محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

نمایش عروسکی

1402/10/5 21:43
332 بازدید
اشتراک گذاری

امسال بخاطر اینکه مدیر مدرسه ای شدم که شیفتش مخالف شیفت مدرسه ی محیا بود، مجبور شدیم مدرسه ی محیاگلی رو عوض کنیم

با اینکه ته دل محیا راضی نبود ولی خودش پیشنهاد داد

و خدارو شکر توی این مدرسه ی جدید خیلی راضی و خوشحاله

معلمشون خانم شیدا حمید هم فوق العادست، از همه نظر درجه یک و عاااالیه، هم تدریس و هم اخلاق

خانم حمید هم از محیا خیلی خیلی راضیه، هر وقت دیدار داریم و ازش تشکر میکنم، میگه من از شما ممنونم بابت تربیت همچین دختری❤️😍

چندین بار به محیا گفته که بهترین دانش آموزیه که تابحال داشته و بهش میگه کاش میشد ازت کپی بگیرم تا توی کلاس چند تا ازت داشته باشم😍👏

خدارو شکر که تغییر مدرسه باعث شد دوست‌ها و معلم خیلی خوبی داشته باشه

دیروز توی سالن اداره آ.پ اجلاس برگزار شده بود و محیا و دو تا از دوستاش برای اجرای نمایش عروسکی همراه با مربی بهداشتشون دعوت شده بودن

همکلاسی‌های مدرسه ی قبلی هم برای تماشا اومده بودن و دیدار دوباره ی دوستان خیلی خوشحالشون کرد

البته قبلا هم برای تولد نازنین همکلاسی قدیمش توی پارک با دوستای قدیمش دیدار داشت، ولی این دیدار هم خیلی خوب بود و حسابی کنار هم بهشون خوش گذشته بود

محیای نازنینم، همیشه باعث افتخار منی ❤️😍

خوشحالم که میتونی خودتو با شرایط جدید وفق بدی،خوشحالم ک تو دخترمی عزیزدلممممم و با تمام وجودم بهت افتخار میکنم😘😍❤️

پسندها (5)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 دی 02 19:49
امیدوارم محیا جون همیشه همینطور موفق باشه و مایه افتخار شما باشه خاله جون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم 
آویناآوینا
8 دی 02 19:58
خاله خیلی دوست داشتم با محیا گلی همکلاسی می شدم شما معلم من بودید
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی آوینای نازنینم😘
محیا دو سال دیگه میاد مدرسه ی من
آخه الان کلاس پنجمه
ولی من مدیر متوسطه ی اولم یعنی پایه های هفتم تا نهم😉