محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

تولد پنج سالگی آقاحسام😍❤️

1402/10/13 23:51
243 بازدید
اشتراک گذاری

حسام عزیز و نازینیم😍

گل پسر یکی یه دونه ی من😍

تولدت مباااااارک باشه عزیزدلممممم❤️

نفس مامان، عشق زندگیم پنج ساله شد، الهی مادر به فدات عزیزدلمممم😘😘😘

حسام شیرینم ، به دنیا اومدنت یکی از قشنگترین اتفاقهای زندگی ماست، بودنت پر از حس زیبای زندگیه، سرزندگی و شادابیِ تو ، زندگی مارو رنگی تر کرده❤️😍

حسامم همیشه بهت میگم:« عااااشق خنده هاتم»😍 پس همیشه بخند پسر نازم❤️😍

تولد بت منی گل پسرم به انتخاب خودش بود😍

کلی خوشحال بود، تم بتمن، لباس بتمن، پیکسل بتمن، کیک بتمن ، ماگ بتمن و یه ماشین کنترلی هدیه های گل پسر شیطون و نازمون بود❤️❤️❤️❤️

ایشالا ۱۲۰ ساله شی نور چشمانم😍

«تو پسر زشت منی😍😍😍»اینو به شوخی بهت میگم ، میخندی و بعد ک بغلت میکنم و میبوسمت، میگم تووووو پسر ناااز منی، عشق منی😍😘🤭

الهی مادر به فدات شه، تو و محیا بهترین و زیباترین نعمتهای خدا هستید، عشق منید، جان و جهان منید😍😍😍😍

ایشالا همیشه شاااااد و سلامت باشید عزیزای من❤️😍

پ.ن ۱ : تولد گل پسرم حسام ، هشتم مهرماهه و عکسها با تأخیر پست شدند😍

پ.ن: متاسفانه بر اثر یه اشتباه سهوی فایل عکسها و فیلمهای دوربین گوشیم همه و همه حذف شدند از اول فروردین تا آذرماه هر چه عکس با دوربین گوشی گرفته بودم همه حذف شدند، عکسهای لحظه ی تحویل سال، مسافرت، تولد من و بابا و حسام و ..... خیلی غصه خوردم، بیشتر از همه هم بخاطر عکسای قشنگ تولد حسامم(حتی گریه هم کردم😅🤭)آخه هر جا میرفتیم برای ریکاوری میگفتند چون فایل حذف شده قابل برگشت نیست😢 اما محیا و بابا خیلی بهم روحیه دادن. تا اینکه یه فیلم کوتاه از چند تا عکس تولد حسام پیدا کردیم و کمی حالم بهتر شد و تو

و تونستم از همون فیلم اسکرین بگیرم و اینجا ثبتش کنم.مرسی از نی نی وبلاگ که یه جا برای ثبت خاطرات و عکسها فراهم کرده و دیگه خیالم راحته هر چقدر فایل حذف شه بازم بایگانی دارمشون

😉✌️

پ.ن ۳ : اونموقع که غصه ی عکسای حذف شده رو میخوردم، بابا حرف قشنگی زد ، گفت ناراحت عکسش نباش، خودش الان کنارته از این خوشحال باش😍😍😍

و این قشنگترین حس دنیا بود، اینکه کنارمید برام بارزشترین داراییه، اینکه خنده هاتونو میبینم بهترین و زیباترین صحنه ی زندگیمه،الهی مادر به فداتون بشه 😍❤️😘😘😘😘

پسندها (4)

نظرات (2)

آویناآوینا
15 دی 02 7:14
تولد آقا حسام مبارک انشالله عکس هاتم ریکاوری میشه خاله جونم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
متأسفانه چون فایل حذف شده ریکاوری نمیشه 
Hossein (-:Hossein (-:
17 دی 02 12:00
با تاخیر فراوان حسام گلی تولدت مبارک ❤️🎂
ان شاء الله که زیر سایه پدر و مادر مهربونت سالها خوش باشی 🌹❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون از شما مهربونِ بامرام