محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیا عشق کتاب😍

1401/11/8 8:41
243 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از لذتهای دنیا تماشای محیای نازنینم هنگام مطالعه ی کتابهاست.😍💞💖

از سنین خیلی پایین ب کتاب علاقه نشون میدادی،خیلی زود خودکار به دست شدی و روی دفترها و کتابهام یادگاری ثبت کردی!!😁💖

خیلی دوست داشتی برات کتاب بخونم

و از وقتی تونستی بخونی شروع کردی به مستقل کتاب خوندن،اپلین کتاب طولانی که خوندی کتاب دوری سانتاماگوری بود،بالای ۲۰۰ صفحه داشت و خیلی سریع خوندیش.دیگه بهت مزه داد و رفتی سراغ رمانهای رده ی سنی خودت.😍😍😍

کتاب یه قل دو قل طاهره ایبد رو یه غروب تابستونی گرفتی،شب موقع خواب ازم اجازه گرفتی کمی بیشتر کتاب بخونی و بعد بخوابی،ساعت ۵ و نیم صبح بیدارم کردی و با اشتیاق گفتی تازه کتابمو تموم کردم و میخام بخوابم!!!😍💖

گاهی بابا با نگرانی کتابو ازت میگیره و اعتراض میکنه اینقدر کتاب نخون چشات درد میگیره!!ولی من میتونم لذتی ک از کتاب خوندن میبری درک کنم و خودمم غرق لذت میشم از اینکه دخترم مثه خودم عشق کتابه😍💖💞

دیروز با هم رفتیم نمایشگاه کتاب و دو جلد از کتابای تام گیتس(ک قبلا یه جلد دیگه ازش خونده بودی)واست گرفتم،اینقدر خوشحال شدی که همونجا پریدی بغلم و بوسم کردی😀😍💖💞

محیای مهربون و عزیزم کتاب بهترین همدم روزهای تنهاییه که هروقت بخای تورو به سفرهایی میبره که بدون خستگی ازشون تجربه کسب میکنی،خوشحالم ک تونستی دوستای خوبی برای خودت انتخاب کنی😍💖

پسندها (1)

نظرات (3)

آویناآوینا
8 بهمن 01 16:36
آفرین محیا گلی دانشمند کوچک

9 بهمن 01 22:10
سلام حسینم شاید وقتی کامنت رو تایید میکنید دیگه وبلاگم نباشه 

ان شاء الله که تا ابد همینقدر این خواهر برادر رفیقای خوبی برای هم باشن ❤️😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
متاسفانه همینطوره یعنی وقتی اومدم ک شما دیگه وبلاگتو حذف کردی!
جات خیلی خالی میمونه امیدوارم هر جا هستی شاد و سلامت باشی 
به امید روزهای آینده که خبر خوش موفقیتهاتو بهمون برسونی
سایهسایه
22 اسفند 01 0:11
رودست من زده محیا خانم شما که😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آفرین به شما و همه ی کتابخونا🤩👏