محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بیست و نه ماهه شدنت مبارک نفسم

1394/3/19 23:40
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

محیاطلای من بیست و نه ماهگیشو هم بسلامت پشت سر گذاشت.خدارو هزاربار شکر ک منو لایق مادری این فرشته ی کوچولو و لجباز دونست.فرشته ای ک حاضرم جونمو فدای خنده های شیرینش کنم.

شیرین زبون شدی.هرکی چند ساعتی رو باهات بگذرونه شیفته ی شیرین زبونیات میشه.

وقتایی ک خاله بازی میکنیم و تو میشی مامانِ من،تکه کلامت خطاب ب من اینه:"عزیزگلم" و من عااااااشق لحظه ایم ک واسم مادری میکنی و سرمو میذارم روی پاهات و تو میگی:"بخواب عزیزگلم،استراحت کن."محیایِ من،انشالله تو هم یه روز مادر میشی و این لذتو میچشی و میبینی چقدر مست و سرخوشت میکنن این لحظاتِ وصف نشدنی!!

چندروز پیش خونه ی مامان بزرگت بودیم ک تو یه کبریت آوردی و گفتی واست "تولدت مبارک" روشن کنم.منم یکی-دو تا کبریتو روشن کردم و تو با شوق و ذوق تولدت مبارکو میخوندی و فوتش میکردی.بقیه ی چوب کبریتارو قایم کردم و بانشون دادن جعبه ی خالی بهت گفتم دیگه تموم شد.وقتی مطمئن شدی کبریتا تموم شده خیلی جدی گفتی:"خجالت نمیکشی تمومش کردی؟دیگه تمومش نکنیاااااا"من و عمه امل از فرط خنده درو ودیوارو گاز میزدیم!!

خیلی از حرفا و کارام الگوبرداری میکنی.بابات روی مبل مشغول خوندن اخبار بود ک رفتی کنارش و گفتی:"بابا من دوسِت دارم ولی از دسِت ناراحتم......دوسِت دارم ولی کارِت بد بود!!"بابات حسابی جاخورده بود و نمیدونست داره دقیقا جملاتی ک من بهت گفتمو تحویلش میدی!!امان از دست تو دخترکِ شیطون و شیرین زبونم

ولی حسابی لجباز شدی.

دوست داری همه چیزو تنهایی انجام بدی.خرابکاریات خیلی زیاده عسلکم.اینم یه نمونه های کوچیک:

اینجا خواستی واسه خودت لاک بزنی ک همشو روی موکت خالی کردی.و البته این بار اولت نبود و قبلا قالی رو هم ب همین روز انداخته بودی

اینجام میخاستی عروسکتو آرایش کنی:

ولی از حق نگذرم خیلی خیلی ماهی و دوست داری کمک دستم باشی.

پیتزای چندشب پیشو تقریبا تو پختی!!!!!!همه ی موادو بهت میدادم و تو میریختی توی ماهیتابه.حسابی ذوق کرده بودی.آخر سر وقتی پیتزا حاضر شد.حاضر نشدی اون کوچیکه سهم تو باشه و میگفتی:"من دیگه بزرگ شدم بزرگه برا محیا...مامانی کوچیکه،کوچیکه برا ماما!!!!!!"

هروقت شیرینی میپزم اجازه میدم توی مخلوط کردن مواد کمکم کنی.خیلی اینکارو دوست داری.گاهیم از سس شکلاتی میخوری و این میشه پاداش کمک کردنت(و در اصل کمی خلاص شدن از خرابکاریات خخخ)

با هم دیگه کشتی گرفتم!!!ک النگوهام انگشت خوشگلتو خراش دادن،منو ببخش عسلکم

خاله زهرا هرسال سفره ی حضرت ابوالفضل داره.امسالم ولادت حضرت عباس دوم خرداد بود و طبق هرسال شله زردشو ب نیت سلامتی گل دخترم بعهده گرفتم.البته امسال رفتم اونجا پختمش.این عکست قبل از اومدن مهموناس

اینم بعد از رفتن مهمونا.

اصلا حاضر نشدی درست بشینی پای سفره و عکس بگیری.خلی بهت خوش گذشته بود.یه سری شمع توی سفره بود ک هرکس حاجتی داشت نیت میکرد و شمعو روشن میکرد،تو هم میرفتی فوتشون میکردی.خواهرشوهر خاله زهرا میگفت امسال محیا همه ی حاجتاشو میگیره و ب بقیه هم حاجت میده!!!

این خوشحالیت واسه حرف زدن با مامان بزرگه(مامان مامانی):

فرهنگ واژگان عجیب و غریب گل دختری:

هُنگِــــش:گنجشک

سوکس:سوسک

اَرب:ابر

مُـــلولَـــــک:مارمولک

محیایِ من،دخترکِ شیرینم،

تا ابد دوستت دارم

پیر هم که شوم

آب مرواریدهایم را

دانه دانه در می آورم

و به گردنت می اندازم

پسندها (3)

نظرات (10)

atefeh
19 خرداد 94 23:43
راستی من سفارش قبول میکنم....ارزونه ها...اگه نیای از دستت رفته....
سما مامان فرشته ها
20 خرداد 94 9:07
سلام عزیزم خوبید؟.محیا جونم خوبه؟ 29ماه شدن فسقلی مبارکه الهی همیشه لبت خندون باشه محیا جووووووونم منم که بچه بودم عاشق خاله بازی بودم فدای خنده هات خوشگلم خخخخخخخخخ عزیززززززززززم محیا جونم کاملا حرف زدنات مثل بچگی های منه دستاش چه توپولن بخولمت کوچولو به به چه خرابکاری ایشالا دختر منم اینطوری بشهوااااااای چه پیتزای خوشمزه ای دهنم آب رفت ای جوووووونم صورتشو شکلاتی کرده من کیک و بستنی و...باید شکلاتی باشنچه سفره ی زیبایی!!!!! بووووووووووووووس واسه محیا طلا و مامان گلش
مامان راحله
20 خرداد 94 17:11
از دست تو دختر شیطون ببین چیکار کرده !!!
مامان نرگس
21 خرداد 94 0:43
قربون دختر شیرین زبون و مهربونم همیشه خوش باشی عزیزم 29 ماهگیت مبارک
مامان راحله
21 خرداد 94 17:24
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
سما مامان فرشته ها
25 خرداد 94 14:30
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
سما مامان فرشته ها
27 خرداد 94 16:55
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
لي لي
16 تیر 94 12:28
سلام خواهري ماشالله چه جيگري شده محيا ممنونم از دعاهاي قشنگت اين شبا لطفا من و از دعاهات محروم نكن .... دلم خيلي خيلي خيلي براتون تنگ شده
زهـــــــــرا
27 تیر 94 11:33
قزبن جارو کردناش من بشم.
مادر امیدوارمادر امیدوار
3 شهریور 99 14:36
وااای خیلی خندیدم😂😂😂😂😚😚😚