعمه فروغ
3 شهریور 99 13:32
مبارکه محیا گلی😘 خوش باشی همیشه گل دختر❤
مادر امیدوارمادر امیدوار
3 شهریور 99 14:13
مبارکه عزیزم😚
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 شهریور 99 12:21
به به مباركه موهاي كوتاه😘😍
قشنگ شادي داره تو صورتشون موج ميزنه😍😘😘
تو عكس 6 اُمي محيا خيلي پرنسسي تر از هميشست😍 لباسش هم شبيه لباس پرنسس آليسه😍💜
حسامووووووووو😍💓
الهي...😍😚😚
به به چه سلفيايي گرفتن اين خوشمل دخيا😘😍😉💚💚💚💚💚
پ.ن: هميشه موفق و شاد باشين🌷🌈🌷🌈🌷🌈🌷🌈🌷🌈🌷🌈🌷🌈🌷🌈🌷🌈
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم نسرین عزیزم😘😘

دوباره برگشتم پستو نگاه کردم،عکسارو شمردم تا ششمی رو پیدا کنم!😁😁😘

مرسی از نگاه قشنگت❤
سیما خاتونسیما خاتون
10 شهریور 99 22:36
مبارکت باشه محیا گلی❤❤
بک لینک
13 شهریور 99 11:55
......