محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

سال تحویل ۱۳۹۹

1399/1/2 22:03
829 بازدید
اشتراک گذاری

چ زیباست سالی ک آغاز و پایانش شما باشید و چ خجسته روزیست که سال نو با خنده های شیرین شما تحویل شود.😘💋❤


عید امسال بجز اینکه بخاطر شیوع کرونا خبری از خرید عید نبود!یه فرق دیگه هم داشت!اونم اینکه من اصلا فراموش کرده بودم فردا سال تحویله!!و فکر میکردم یه روز بعده!!😅😆


آخرشب یهو متوجه شدم و من و همراه همیشگیِ من، محیاگلی سریع دست ب کار شدیم و در حالی ک حسام و بابا خوابیدن،ما کیک و شیرینی پختیم.


محیا گلی هم توی چیدن سفره کمکم کرد و هم تخم مرغهارو تزیین کرد و هم یه برگه ی خوشگل تبریک سال نو نوشت.😘😘


همین حضورش کنارم یک دنیا واسم ارزش داشت.الهی من دورش بگردم ک همیشه کنارمه.😘❤💋

 


شب بعد از اینکه کارمون تموم شد،ب محیا گفتم عکس بگیریم.اما گفت بدون بابا و حسام نمیگیره و عکسو بذاریم صبح!قربون دخترمهربونم💓💓


ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه ی صبح روز جمعه
آخرین سال از قرن چهارده آغاز شد.😍


صبح بمحض بیدار شدن،بابا رفت آجیل گرفت.حسام حسابی بداخلاق بود.😀😘


عیدی محیاگلی رو من و بابا ب کارتش واریز کردیم.کرونا از پول نقد هم مارو ترسونده!😁


من هنوز خواب بودم که حسام بیدار شد و رفت سراغ سفره هفت سین و عکس بی بی رو آورد واسم و بیدارم کرد!😀😘
ب زور نگهش داشتیم ک بتونیم چند تا عکس یادگاری بگیریم.دائم میخاس خوردنیهارو بخوره!😁😘


اجیلارو میاورد واسه من ک براش پوست بگیرم!😆😚


ب پیشنهاد و اصرار محیا،ناهار بردیم بیرون.چلو مرغ حاضر کردم و همراه چای و مخلفات زدیم بیرون.میخواستیم اطراف شهر،جایی ک هیچکس نباشه ناهار بخوریم و استراحتی کنیم.ولی اینقدر پشه بود ک بعد از ناهار دیگه نموندیم.

 


محیای عزیزم و حسام دلبندم امیدوارم سال۹۹ سرشار از سلامتی و اتفاقهای خوب و شیرین واستون باشه.عاشقانه دوستتون دارم.😘😘😘



سال نوی همه ی دوستای نی نی وبلاگیم مبارک باشه.امیدوارم بهارتون زیبا،دلاتون باصفا و سالتون سرشار از عشق و شادی و رنگ خدا باشه❤
 

پسندها (21)

نظرات (21)


2 فروردین 99 22:06
 فاطمه خانم چند وقت بود پست نمی گذاشتید؟ انشالله سال خوبی در کنار فرزندان دلبندتان و خانواده داشته باشید و امسال سال خوبی باشد برای شما.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم از لطف و محبتتون
مشغول بچه ها و خونه تکونی و .... کند شدن نت خونگی هم مزید بر علت بود.

امیدوارم در کنار خانواده سال خوبی داشته باشید
مامان فاطمهمامان فاطمه
2 فروردین 99 22:16
سال نو مبارک دوست خوبم..با ارزوی بهترین ها برای شما و خانواده ی محترم در سال جدید...
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
همچنین برای شما😘
مامان آیسلمامان آیسل
2 فروردین 99 22:56
دوست عزیزم عیدتون مبارک...با آرزوی سالی خوش در کنار عزیزاتون...روح مادرتون شاد...دقیقن وقتی دخترامون کنارمون هستتن و کمکمون میکنن ی دنیا ارزش داره ...آفرین محیای مهربون❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون مهربانوی مهربانم

امیدوارم امسال بهترین سالی باشه ک تا بحال تجربه کردید 😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
2 فروردین 99 23:51
عید رو تبریک میگم 🤩😍🤩😍💖💖
خدا کوچولو هارو حفظشون کنه🙏🙏🤗🤗😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر😘
عید شما هم مبارک باشه😘

3 فروردین 99 0:42
خیلیییی دلم براتون تنگ شده بود خاله جووووووون💖💖💖
عیدتون مبارک♡سال جدیدتون سرشار از برکت و خوشبختی و به زیبایی محیاخانووم و اقا حسام باشه💗😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
به به نیلا گلیِ من😘😘
عیدت مبارک باشه پرنسسم
ممنون از دعاهای قشنگت😚
 

3 فروردین 99 0:58
خاله جون عید شما و محمد حسام و محیا جون مبارک😍
چه شیرینی های خوب و خوشگلی حتما خیلی خوشمزه بودن💜💛💚💙❤
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم
عید شما هم مبارک باشه😘
از طعمش فقط اینو بگم ک با اینکه مهمون نداشتیم اما هیچ اثری از شیرینیها نمونده و محیا و باباش زحمت همشو کشیدن و نوش جان کردن😁😁
نرگسنرگس
3 فروردین 99 1:46
سال نو مبارک .❤️🌺🌸
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس
بر شما هم مبارک باشه😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 فروردین 99 3:12
خاله فاطمه ی مهربون من ....ان شاءالله امسال سالی باشه براتون پر از اتفاقات خوب...براتون از خدای مهربون بهترین هارو آرزومیکنم..❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
متشکرم مبینای گلم😘 
بر شما هم مبارک باشه
آمین برای دعاهای قشنگت😚

3 فروردین 99 11:56
عیدتون مبارک باشه
انشالله که سال خوبی داشته باشید🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
بر شما هم مبارک باشه🌹🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 فروردین 99 12:50
عیدتون مبارک خاله جون، انشاالله سال خیلی خوبی در پیش داشته باشید
خدا محیا جون و آقا حسام رو براتون حفظ کنه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
متشکرم زهراخانم گل😘
امیدوارم سال خوبی برای شما و خونواده ی محترمتون باشه🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
3 فروردین 99 13:51
عیدتون مبارک خاله مهربونم 😍
سال خوبی داشته باشید خاله جون درکنار خانواده تون😊😍💜
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی بهاره جونم

همچنین شما😘😘
نازینازی
3 فروردین 99 20:45
عیدتون مبارک باشه خاله جووون🤩😍😘
ایشالله امسال سال خیلیی خوبی براتون باشه و همیشه سایتون بالای سر بچه های گلتون باشه و کلی اتفاقای عالی براتون رقم بخوره😊🙏
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی عزیزممم😚

بر شما هم مبارک باشه😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 فروردین 99 3:27
اي جونه دلم 🥰😍 عيدتون مبارك دوستاي عزيزه من 
وااااي خدا حسام جانم چقد بزرگ شده ماشالله😍😍
محيا جانم ك مثل هميشه خانم💕
انشالله سال خوبي داشته باشين ولبتون خندون و دلتون شاد🌺🌺
عزيزم امسال كلا عيد پر استرس و همه ب فكر سلامتي خونواده ن و نگران 
كيكتونم عالي شده هاااااا 
😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزدلممم
بر شما و آنیسای گلم هم مبارک باشه😚😚
خدا کنه هر چه زودتر شرایط بهتر بشه.واقعا خیلی خیلی سخته.شاید بیشتر سختیش هم بخاطر اینه ک نمیدونیم چقدر قراره طول بکشه و تا کی توی خونه حبسیم😓
بهترینهارو واست آرزو دارم مهربانوی عزیزم😚
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 فروردین 99 3:28
اي جونه دلم 🥰😍 عيدتون مبارك دوستاي عزيزه من 
وااااي خدا حسام جانم چقد بزرگ شده ماشالله😍😍
محيا جانم ك مثل هميشه خانم💕
انشالله سال خوبي داشته باشين ولبتون خندون و دلتون شاد🌺🌺
عزيزم امسال كلا عيد پر استرس و همه ب فكر سلامتي خونواده ن و نگران 
كيكتونم عالي شده هاااااا 
 
عمه فروغعمه فروغ
5 فروردین 99 13:58
چه شود سفره ای که با دست های کوچولوی محیا گلی پهن بشه...
چه سالی بشه اون سال😊...
سال نو مبارک دوستم،سال خوبی پیش رو داشته باشین❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
واقعا همینطوره😉❤

ممنونم از مهربونیتون

سال نوی شما هم پر از خیر و برکت باشه😚
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
6 فروردین 99 23:44
عیدتون مبارک😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم
بر شما هم مبارک باشه😘😘
مامان صدرامامان صدرا
10 فروردین 99 0:57
سال نو مبارک دوست مهربونم امیدوارم سال ۹۹ سالی پر از خنده و شادی و سلامتی برای خونوادتون باشه❤❤❤⚘⚘⚘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزم
همچنین برای شما😘😘
 
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
15 فروردین 99 17:41
سلام عزیزم
سال نوتون مبارک
انشاالله که سال خوبی داشته باشید.
خدا حفظشون کنه براتون😊
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی گلم
بر شما هم مبارک باشه
امیدوار سال خیلی خوبی داشته باشید😚
مادر امیدوارمادر امیدوار
17 فروردین 99 2:57
عیدتون مبارک

چه عکسای قشنگی😘😘
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
نگاهتون قشنگه😚😚😚
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مرداد 99 19:43
اي جانممم😍
من هنوز حسرت ميخورم كه كاش قبل كرونا با ني ني وبلاگ آشنا ميشدم😪
سال نوتونم با تاخير مبارك😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
اشکال نداره الانم خوبه که 
کلی خاطره داری واسه ثبت کردن
یه روز با دوستای هم دانشگاهیت میشینید پای همین صفحات و اینروزا واست شدن یه خاطره ی دور و شیرین😘😘
هر روزت بکام و شاد عزیزم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
14 مرداد 99 18:23
اي جونم😍
ايشالا مهيا گلي و حسامي جوني هم برن دانشگاه و موفقيت هاشونو ببينيم😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم
آمین 😘