محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیای من بیست و هشت ماهه شد!

1394/2/10 17:30
2,027 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو هزار بار شکر ک بیست و هشت ماهگی گل دخترم کنارش بودم و تونستم لذت مادریو با دیدن نگاههای شیرین و لبخندهای قشنگ محیام با تمام وجودم احساس کنم.

عشق رقصی و عاشق ترانه های "تکون بده" ی آرش و "حظ کردم" شاهرخی.البته هنوزم ب خاله-عمو(25باند)وفاداری.توی این عکسم مثلا داری آواز میخونی:

از بعد عروسی عمو مرتضی و بعدشم احمد برادر دوست بابایی.یه تیپ جدید شخصیتی ب بازیات اضافه شده:عروس بازی!!عروس قانع و کم توقعی هستی.پشه بند توری رو روی سرت میذاری و میشی عروس خانم.گاهیم نی نی حسین(عروسکت)رو بغل میکنی و مشغول رقص میشی.معمولا من باید بشم داماد و از نظر تو داماد فقط باید تانگو برقصه و دست بزنه!!

خیلی دوست داری از بچگیات تعریف کنم.میشینی کنارم و میگی"وقتی نی نی بودم بگو"منم واست تعریف میکنم ک دندون نداشتی و بلدنبودی راه بری و درست حرف بزنی و.....و تو با اشتیاق گوش میدی و لذت میبری

قصه گوییت خیلی خوب شده و دوست داری قصه بگی و بشنوی.قصه ی شنگول و منگولو از بابات یاد گرفتی و میتونی تعریفش کنی.

وقتی ناراحت میشی میگی:"من ناراحت شدم،حالا خوب شد؟"

دیروز ب باباب میگفتی:"بابایی چه دختر قشنگی داری."

هر چیز جدیدی رو سریع متوجه میشی و با خوشرویی میگی:"مبااااااارکه"

توی جواب عافیت باشه میگی:"مچکرم"

خیلیییییی مهربونی،روزی چندین بار من و بابا رو میبوسی و میگی:"دوستت دارم"

فرهنگ واژگان گل دخترم:

الهی شوکت=الهی شکرت

شنطون=شیطون

کرمم=کمرم

اُشباق=بشقاب

شاگدان=شادگان

پمپه=پنبه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدپارسا
4 خرداد 94 15:06
ای جانم موهاشو نیگا خدا حفطت کنه مامانی میشه بی زحمت به پارسا که تو جشنواره شرکت کرده رای بدین البته اگه دوست داشتین عدد21 رو به شماره1000891010 ارسال کنید ممنون میشم با هر گوشی که دمه دستونه رای بدینایشالله جبران کنیم
مامان نرگس
6 خرداد 94 16:15
28 ماهگیت مبارک عزیزم ماشاله خیلی خوب حرف میزنی عزیزم چه عروس نازی......... یادش به خیر عروس بازی!!!!!!!!