محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

قدمگاه

1396/7/25 17:16
638 بازدید
اشتراک گذاری

همینکه کمی هوا خوب میشه من و بابا سریع سبد چای و کلمن آبو برمیداریم و میزنیم ب دشت و دمن!و صد البته ک تو بیشتر از ما مشتاق بیرون رفتنی
روز جمعه هم ب پیشنهاد گل دختری رفتیم قدمگاهِ نزدیک شهر
 

 

 


هوا عالی بود و این پیشنهادت حسابی چسبید و ب هر سه تامون خوش گذشت

 

 

 

 

 

 

 

 


چند سال پیش بعد از یه بارون خیلی شدید،بعضی از سنگ قبرهایِ کنار این قدمگاه(علی هادی)شکسته شدن

وقتی میدیدی بعضیها سالم و بعضیا شکستن،شروع کردی ب نقشه ریختن واسه سنگ قبر من و بابات
گفتی اگه مُردید سنگ مزارتونو خیلی خوشگل میذارم و همیشه تزیینش میکنم.واسه بابا سنگ سبز میذارم و واسه مامان صورتی.محرم هم میام تزیینشو عوض میکنم
الهی دورت بگردم ک توی دنیای کودکانه ی خودت با این حرفها داشتی محبتتو ب ما نشون میدادی
من و بابا کلی خندیدیم.
الهی من پیشمرگ هر دوتون باشم عزیزای من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)