محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

من یک مادرم

1392/3/27 17:16
695 بازدید
اشتراک گذاری

محیای من

my dear mahya

 

"مادر" واژه ی غریبیه و حسی عجیب ک تابحال تجربه نکرده بودم......"مادر" برای من فقط حسی بود عمیق و پرعشق نسبت ب مادرم ک بحق اسطوره ی صبر و مهربونیه!هیچ تصوری از سختیهای ب دنبال کشیدن این نام نداشتم.

اما امروز یک مادرم...مادری ک دنیا رو با لبخند محیاش عوض نمیکنه...گاهی با یه لبخندش ب عرش میرسم و گاهی از فرط خستگی و بیخوابی بشدت احساس عجز و بی کسی میکنم...

محیای من،روزی نیست ک دعات نکنم...میترسم فردا نباشم پس بذار تا هستم بیمه ی دعای مادرت کنم!!

بابایی بغلت میکنه،میبوست و با نفس عمیق بوت میکشه و خدارو شکر میکنه...میگه بوی بهشت میدی!

دخترکم،زودتر بزرگ شو....من و بابا واسه شنیدن کلمه ی "مامان" و "بابا" لحظه شماری میکنیم!

محیای من

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابایی زهرا گل
26 خرداد 92 21:12
سلام وبلاگ خيلي زيبايي داريد و همچنين دختر خيلي خيلي زيبا تر ايشالا محیا جون با پدر و مادر خوب و مهربونش هميشه زير سايه حق خوش و خرم/شاد و سر خوش با آرامش زندگي کنه خوشحال ميشم به وبلاگ زهرا خانوم منم يه سري بزنيد خدا نگهدار
بابایی زهرا گل
26 خرداد 92 21:12
راستی با تبادل لینک موافقید؟
عاطی
24 شهریور 98 23:20
چه بااحساس نوشتید🌹
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:04
خدا حفظش کنه😚😚
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 17:40
و الان اون لحظه شماري ها به پايان رسيده...😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
واقعا همینطوره😘😘

خدایا شکرت