محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیای دوچرخه سوار😘

1399/8/13 16:12
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من باورم نمیشه این همه مدت توی وبلاگ چیزی ننوشتم😅😅

یک عالمه خاطره جا مونده دارم،از تولد خودم بگیر تا تولد حسام و ماهگرداش😍

یک دنیا سپاس از دوستان عزیزی که به یادم بودند و پیام گذاشتند،و عذر تقصیر از اینکه مدتی فرصت سر زدن به وبلاگ های قشنگتون رو ندارم.

❤️❤️❤️❤️❤️

حیفم اومد این تاریخ قشنگ رو برای محیاگلی ثبت نکنم 😘😘

دو روز پیش محیا برای اولین بار رفت خونه دوستش نرجس،خیلی بهش خوش گذشته بود. ❤️😘

تارا هم بهشون ملحق شد و سه تا دوستای خوب ساعاتی با هم خوش بودند. ❤️💞💖

خونه نرجس بود که محیا برای اولین بار بدون چرخ کمکی دوچرخه سواری کرد.😍👏👏👏

دیروز ظهر بابا چرخ کمکی های دوچرخه محیار و هم درآورد و از اون موقع تا حالا محیا تمام عصر و شب داره دوچرخه سواری میکنه.😅😄❤️❤️❤️

خیلی خوشحاله،من و بابا هم بیشتر😅😘

به محیا میگم تقریبا به همون اندازه ک از راه رفتنت ذوق کردم و خوشحال شدم،الان از دیدن دوچرخه سواریت خوشحالم،فقط یه درجه کمتر!😄😄💖💖💖

پسندها (11)

نظرات (10)

عمه فروغعمه فروغ
13 آبان 99 16:31
محیا حکم ساق دوش رو داشته انگار😄با صاحب تولد ست کردن😉
آفرین به محیا گلی دوچرخه سوار،اوقات خوشی با دوچرخه ات داشتی باشی❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تولد امیررضا پسرخالشون بوده😄😄

چند وقتیه محیا و صفا دخترخالش توی جشنهای خونوادگی ست میزنن😄💖

مرسی عزیزم،سلامت باشید😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 آبان 99 18:50
سلاممم خاله جوووون😍😍😍😍😘😘😘😘❤❤❤❤
کجایین آخه شماااا😔😔😔💋💋💋💋
دلمون تنگ شد واستون😑😑💖💖💖
بی صبرانه منتظر پستای قشنگ بعدیتون هستم😍😍😍😙😙😙
ای جانننن دلممم الهی محیا گلی جونمممم😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘💛💛💛💛💛
موفق باشی پرنسس مهربون و خوشگل😊😊💜💛💜💛💜💛
منم دوچرخه خیلی دوست دارم ولی چن ساله سوار نشدم بخوام سوار شم با کله میرم تو زمین😂😂😂
چه دوستای خوووبی!!!😍😍🤗😇😇💖💖💖
مهربونی و شادی تو صورت قشنگشون موج میزنه☺☺❤❤❤
موفق باشی محیا جونیم عزیز دلمممم خیلی خوشحالم که میتونی بدون چرخ کمکی دوچرخه سواری کنی خوشگلم💝💝💝





پ.ن: این دفعه وضع فرق کرده!!😂😂 دیگه تابستون تموم شده و قلب آبی نمیزارم تا خنک شم!!😂😂😂 این دفعه قلب زرد میزارم گرم بشم!!😂😂😂💛💛💛💛
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلاااام عزیزم
منم دلم واستون حسابی تنگ شده😘😘
ولی اینقدر مشغول تدریس مجازی ب دانش آموزای خودم و درس دادن ب محیا و شیطنتهای حسامم که وقت سر خاروندن هم ندارم😄😄❤️
مرررسی گلم مثه همیشه کامنتت شبیه کامنتهای نیلا پر از انرژی مثبت بود و خوشحالم کرد.(هنوزم شما و نیلارو یکی می&zwnjدونم هاااا😅😅😅😅😅😅😅😍😍😍😍)
چ حس خوبیه داشتن دوستای خوبی مثه شما ،حضور مجازیتون آدمو واقعی دلگرم می&zwnjکنه❤️❤️❤️❤️❤️
نیلا
13 آبان 99 21:16
هی سر میزدم به وبتون ولی بازم میدیدم پست نذاشتین،خیلی خوب شدکه برگشتین!دلمون برای پرنسس محیا و حسام ناز و خودتون حسابی تنگ شده بود💙💙💕💕😘😘 مشتاقانه منتظر پست های بعدی و خاطرات قشنگ محیاو حسام گلی هستم💙💙😘😘😍😍 ای جااااان محیا گلی مثل همیشه خوشتیپو خوشگل و پرنسس تو عکسا افتاده،خدا حفظش کنه😘😘 من هنوزم که هنوزه تنها دوچرخه ای که بدون چرخ کمکی میتونم سوارشم دوچرخه ثابته!!😂😂 اخی!دوستیشون همیشگی💛 ایشالا موفقیت های بیشترمحیا گلی رو ببینیم 💕💕💕 فکر کنم بهتره یه پرس و جویی از مامانم بکنم!نکنه من و نسرین دوقلوایم؟😂
نیلا
13 آبان 99 21:18
هی سر میزدم به وبتون ولی بازم میدیدم پست نذاشتین،خیلی خوب شدکه برگشتین!دلمون برای پرنسس محیا و حسام ناز و خودتون حسابی تنگ شده بود💙💙💕💕😘😘
مشتاقانه منتظر پست های بعدی و خاطرات قشنگ محیاو حسام گلی هستم💙💙😘😘😍😍
ای جااااان محیا گلی مثل همیشه خوشتیپو خوشگل و پرنسس تو عکسا افتاده،خدا حفظش کنه😘😘
من هنوزم که هنوزه تنها دوچرخه ای که بدون چرخ کمکی میتونم سوارشم دوچرخه ثابته!!😂😂
اخی!دوستیشون همیشگی💛
ایشالا موفقیت های بیشترمحیا گلی رو ببینیم 💕💕💕
فکر کنم بهتره یه پرس و جویی از مامانم بکنم!نکنه من و نسرین دوقلوایم؟😂
پ.ن:وای خدایا!بازم دوباره اقدام کنید مسخرههههه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام به نیلای نازنینم

خوبی عزیزم؟

​​​​​​مرسی از نگاه قشنگ و پرمهرت😘😘

منم هنوز&zwnj دوچرخه سواری بلد نیستم،با محیا قرار گذاشتیم هروقت کرونا رفت منم یه دوچرخه بخرم و با هم بریم پارک دوچرخه سواری😉

واقعا میشید دوقلوهای افسانه ای😄😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
13 آبان 99 22:07
وای فاطمه جون باورت میشه امروز یادت کردم😚گفتم لابد دست بند درس بچه هاست ک یه مدتی نیستید..الحمدلله ک خوش و سلامتید...بچه های گلت را ببوس❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم ک&zwnj اینقدر مهربونی😘
سلامت باشی گلم💞
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 آبان 99 0:06
همیشه به شادی 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 آبان 99 13:54
ای جووون چه دخملی💖💖💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلامت باشی عزیزم😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 آبان 99 14:40
ای جونم آفرین به محیا گلی😍💖 دوستیشون همیشه پایدار😘
پ ن: من زیاد به نی نی وبلاگ سرنمیزنم ببخشید خاله جون که به وبتون سرنمیزنم(
پ ن2: روز محیا جونمم با تاخیر مبارک!😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
اشکالی ندارد عزیزم،خوب می&zwnjدونم این روزا همه بشدت مشغولیم
انشالله تابستون دوباره وقتمون آزادتر میشه و بیشتر میتونیم ب وبلاگ دوستامون سربزنیم😘
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
19 آبان 99 23:14
 خوشحال میشم  پست اخرم رو ببینید.
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
1 دی 99 11:47
افرین محیا خانومممم،🥰🥰😍😍😍🥰🥰🤩