محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بیست و سه ماهگی محمدحسام❤

1399/6/14 6:18
2,366 بازدید
اشتراک گذاری

عشق و نفسِ ما بیست و سه ماهگیشو ب لطف خدا بسلامتی پشت سر گذاشت.💋💞

فرهنگ واژگان آقاحسام گل در بیست و سه ماهگی❤😘:

اَم نون:ممنون

الوود:تولد

بیا:بیا

بودو:بدو

آتی:آتیش

اَنی:بستنی!😆

کاکائو:کاکائو(اینو خییییلی شیرین میگی و آخرشو میکشی!😘)

دای:چای (منظورت اینه ک بسکوئیت توی چای بزنی😉)

کارت:کارت بانکی

دَش:کفش

اَبو:تبسم دخترخاله

لِلا:خاله

تیک تیک:چراغ

ایلی:کلید

آعلی:یا علی(موقع پاشدن)

البته هرکلمه ای بگیم تکرارا میکنی ولی اینارو خودت بدون اینکه ما ازت بخایم بکار میبری😘

محیارو بینهایت دوست داری.عشق و دوست داشتن نابی ک هیچ حسادتی توش نیست.😘❤محیای مهربونم هم خیلی خیلی دوستت داره و همه جوره هواتو داره😘💋

گریه ک میکنی صداش میزنی و میری بغلش.💝

محیا هم اگه غصه دار باشه میری اونقدر صداش میزنی و نازش میکنی تا بازم بخنده و شاد بشه❤😚

سعی میکنی توی عکسات مثه محیا با انگشتات قلب درست کنی!!😁😘

وقتی بهت چیزی بدم ناغافل میگی ام نون(ممنون)و من غرق لذت دوست داشتنت میشم عشقمممم😘💋❤گاهی هم یه چیزیو بزور از محیا میگیری و بعدش خیییلی لطیف میگی ام نون!!😂😂😘😘

خوردنی داشته باشی نه تنها تعارف نمیکنی ک وقتی بهت بگم بده!ب زبون خودت غر میزنی و مخالفت خودتو نشون میدی!😁😁

بستنی شیری شکلاتی رو از بقیه بیشتر دوست داری.😚

جایی ک بریم تا چند روز ب زبون خودت خاطراتشو تعریف میکنی و یاد افرادی ک دیدیم میکنی.

ب سوئیچ ماشین علاقه داری!و ایضا کارت بانکی!!خونه مادربزرگتون ک رفته بودیم دو روز دائم کارت بانکی دستت بود و حسابی سوژه شده بودی.😁😁😘

هر روز بهونه میگیری و میگی بریم آلا(خونه خاله لیلا).با لحن خیلی شیرین و کشداری آلارو صدا میزنی و خیییلی دوسش داری.باباحاجی ب شوخی میگه باید بریم خواستگاری!(آلا کلاس دهمه😁)

یه مدت برای خوابیدن اصرار داشتی دستتو بندازی دور گردنم!😚💋❤حس خیلی قشنگی بود ولی برای اینکه عادتت نشه یه عروسک جایگزین کردم و واسه خواب عروسکتو بغل میگیری!😍

پستونکو راحت ترک کردی اما اگه عکس یا فیلمی ببینی ک پستونک داری یادش میکنی.😁😘

این اسب ساده ی پلاستیکیو ب همه ی اسباب بازیات ترجیح میدی و خیلی دوسش داری!بهش میگی دِ دوو!😀💜

شکر خدا حموم کردنت بدون جیغ و گریه شده.توی بیداری هم اجازه میدی ناخناتو بگیرم.

کماکان طرفدار سرسخت حیواناتی!😁😘

محیا و حسام شیرینم،زندگی من و بابا خلاصه شده در دوست داشتنتون😘😘

بخندید و شاااااااااد باشید زیباترین و بهترین هدیه های خدا❤❤❤

پسندها (15)

نظرات (18)


14 شهریور 99 9:11
به به بیست و سه ماهگیت مبارک حسام گل 🌹
عه پس با این اوصاف ماه دیگه تولدته😰
راست میگن بابا حاجی باید بریم برات خواستگاری 😁 
انشالله در اسرع وقت بعد از شکست کرونا خودم برات آستین بالا می&zwnjزنم😁
باید یکی مثل خودت مو فرفری پیدا کنیم که تو تایم بیکاری موهای همدیگه رو شخل پخل کنین ( شخل پخل اصطلاحی مشهدی ب معنای بهم ریخته بودن مو ) این است اندر حکایات زبان مشهدی 😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عموحسین مهربون
مگه اینکه شما و باباحاجی ب فکر سر و سامون دادن حسام باشید😁😁🌹

بله ۸ مهر تولدشه

مجمع فرفریها....چ شود!😁😁

چ اصطلاح بامزه ای شخل پخل😂
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 شهریور 99 11:39
هزارماشالله حسام خان😍😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی نوشین گلی😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 شهریور 99 12:47
عزیزم خدا حفظش کنه براتون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم 
سلامت باشی😘

14 شهریور 99 14:18
بیست و سه ماهگیت مبارک آقا حسام🌼🌸
خدا حفظش کنه براتون😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزمن😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
14 شهریور 99 16:33
ماشاالله 🧿حسام خوشگل و نمکی من ماهگردت مبارک...اینقدر دلم تنگ حسام گلی بود چن روز بود منتظر پست ۲۳ماهگیش بودم🤗...ببوسیدش از جانب ما😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون مامان فاطمه جون

شما خیلی لطف داری😘😘
سیما خاتونسیما خاتون
14 شهریور 99 18:23
به به ماهگردت مبارک حسام گلی😘
پیشاپیش هم تولدت مبارک موفرفری جان🎂🎈🎈
عکسی هم که رفته بودی بغل محیا خیلی عکس پراحساسی بود😍
انشاالله تن هر دوتون سلامت باشه😚😚
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشی😘😘
نیلا
14 شهریور 99 18:39
بیست و سه ماهگیت مبارک شازده کوچولو!😘😁
الهییی آعلی!😘😘😁
اخی دش!پسردایی من قبلا که همسن حسام بود به کفش میگفت افش!((الان که سه سالشه همون کفشو میگه ولی یه طور نی نی گونه😁))
چه مژه های بلند و نازی چشم نخوری شازده کوچولو😘😘😍😍
ای جاااانم چه بانمک رفته تو بغل محیا گریه میکنه!😍😍😍
فکر کنم همه  دهه نودی ها این اسب معروف چرخدار قرمزو دارن!چون تو فامیلامون هرکی که دهه نودیه تو اتاقش یه دونه از اینا هست !😁به غیر از این اسبه یه گاو پلاستیکی  که روش بپربپر میکنن هم هست !
با اصولا وسایلای سگ های نگهبان مثل عروسک واسباب بازی وایناش😂
فکرکنم در اینده  اینا نوستالژیکای دهه نودیان! 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی نیلای عزیزم😘

نگاهت نازه😘😘

این اسب نوستالژی نسلهای مختلفه!!

چندین دهه س این اسباب بازی هستش.جالبه با اینکه خیلی سادس ولی بچه ها خیلی دوسش دارن😁😁

البته زمان ما تپلی بود بعد از تحریم رژیم گرفته کمر باریکتر شده😉😆
مامان آیسلمامان آیسل
14 شهریور 99 21:29
ماشالله به حسام گلمون....الهی چقدر باهم صمیمی و مهربونن❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس مهربانو😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 شهریور 99 14:51
ماهگردت مبارک باشه نمکدووون دوست داشتنی😍😍😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘😘
طاهرهطاهره
16 شهریور 99 3:31
مبارک باشه ماهگردت عسل😍
چقدوقتی گریه میکردتوبغل محیا،بانمک بود.الهی که همیشه بخندی وهیچوقت اشک توچشات نباشه.
چه جالب که حسام هم به سوئیچ وکارت علاقه داره.
آرمین هم حدود۴۰تاکارت داره که اغلب کارت هدیه س وحتی کارتای مطب خواهرمم که جاش عوض شدوبی استفاده موند،هم قاطیشه رو باسوئیچ ماشین میذاره زیربالشش،همین الان اززیربالشش درآوردمش😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزم

وااای ۴۰ تا کارت؟!!!😁😁😁😘😘

اینا بیزینسمنهای بزرگی میشن در آینده!نمادهای قدرتو خوب میشناسن😁😁
مادر امیدوارمادر امیدوار
18 شهریور 99 5:03
عزیزممممم
چ خوش عکسم هست حسام خوشگلم😘😘😘
عاشق عکساش با محیا شدم😍😍😍
خیلی قشنگن
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی گلم
نگاهت قشنگه عزیزم😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
18 شهریور 99 5:04
عزیزممممم چ خوش عکسم هست حسام خوشگلم😘😘😘 عاشق عکساش با محیا شدم😍😍😍 خیلی قشنگن 
نیلا
18 شهریور 99 19:02
غم منو تازه نکنید!😂😂😭
من میخوام برم رشته گرافیک((البته کنارش رمان بنویسم😂))بعد یکم فکرکردم و گفتم ایران من کارتون نمیسازم همش قصه های مسجد و اتل متل یه مورچه و ایناست!میرم استادیو دیزنی😂((از اثرات قرنطینه ست دارم هذیون میگم😂))
بعد فهمیدم استادیو دیزنی تو کالفرنیاس که تو امریکاس که ماهم تحریمیم و نمیتونم برم😫
البته حالا باید ارزو کنم دوازده یازده سال دیگه که حداقل اون زمان درسم تموم شده و اینا و بورسیه گرفتمو و اینجا کارکردم و پول دراوردم!😂😂تو تحریم نباشیم!
یعنی من انقد بدشانسم اگه کالفرنیاهم به دنیا میومدم استادیو دیزنی تو تهران بود😐😂
البته تا اونموقعه کی مرده ست کی زنده 😂😂😁
البته اونکه خیلی دور از منطق هست  فوق فوقش میرم تو انتشارات پرتقال کارمیکنم😁😂😂
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
چ جالب 
همه جوره هنرمندی هاااا 
مطمئنم اگه بخای بهش میرسی
دارم یه کتاب میخونم ب اسم &rdquoبنویس تااتفاق بیفتد&ldquo از هنریت آنه کلاوسر
خیلی کتاب جالبیه
ادعا و اثبات میکنه ک هرآرزو و هدفی ک روی کاغذ نوشته بشه حتما محقق میشه!
پس بنویس و مطمئن باش بهش میرسی😚😘👏👏
ما ک طرفدار صلح جهانیم😉
آرزو میکنیم با همه ی دنیا دوست باشیم و راحت بتونیم ب هر جای دنیا ک دلمون میخاد بریم.
مامان پریمامان پری
19 شهریور 99 12:06
مبارک باشه حسام شیرین و دوست داشتنی
ماشاالله چه جیگری شده😘😘 خدا حفظش کنه براتون😇

من با وجود داشتن دو تا بچه هنوز با اون قسمت کثیف کاری بچه ها موقع خوردن بستنی و ماست یا سوپ نمیتونم کنار بیام انگار آلرژی پیدا کردم بهش😂
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

باباشم مثه شما آلرژی داره!😁😁تا حسام بستنی میگیره دستش بهش میگه بریم بیرون تاتی کنیم!!😀

 
نیلا
20 شهریور 99 0:15
البته من بخشی از هدفم هم اینه یه ادمی بشم که مامان وبابام بهم کلی افتخارکنن چون پدرومادر ها خیلی واسه بچه هاشون زحمت میکشن و میخوام مثلا بگن :اینهمه برای نیلا زحمت کشیدیم این نتیجه اش شد اخییییش😂😍😍😍
بابام که میگه بزرگ شدی بیا پیش خودم کارکن😁((البته من که دلم نمیاد به بابام بگم نههه شغل شمارو دوست ندارم!حالا تا اون زمان کنار کارای خودم پیش بابام کمکش هم میکنم😁))
مامانم میگه چون نقاشیم خوبه برم همون رشته گرافیک☺
اجیم میگه برم نویسنده شم ☺
بقیه حضار هم میگن برو دنبال علاقه ات😁
ممنونم از توصیه تون!😘😘نمیدونم این کتاب همونه یا نه ولی اتفاقا مامان منم یه کتاب داره با همین اسم((بنویس تا اتفاق بیوفتد))
جلدش هم سفیده روش یه دسته در حال با خودکار نوشتن😀
من موقع اذون اول کلی  خداروشکر میکنم،بعد دعاهای بقیه رو میگم،بعدم از خدا میخوام همیشه منو خداترس و دوست خودش نگه داره و همیشه یاریم کنه.
((میدونم که میدونید ولی از نظر من خدا ترس یعنی وقتی میخوای کاربدی انجام بدی بترسی خدا جواب کاربدتو بده و انجامش ندی
دوست خدا هم یعنی با خدا حرف بزنی چه تو دفتر بنویسی چه واقعا راه بری حرف بزنی ))
چندبار هم نقاشی شغل اینده مو و جایی که هستمو کشیدم،یه کاغذم زدم بالای تختم نوشتم:نیلا  مساوی انیماتور و نویسنده 😁😁((البته الان افتاده پشت تختم))
اتفاقا به نظرم خدا به حرفام گوش میده چون امسال نسبت به سالای قبل به درس خوندن بیشتر علاقه مند شدم😃😃
طبق تحقیقات و کشفیات بنده((از تلویزیون و اخبار 😂))رییس جمهور امریکا با رییس جمهور ایران دعوا داره و گفته هرکی از کشور اونه نیاد خونه ما😪😁تو پشت صحنه یکی از کارتونای دیزنی((علاادین))یه یارو هم بود که ایرانی بود!قیافه اش که به ایرانیا میخورد،لباساش هم همینطور((یه شلواری هست اسمش نمیدونم چیه.لوله تفنگی؟کبریتی؟ با لباس گل منگلی😁))،داشت یه چیزایی رو تنظیم میکرد!البته اون علاادین محصول سال ۱۳۷۰ ایناست فکر کنم۱۳۷۱.لابد اونموقعه ها تحریم نبودیم!😔
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره کتابه همونه👌👌

همه ی شغلهایی ک گفتی خیلی خوبن.البته شغل پدر بزرگوارتو نمیدونم ولی بدون شک اونم خوبه😅
چ دعاهای خوب و قشنگی
مارو هم از دعای خیر فراموش نکنی😘😘

آمین واسه همه دعاهای قشنگت😘

بارم آرزو میکنم با همه ی جهان در صلح باشیم و بتونیم راحت و بدون ویزا سفر کنیم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
28 شهریور 99 14:18
بیست و سه ماهگی مبارک پرنسس کوچولوی بامزه و گوگولی😘😘😘😘 الهی... هر ماه که میگذره بیشتر کلماتش رو به درستی شباهت میده💖💖 آخی😘 چون لامپ موقع روشن و خاموش کردن تیک تیک صدا میده به لامپ میگه تیک تیک😂😘 ای جانم❤️ چ حس خواهرانه قشنگی... منم خیلییییی دوس دارم خواهر یا برادر کوچیک تر از خودم داشته باشم ولی خب تو فرزندم😭💔 پ.ن: بقیه کامنتو بعدا میدم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
28 شهریور 99 14:18
بیست و سه ماهگی مبارک پرنس کوچولوی بامزه و گوگولی😘😘😘😘میدم  الهی... هر ماه که میگذره بیشتر کلماتش رو به درستی شباهت میده💖💖 آخی😘 چون لامپ موقع روشن و خاموش کردن تیک تیک صدا میده به لامپ میگه تیک تیک😂😘 ای جانم❤️ چ حس خواهرانه قشنگی... منم خیلییییی دوس دارم خواهر یا برادر کوچیک تر از خودم داشته باشم ولی خب تو فرزندم😭💔 پ.ن: بقیه کامنتو بعدا میدم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
28 شهریور 99 18:18
بابا ایول ب حسام👍😂 منم عاشق بستنیم ولی بستنی شیر شکلاتی رو از همه بیشتر دوس دارم😍😋 همیشهههه خوش باشین محیا گلی هم ماشالا خانووومیی شده واسه خودش❤️