محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

روز مادر ۱۴۰۱

1401/10/23 23:39
224 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل ازدواجمون کلی مناسبت داشتیم واسه تبریک و هدیه😉💞

ماهگردهای ازدواج، سالروز آخرین خواستگاری،عقد،تولد،ولنتاین و ....

به روز مادر که رسیدیم به عدنان گفتم بیا روز پدر و مادر به همدیگه هدیه ندیم،تبریک بگیم، بریم واسه پدر و مادرمون و بذاریم بچه هامون هر وقت بزرگ شدن خودشون اینروزو واسمون جشن بگیرن😉

اونموقع که این حرفو زدم واسم خیلی دور بود روزی که بچه دار شیم،بچمون بزرگ شه و بتونه خودش هدیه بگیره😍

و حالا به لطف خدا.....

محیای مهربونم،دختر یکی یه دونه ی نازم اونقدر بزرگ شده که خودش تدارک روز مادرو دید،با پولای خودش برام کلی هدیه ی خوشگل گرفت💞😘😍🥰

خدا میدونه چقدررررررر خوشحال شدم،از خوشحالی چشام پر اشک شده بود😍😍😍

چقدر این کارش برام با ارزش بود و به داشتنش افتخار کردم🥰😍😘

البته عدنانم واسم هدیه و شیرینی گرفته بود،هر سال هم هدیه میگیره،محیا هم کمکش میکنه ولی تفاوت امسال با سالهای قبل این بود که اینبار محیا هدیه هاشو با پولای خودش واسم خرید به اضافه ی یه جعبه شیرینی خامه ای😍😍❤️❤️

بعدش واسم تعریف کرد که بابا توی بازار بهش گفته بود محیا باورم نمیشه داری پولاتو خرج میکنی😂❤️

خودش بیشتر از همه از ماسکهایی ک برام گرفته بود خوشش اومده بود😁😍❤️😘

قربونش برم الهی،دورش بگردم که چقدر هم با سلیقه انتخاب کرده😍

خوب میدونه من چی دوست دارم 😇💖

مثه هر سال هم یه نقاشی خوشگل کنار هدیه هاش بود که برام خییییییلی عزیز و باارزشه😍❤️

محیای قشنگم،مهربونم،نفسم نمیدونی چقدرررر خوشحال شدم😍😍😍

از صمیم قلب برات بهترینهارو میخام دختر عزیزم،انشالله به هر چیزی که واقعا شادت میکنه برسی محیای نازنینم😘😘

پسندها (4)

نظرات (4)

آویناآوینا
24 دی 01 0:12
روز مادر بر خاله فاطمه مبارک
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون آوینای شیرینم   حال داداشی بهتره؟؟

24 دی 01 16:14
روزتون مبارک باشه 🌹
درود بر شما که فرزندی تربیت کردید که ارزش والا ❤️مادر❤️ رو میدونه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم از شما
بزرگوارید🌺🌺🌺
مامان صدیقهمامان صدیقه
26 دی 01 17:08
قرررررربوننننش💖💖💖
دختر ک داری غممممم نداری همیشه یه همدم دارری💖💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی آجی مهربونم

واقعا همینطوره😍😘