محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

یه جادوگر دوست داشتنی😍😁

1401/10/27 19:29
287 بازدید
اشتراک گذاری

وقتایی که با هم خوبید ، دنیا در نظرم زیباتره😁😍

اما امان از اون وقتایی که سر دنده ی لج بیفتید😁🤭

بیشتر حسامه که با شیطنتاش لج محیارو در میاره😜 مخصوصا وقتایی که لباس بتمن بپوشه !تبدیل میشه به بتمن واقعی و حریف میطلبه!!😁💪🏻

با وجود همه ی لجبازیا و شیطناشون،خیییییلی همدیگه رو دوست دارن و وقتی یکی خونه نباشه حسابی جاش خالیه و اون یکی دائم سراغشو میگیره😍❤️

دیروز داشتم حسامو میرسوندم مهد و محیارو مدرسه!

حسام یهو گفت کاش من جادگر بودم....!!!

پرسیدم چرا؟؟؟؟😯

گفت تا محیارو تبدیل به یه قورباغه کنم!!!!!😂🐸

وقتی دید محیا داره میخنده ادامه داد: یه قورباغه ی سیاه و زشت!!!😂😂

خندمون بازم بیشتر شد😂

محیا گفت مامان اگه اینجوریه منو ببر خونه ی دوستم ، معلومه حسام دوستم نداره میخاد تبدیل به قوباغم کنه!! حسام حرفشو پس گرفت و گفت نهههههه تبدیل به قورباغه نمیکنمت!!😜🐸

الهی دورتون بگردم عزیزای دلم😍😍😘😘

پسندها (8)

نظرات (6)

آویناآوینا
27 دی 01 20:45
خاله من محیا رو خیلی دوست دارم!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی آوینای مهربوووون😘

27 دی 01 22:07
الهی که همیشه همینجوری بخندین و شاد باشین ❤️😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون همین دعای قشنگ تقدیم شما😘
🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋
27 دی 01 22:22
داستانی دارن خواهر برادری😂🥱
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 دی 01 9:19
ما یه کانال در تلگرام زدیم لینک شو براتون میفرستم خوشحال میشم عضو بشید چون بچه دارید به دردتون میخورا لطفا لفت ندید کارهای قبلی مونو در اینستا میتونید ببینید در کانال میزاریم ممنون از همراهیتون https:t.megallery_pardis_30
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
30 دی 01 18:23
اوخييييی كيوتااا💛💜💙💚❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی مهربونم❤️
مامان پریمامان پری
3 بهمن 01 14:08
سلام دوستم😍
خوبین انشاالله
ماشاالله چه بزرگ شدن😘
چه گل پسری شده آقا حسام😘
چه خانم شده محیا جون😘
روی ماهشون ببوس
باید سر فرصت بیام بخونمتون😂 
هر جا رمز گذاشتی بفرست برام اگه اشکالی نداره🤗
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزم.خوبی؟گل دخترا خوبن؟
خوشحالم ک بعد از مدتها دوباره هستید😍😘
حتما با کمال میل میفرستم