محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

خوشمزه ها

1399/4/19 18:19
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

یه جمله ی معروف توی خونه دارم ک میگم:فرزند خوش خوراک گلی از گلهای بهشته!!

😁😁

محیاگلی از قدیم الایام میوه خیلی دوست داشت.غذا هم شکرخدا به نسبت خوب میخورد.یه جورایی کم بخور همیشه بخوره!!!😁😘

تا جایی ک دادم در میومد و میگفتم مگه شکمت سوراخه،همین تازه غذا خوردی!😀😀

قدر این روزا رو وقتی متوجه شدم ک محیا ب مدت ۲ ماه بدغذا شد!دیگه خبری از جمله ی قبلیم نبود! حالا این من بودم ک اصرار ب غذا و میوه خوردن داشتم و محیا اصلا اشتها نداشت!😔

خییییلی بد بود. راضی نمیشد بریم آزمایش بده،کم خوراک و لاغر شده بود.

بالاخره ب لطف خدا و چند روش دوباره شد محیای شکم سوراخِ خودم😁😁😘😘

یکی اینکه جای شب و روزشو کلا عوض کرده بود و با طلوع آفتاب میخوابید.اینو تغییر دادم و حداکثرساعت ۲ شب دیگه خاموشی میزنم ک بخوابیم.

دوم اینکه زودتر از حاضر شدن غذا بیدارش میکنم ک یکم از زمان بیدار شدنش بگذره و گرسنه بشه.

سوم توی پخت یا تزیین غذا ازش کمک میخوام تا سهمی در آماده کردن غذا داشته باشه.

و در نهایت هم تنوع بیشتری ب غذاها و دیزاینشون دادم.

این کیک خوشگلو خود محیا ب تنهایی تزیین کرد.(من خامه کشی کردم و محیاگلی تزیین کرد😘)

اینم بقیه ی خوشمزه های اینروزای ما:

رولت و کیک خامه ای

کوفته قلقلی

پنه آلفردو

اکبرجوجه

ماهی کبابی

لازانیا

مرغ سوخاری

پلو میگو

کوبیده میکس مرغ و گوشت

بلدرچین گریل شده

قلیه ماهی

ته چین مرغ

سیب پنیر

ماهی سرخ شده

تلیت بامیه

نودل مرغ

پیتزا

پاستیل خونگی

قیمه نثار

لوبیاپلو

پیراشکی گوشت

لواشک خونگی

اسنک

هویج پلو

بسکوییت خونگی

پسندها (14)

نظرات (29)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 تیر 99 18:29
آفرین به محیا خانم که به مامانش کمک میکنه
خوشمزه ها نوش جونتون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون زهرابانوی مهربون😘

19 تیر 99 18:32
به&zwnjبه چه کیک خوشگلی😍چون محیا جونم تزئین کرده خیلییییییییییییییییییییی قشنگ شده😍حتما خیلی هم خوشمزه شده😍
نوش جونتون😘😘😘😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی عزیزم
نگاهت قشنگه😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
19 تیر 99 18:41
پيش به سوي يخچال😂😂😂 انقدر عكساي خوشمزه گذاشتين منم گرسنم شد😋😂 پست جديد منو ببينين😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😁😁😁

الساعه😉😘
آردین و آوینا
19 تیر 99 19:58
سلام وای چقدر دلم برای بچه های نی نی وبلاگ تنگ شده بود،الان آوینا دیگه نی نی وبلاگی ها یادش رفته! اما می بینم زهرا گلی موهاشو کوتاه کرده،اما ما آقایان به نظرمان زیبایی دختر به موهاشونه،به همین خاطر موهای آوینا بلند کردم.اما این دو تا خواهر صدیقه خانوم و فاطمه خانوم کد بانو هستند،فکر کنم دخترهاشون هم مثل خودشان بشود انشالله...
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم شما لطف دارید

چقدر جای وبلاگتون خالیه

حسابی دلتنگ دوقلوها هستیم و بیصبرانه منتظریم با یه وبلاگ جدید برگردید و خاطرات و عکسای قشنگشونو ببینیم

وقتی پست روز دختر میذاشتم،به رقص چاقو ک رسیدم یاد آویناگلی کردیم،هیچوقت دوقلوهای عزیزمونو فراموش نمیکنیم🌹🌹
مادر امیدوارمادر امیدوار
19 تیر 99 19:58
به به  چه خوشمزه هایی نوش جوووون کیک محیا عااالی شده آفرین به محیای زرنگ و کدبانو😘😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
19 تیر 99 19:59
به به 
چه خوشمزه هایی
نوش جوووون
کیک محیا عااالی شده
آفرین به محیای زرنگ و کدبانو😘😘😘
😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘

19 تیر 99 20:05
چه کیک رنگی رنگی و خوشگلی!😍😍
افرین به محیاگلی!😘😘😄
خوشمزه هاهم نوش جووون😍😍
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘😘

19 تیر 99 20:43
چه کیک خوشکل و قطعا خوشمزه ای😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😋😋😋😋😋
آفرین به محیااااا😘😘
نوش جان!!!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 تیر 99 23:03
نوش جونتون خاله ی مهربون❣😘❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
20 تیر 99 0:14
دمت گرم مامان فاطمه ،بانوی هنرمند...نوش جانتون ..گوشت بشه ب تنتون...خداییییش دهنم بدجووور آب افتاد😋رولت ها هم خونگی ان؟میشه یه زحمتی بکشی دستورشو برام بفرستی.علی کوچولو عاشق رولته ولی تو این اوضاع کرونایی میترسم از بیرون بخرم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
نظر لطفتونه
آره همشون خونگین،از روی یه فیلم درست کردم عالی شد
آیدی تلگرام دارید بفرستم؟
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
20 تیر 99 6:47
خداروشکر که دوباره غذاخوردن محیاجون خوب شده😊
وای چه خوشمزه هایی😋
نوش جانتان😉
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
سلامت باشید😘😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
20 تیر 99 8:32
من متوجه نشدم این غذاهاروشما حاضرکردین مهمونی دارین 😀 به هر حال خیلی خوبند
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
20 تیر 99 17:05
نوش جونتون💕💕💕😘😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘
مامان صدیقهمامان صدیقه
21 تیر 99 1:28
نووووووووش جووووون💝
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
21 تیر 99 12:00
خداروشکر که حال محیا جونی خوب شد😍
خوشمزه نوش جونتون😊💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشی😚
panizel
21 تیر 99 15:50
به به😋
همیشه به خوشی😍😍
خوشمزه هاهم نوش جونتون❤️💖😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘
مامان پریمامان پری
23 تیر 99 11:19
به به چه غذاهای خوش آب و رنگی😋
نوش جان
کیک محیا گلی هم عالی شده😍...آفرین به این پرنسس هنرمند😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشید😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 تیر 99 19:39
خب سلام خاله جون اميدوارم حالتون كلي خوب باشه😘
اول بگم كه اگه دوست داشتين پست جديدمو كه راجع به كارنامه امسالمه بخونين و بعد هم اينو بگم كه من هر وقت عكساي محمد حسامو ميبينم دوست دارم گازش بگيرم😘 خيلي اين پسري گوگوليه😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی گلم
الان میام میبینم
ممنون از مهربونیات عزیزم،خیلی لطف داری😚😚😚
مهرآرامهرآرا
26 تیر 99 13:31
نمیشه منم بیام دخترت بشم 😂😂😂😂
چه خوشمزه های خوشگلی )))
نوش جون 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خوش اومدی😂😂😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 تیر 99 13:41
واي خاله جون حدس بزن چي شده؟
نيلا دوباره وبشو حذف كرد😲😭
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ای واااای

آخه چراااااا؟؟؟؟؟
مامانیمامانی
27 تیر 99 18:12
واااای چ خوشمزه هایی دلم آب افتاد😋😋😚😚😚
نیلا
27 تیر 99 19:07
ببخشید دخالت میکنم اما دیدم تو پست پانته آ گفته بودید کتاب معرفی کنه برای محیا،من معرفی میکنم اگه خواستید😊💖
به نظرم اگه محیا پرنسسارو دوست داره قصه ها عوض میشوند خیلی خوبه،چون کلمات انچنانی خیلی سخت هم نداره که محیا نتونه بخونه،بیشترکلمه هاش هم خودمونی وساده ست مثلا ننوشته من این را دوست دارم نوشته من اینو دوس دارم!
امیدوارم خوشش بیاد💕💚😊
اگه هم بیشتر خواستید کتاب ببینید برین تو سایت خود پرتقال،portegaal.comفکرکنم.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام ب نیلای دوست داشتنی گریز پا😘😁

خوبی عزیزم؟؟

آخه چرا وبلاگتو باز حذف کردی؟نمیگی دلتنگت میشیم؟❤

مرررسی گلم بابت معرفی کتاب و سایت😘

خیلی لطف کردی😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 تیر 99 22:26
البته شايد هم مديريت حذف كرده
😐😭
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😔😔
امیدوارم خیلی زود با یه وبلاگ جدید برگرده
مامان یک فرشتهمامان یک فرشته
28 تیر 99 13:54
سلام
همه این غذا ها رو خودتون درست کردید؟
هزار ماشاالله هنرمندید.
ان شالله تنتون سالم و دلتون خوش باشه همیشه.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
بله عزیزم خودم درست کردم
نظر لطفتونه😘😘
نیلا
30 تیر 99 0:50
یک کامنت بسیار دراز تایپ کردم پاک شد رفت😂😱😫
مدیریت پاک نکرد.خودم کردم!
من همیییشه به پستای قشنگتون کامنت میدم ولی خودم دیگه نمیخوام وب بزنم😔
البتع نصف خاطرات خوش من رو وقتی یادم میوفته که پستای شمارو میبینم!مثلا هروقت پستای اسفند ۹۷تون رو میخونم یاد پارسال عید میوفتم😘
پ.ن:نسرین گلی هم شده خبرنگار رفتن من یا اومدن من😅😁💚💜
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
چرا پاک کردی؟😁
مثه وقتایی شد ک یه نفر میگه یه چی بگم؟؟؟ بعد ک میگیم بگو!میگه هیچی ولش کن!😀
چرا وب جدید نمیزنی نیلاگلی؟
دلمون واسه نوشته هات تنگ شده خانم نویسنده😘😘
نیلا
30 تیر 99 1:34
نه نه منظورم این نبود که کامنتو پاک کردم😂
منظورم اینه مدیریت وبمو پاک نکرد.خودم کزدم☺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آها
ای دختر گریز پا😁😘
 
نیلا
30 تیر 99 1:41
 میگید دختر گریز پا عکس یک بزغاله زنگوله به گردن که داره میدوئه تو ذهنم شکل میبنده😂
حداقل کاش فوق فوقش گربه ای خرگوشی،بزغاله؟!😂
یادش بخیر یک زمانی نی نی وبلاگ پر بود!الان بیشتریا یا وبشون مسدوده،یا حذفه،یا میذارن میرن😔
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
از یه پرنسس دیزنی لندی انتظار تصورات فانتزی تری داشتم!😂😂😂

آره خیلی سوت و کور شده😔
نیلا
30 تیر 99 1:58
من تخیلاتم دوقسمته ست،یا فانتزیه،یا ناگهانیه!
مثلا یک شعره هست مثل رخ مهتاب که افتاده در اب بین من و تو فاصله هاست،نمیدونم چرا،همش اینو میبینم:
یک گاو که خودشو داره تو برکه نگاه میکنه😂😁
شاید چون یک بار اشتباهی خوندم مثل گاو عباس که افتاده در اب بین من و تو فاصله هاست😂
اگه بخوام گریز پارو فانتزی کنم میشه..یک پیترپن در حال پرواز😁((پیترپن یک یارویی از اولینا والت دیزنی ساختاست،یعنی از اون قدیما بوده که خود والت دیزنی زنده بوده،لباسشم سبزه،همش هم دارع پرواز میکنه.البته چون پسره بال نداره!😁😂))
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
گاو عباس واااای😂😂😂😂😂

خیلی خندیدم😂😂

فانتزیاتو عشقه😘😚😚
عمه فروغعمه فروغ
15 مرداد 99 13:50
یه اصل هس میگه برای این که بچه خوش غذا داشته باشی مهمان خوش غذایی مثل من دعوت کن😉😄
نوش جان باشه دست شما طلا👌👌
من ماه رمضون رولت درست کردم ولی وا رفت بیچاره😅شما خوب از پسش براومدین😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
با کماااااال میل عزیرم😁😘😘

من همیشه میترسیدم از رولت درست کردن!بنظرم خیلی سخت میومد ولی خدارو شکر با اینکه بار اولم بود خیلی خوب شد

البته نتیجه ی آموزش ویدئویی آشپزخونه ی کوچیک من بود
کلا خیلی خوب آموزش میده