محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

انگشت دست مامان!

1396/7/19 9:11
943 بازدید
اشتراک گذاری

 


این انگشت شصت(شایدم شست)مامان فاطمه ی ک غروب دوم مهر درب ماشین روش بسته شد و یه ترک ناقابل برداشت.
کی دور بست؟؟خودم


چ جوری؟نمیدونم!

یعنی هرچقدر خواستم توی ذهنم صحنه رو بازساری کنم نتونستم!!هنوزم نمیدونم چطور این خبطو مرتکب شدم.

 

 

 


وقتی متخصص ماهشهر گفت باید گچ بگیرم!دغدغه ی اصلیت شد رنگ گچ دستم
اصرار داشتی صورتی باشه!وقتی رفتی داروخانه و متوجه شدی قراره سفید باشه با گوشی بابا زنگیدی و گفتی یه خبر بدددد!!ناراحت نشی هااا....گچت سفیده
البته اونی ک ناراحت شد از این خبر،خودت بودی
ک تونستم قانعت کنم سفید بهتره و نقاشی روش راحتتره
وقتی خواستن گچش بگیرن و ازت خواستن بیرون منتظر باشی زدی زیر گریه و میترسیدی آمپولم بزنن.الهی مامان ب فدای قلب مهربونت

 

 

 

 


چندساعت قبل از باز کردن گچ دستم،طبق قولی ک بهت داده بودم اجازه دادم هنرنماییتو نشون بدی

 

 

 

 


پیکاسوی کی بودی تو؟؟

 

 

 

 


اینقدر خوشگل کشیده بودی ک واقعا دلم نمیومد از دستم جدا شه

 

 

 

 


روز اول ک خیلی انگشتم درد میکرد از شدت درد گریه کردم.تو خییییلی مهربون و با احساس دلداریم دادی و گفتی:مامان خدارو شکر کن ک دستِ من اینجوری نشده!!


قرررربونت برم الهی،واقعا دائم خدارو از این بابت شکر میکردم و همیشه از ته دل از خدا میخام درد و ناراحتیت واسه من باشه نفس مامان

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)