محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

موهای قشنگ دخترم.

1394/3/1 18:20
1,651 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا یادم نیست اولین بار کی از طرف عموجمال  ملقب ب "موفرفری" شدی!!اما خوب یادمه اولش حسابی جاخوردی.انگار تابحال به حالت موها دقت نکرده بودی و متوجه تفاوت موهای افراد نشده بودی.بعد از اون بود ک نسبت ب موهات حساس شدی و این شوخی عموجمال توی کل خونواده و فامیل معروف شد!!

حالا دیگه "موهات صافه" در نظرت یه تعریف تمام عیار از تمام خوبیهاست و "موهات فرفریه" یه لقب بسیار ناشایست و خصمانه!!

هرروز موهاتو شونه میزنی ک یه وقت عموجمال نگه موهات فرفریه و تاکید میکنی:من موهام صااااافه،عموجمال فرفریه!!

تعطیلات عید عمو شعبان واسه ختم بخیر کردن این غائله با اشاره ب موهای کم پشت خودش،سعی کرد توجیهت کنه ک موهای فر هم قشنگی خودشو داره و لقب بدی نیست.اثر حرفاش خوب و موقتی بود.تنها بار منفی این روش این بود ک دیگه حاضر نمیشدی موهاتو شونه بزنم و میگفتی:"عمو شعبان میگه موی فر هم خوبه،ببین من کچلم!!!"

تا اینکه بازم عموجمال وارد ماجرا شد و اونقدر باهات سر موهات کل انداخت و ب شوخی اذیتت کرد ک دوباره برگشتی سرخونه ی اولت و بازم ب موهات حساس شدی.موهاتو با دستات نگه میداری ک یه دست و صاف بشه!!

 

یه مدت گیر دادی ک میخوای مهوات مثه سارا تکون تکون بخوره!!روز نهم فروردین رفتم واست یه کلیپس با موی بلند و صاف خریدم ک حسابی خوشت اومد و ب آرزوت رسیدی.

حالام کل کل تو و عموجمالت نقل هر محفل خونوادگیه و همه از این جریان باخبرن و کلی سر این قضیه سربسرت میذارن.

الهی مامان فدای موهای قشنگ و خوش حالتت بشه.همه ی زندگیم فدای یه تار از موهات عزیزدلم.محیایِ من بخدا قسم دونه دونه ی موهات واسه من عزیز و مقدسه.بینهایت دوستت دارم نازنین دخترمن

پسندها (3)

نظرات (4)

سما مامان فرشته ها
3 خرداد 94 18:17
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان نرگس
6 خرداد 94 16:11
عزیزم محیای خوشگل من.......... قربونت برم که اینقده بزرگ شدی و به موهات حساس.اصلا باورکردنی نیست
سما مامان فرشته ها
31 خرداد 94 14:45
سلام گلم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مامان گلشن
2 تیر 94 0:56
در هر صورتی بانمکی