محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

خاطرات و عکسهای جا مانده از مدرسه محیاگلی😘

1398/12/22 8:37
694 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه ی اول سال تحصیلی نازنین محیای عزیزم ب پایان رسید.😘😚

 
نفس مامان الان دیگه سواد داری و میتونی راحت بنویسی و با تلاش بخونی.😘💋❤

و من چقدررررر غرق در لذت میشم وقتی از مدرسه برمیگردی و با آب و تاب خاطرات مدرسه رو واسم تعریف میکنی.❤💖

چندتا از عکسای مدرسه رو که فرصت نکرده بودم توی وبلاگت بذارمو توی این پست ثبت میکنم.باشد ک برای گل دخترشیرینم یادگار بماند.💗💕

شعر نشانه ی  ”ق“ رو شما واسه بچه ها خوندی.خیییلی شیرین و قشنگ.💖😘

من سرکلاس درس بودم ک خانم کریمی فیلم و عکساتو واسم فرستادم و دلم ضعف رفت واسه محیای شیرین زبون و باهوشم.😘💋

تاج و نشانگرتو خودم واست درست کرده بودم و هم شما و هم خانم معلمت خیلی خیلی خوشتون اومده بود.💖😉

اینم یه سری عکس از تدریس ق توسط خانم کریمی عزیز

نشانه ”و“

نشانه ”گ“

او استثناء

اینم یه پیام قرآنی ک خانم معلمتون گفته بودن روی مقوا بزنی

اینم واسه روز ۱۲ بهمن و زنگ انقلابه.خانم عادلی معاونتون عکستو واسم فرستاد.💋😘

این اولین کتابیه ک شما توی مسابقه ی کتابخوانی شرکت کردی و توی مدرسه اول شدی.قرار بود مرحله ی شهرستان همین روزا باشه ک بخاطر ویروس کرونا تعطیل شدیم و ظاهرا مراحل بعدی کنسل شد!ولی تجربه ی خوبی بود.مخصوصا واسه محیای شیرینم ک مثه مامانی عشق کتابه.😘💋

واای عزیزم الان ک داشتم عکس آپلود میکردم متوجه این عکسا شدم!این واسه اوایل سال بود ک تازه میخاستی یاد بگیری ستاره بکشی و من مرحله ب مرحله کشیدن ستاره رو یادت دادم.💋❤

محیای من،نبض زندگی من با خنده های قشنگ تو میزنه.همیشه شاد باش و بخند ک با خنده های قشنگت ب ما زندگی میدی عزیزدلم😘💋❤

همه ی زندگی من فدای یک تار موی شما و داداش حسام😚 💋❤

پسندها (19)

نظرات (23)


22 اسفند 98 8:45
فاطمه خانم ما هم با لذت شما لذت بردیم خدا لذت زندگیتان را بیشتر کند با این دلبندان شیرینتان!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس از شما بزرگوار

خدا دوقلوهای نازنینو زیر سایه ی پر مهر شما سلامت نگه داره🌹🌹
نرگسنرگس
22 اسفند 98 11:23
عزیزم... کلی انرژی گرفتم😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی مهربانو😘😘
千.𝓏千.𝓏
22 اسفند 98 11:49
چقدر تاج ق قشنگ درست کردید .
احسنت
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی گلم 
نگاهت قشنگه😘😘

22 اسفند 98 12:32
من هربار صورت مهربون محیاگلی رو میبینم اصلا ناراحتی یادم میره😘😘😘
تو اون عکسه که داره تابلو ستاره هاشو نشون میده چه سیندرلای خوشگلی شده😁😘((لباسه شبیه لباس سیندرلاست))
به به چه خانوم لوکس و باکلاسی،عینک افتابی و کیف و دوتا گوگولی رو موهاش😘😘😁
 

22 اسفند 98 12:34
من هربار صورت مهربون محیاگلی رو میبینم اصلا ناراحتی یادم میره😘😘😘
تو اون عکسه که داره تابلو ستاره هاشو نشون میده چه سیندرلای خوشگلی شده😁😘((لباسه شبیه لباس سیندرلاست))
به به چه خانوم لوکس و باکلاسی،عینک افتابی و کیف و دوتا گوگولی رو موهاش😘😘😁
پ.ن:بازم همون قصه ی مسخره همیشگی!دوباره اقدام کنید!!بابا بذار کامنتو بفرستم بعد اصلا باهات منچ بازی میکنم اقای دوباره اقدام کن😯😂
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
عه نیلاگلی من کلی جواب نوشته بودم واست،چرا ثبت نشده؟؟😅😘

ممنون از نگاه قشنگ و پرمهرت😚😚❤❤

فک کنم نی نی وبلاگ میخاد آمار کامنتهارو بالا ببره چون منم امروز هر پستی کامنت گذاشتم مجبور شدم چندین بار ارسال کنم😁😁


ولی جدای از شوخی دلیلش سرعت کم نت و احتمالا اون حاتم بخشی جناب جهرمی و ۱۰۰گیگ نت رایگان بی تاثیر نیس😉
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 اسفند 98 13:03
موفق باشی محیا جون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس زهراخانوم نازنین😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 اسفند 98 13:36
ای جووونم ماشاءالله دیگه خانمی شده خدا حفظش کنه😍😍😍❤❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

سلامت و شاد باشی😘😚😘

22 اسفند 98 14:27
محیا گلی هم دیگهواسه خودش خانومی شده ها😍😍😄😍😍😍😍😍😍😍😍😘
محمد حسام کوشـــــــولو هم هر روز بامزه تر میشه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم😚😚

شما لطف داری💋❤
مامان آیسلمامان آیسل
22 اسفند 98 20:11
دلمون باز شد با پستتون....خدا حفظشون کنه این خواهر برادر نازنین رو❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه😘❤

22 اسفند 98 22:58
عجب بساطی شده این سال،یک کامنت هم نمیتونیم بدیم!
من که راستش از اینترنت خونه((ازاینا که یک جبعه سیاهن با چهارتاچشم سبز و یک شاخ هم دارن،نمیدونم اسمشون چیه.مودم؟😂))استفاده میکنم،بعد ما یک همسایه مشکوک داریم که مثل اینکه از اینترنت ما استفاده میکنه.هروقت اینترنت کند باشه میگیم همسایه ست😂
ساعت سه بامداد((به افق تهران😂))هم میبینی اینترنت تندتند میزنه!
نتیجه اخلاقی:شاید اینترنت شماهم به خاطر((همسایه))کنده!😂😂
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😁😁😁

ما هم از همین جعبه جادوییهای تک شاخ استفاده میکنیم!!😀
فقط واسه ما سفیدپوسته واسه شما سیاه پوست!😆
از وقتی کامنتتو خوندم دارم رفتارهای همسایه هامونو آنالیز میکنم!!چند نفرشون واقعا مشکوکن!!😁😀لازم شد پسورد مودمو تغییر بدیم!😉
عمه فروغعمه فروغ
23 اسفند 98 12:48
منتخب شدن داخل مسابقه مبارک محیای دوست داشتنی😘
همیشه همین طور با شوق و ذوق خواسته هات رو دنبال کنی ان شالله❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
انشالله💖
مامان صدیقهمامان صدیقه
26 اسفند 98 1:34
محیای مهربونم❤
وقتی میگم مهربون فقط یه لقب نیست وااااقعاااا قلب مهربونی داری و خیلی دوست داشتنی هستی❤
نبین الان دیر ب دیر میام بهتون سر میزنم نی نی بودی کلللی باهات خاطره داشتیم مثلا من و عمو محمد میبردیمت و دورت میزدیم و اینگونه بود اولین بار ما ددریت کردیم😀😀
خییلی دوست دارم عسلکم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزدلم
واقعا یادش بخیررررر
انگار همین دیروز بود😘😚😘
مامان صدرامامان صدرا
28 اسفند 98 23:42
پست زیبایی بودی مثلهمیشه شاد باشین دوستانم❤❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی گلم😘😘
مامانیمامانی
29 اسفند 98 8:35
ای جانممم
واقعا آدم از دیدن بچه ها کیف میکنه😍😍😍
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشی😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
17 فروردین 99 2:58
آفرین به محیای باهوش و خوشگل و زرنگ😘😘😘

 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزمممم😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مرداد 99 21:42
منم هميشه وقتي از مدرسه ميام با زوق و شوق از خاطرات مدرسه برا مامانم ميگم😘
از وقتي كروناي لعنتي اومده مامانم ميگه دلم برا خاطره گفتنت تنگ شده😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
دل هممون واسه مدرسه تنگ شده
خدا کنه زودتر شر کرونا کنده بشه و با خیال راحت و تن سالم زندگی قبلیمونو از سر بگیریم
دلتنگ خیلی چیزاییم....مخصوصا یه مسافرت تابستونی
هر سال مرداد سفر بودیم
اولین سالیه ک بخاطر کرونا مجبوریم خونه بمونیم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
14 مرداد 99 18:21
آخ گفتين سفر...
ما عيدا ميرفتيم مسافرت...
تابستونا هم تو خونه پيدا نميشديم
مدام پارك و دور دور
خدا از دهنتون بشنوه😪
پاييز و زمستون هم شبا ميرفتيم بيرون😔
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
نسرین جون حالا ک کسی توی این پست نیس،واقعا نیلا نیستی؟😉😆
نیلا
15 مرداد 99 14:37
خود نیلا تو این پسته ست😁
نه نسرین که من نیست 😁تو وبلاگ قبلیش عکس خودشو گذاشته بود.
و اینکه یه چیز دیگه،نسرین بعضی وقتا لاک میزنه ولی من از دورم لاک ببینم بدم میااد😝😝
و اینکهههه.....من خودم حس میکنم نیلاها زیاد شدن!چون تعداد کسایی که یکم مثل اینکه سعی میکنن عین من باشن زیاده!البته کنایه نبودا نسرین یکی از دوستای خوبمه😚😃
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ولی همش حس میکنم یه نفرید😀😀😀

اشکال نداره گلم

ایشالا همیشه سلامت و دلشاد باشی عزیزدلم😘
بازم نیلا
15 مرداد 99 14:41
فضولیم رو هم از شما هم از نسرین خانوم معذرت میخوام😁😁😁من کلا حالا که خودم وب ندارم کامنتای جدید وبای بقیه رو میخونم😁
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم

خوشحال میشم از دقت و پیگیریت😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 99 20:33
يعني اينهمهههه شبيه نيلا حرف ميزنم؟😂😂😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره😀

حس و انرژیتون یکیه😉

شاد و سلامت باشی عزیز من😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 13:26
😂😂😂😂😂
از حرفاي نيلا خندم گرفت😂😂
قبلا نيلا گفته بود از لاكــــ چندشش ميشه😂😉
ولي من عاااااااشقشم😍
هم عاشق لاك هم عاشق پرنسس نيلاي عزيزمممممممم💓
چي گفتما؟! حالا چجوري ماست ماليش كنم؟؟؟ آهان😂😂
البته نيلا رو بي نهايت برابر از لاكـــ بيشتر دوس دارم😂😘😘
اووووووووف چقدر حرف زدم🤣😂
نيلا گلي هم پديده ايه واس خودشا😂😂
هر وقت كامنتشو ميخونم كلي ميخندم... نه نسرین که من نیست 😂😂😂
و اینکه یه چیز دیگه،نسرین بعضی وقتا لاک میزنه ولی من از دورم لاک ببینم بدم میااد😝😝 ...
😂😂😂
اووووووووو چقدر حرف زدم😲
برم پستاي ديگتونو بخونم و كامنتاي جديد بدم😘
نيلا گلي تو هم بيا😘😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
منم هم شما و هم نیلا و هم لاکو خیلی دوست دارم!!😁😁

البته دوتای اولو بینهایت بار بیشتر از سومی😉😘😘😚😚😚😚
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 13:27
😂😂😂😂😂
از حرفاي نيلا خندم گرفت😂😂
قبلا نيلا گفته بود از لاكــــ چندشش ميشه😂😉
ولي من عاااااااشقشم😍
هم عاشق لاك هم عاشق پرنسس نيلاي عزيزمممممممم💓
چي گفتما؟! حالا چجوري ماست ماليش كنم؟؟؟ آهان😂😂
البته نيلا رو بي نهايت برابر از لاكـــ بيشتر دوس دارم😂😘😘
اووووووووف چقدر حرف زدم🤣😂
نيلا گلي هم پديده ايه واس خودشا😂😂
هر وقت كامنتشو ميخونم كلي ميخندم... نه نسرین که من نیست 😂😂😂
و اینکه یه چیز دیگه،نسرین بعضی وقتا لاک میزنه ولی من از دورم لاک ببینم بدم میااد😝😝 ...
😂😂😂
اووووووووو چقدر حرف زدم😲
برم پستاي ديگتونو بخونم و كامنتاي جديد بدم😘
نيلا گلي تو هم بيا😘😂
پ.ن: فكر كنم دو بار براتون فرستادم... دوباره قضيه مسخره دوباره اقدام كنيد😉😐
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی از کامنتهای پر انرژیت😚😚😚


نسریننیلای عزیزم😂😂😂😘😘😘
نیلا
19 مرداد 99 19:23
و خودمم یکم حس میکنم نسرین از من ارومتره!😁😘شاید چون از من چندماه بزرگتره!
مثلا من زیاد ویرگول نمیذارم ولی نسرین میذاره تو مطلباش
من از اینجای لاک چندشم میشه که میمالی به ناخنو و اوووف و ای و اصلا بهتره ادامه ندم!😂
مخصوصا رنگای  مثل قرمز و سیاه😂😂
رنگ خود ناخون خیلی بهتره&zwnj!😂😂
من به اندازه ای که از لاک متنفرم شما و محیاگلی و نسرین رو درست دارم!😍😍😁
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
چ جااالب😀👏👏

مرسی نیلای نازنینم
شما همیشه ب ما لطف داشتی و داری💋😘😘😚