محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بیست وشش ماهگیت مبارک باشه عسلکم!

1393/12/11 22:12
1,959 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و شش ماه از اولین لمس بودنت میگذره و من هر روز بیشتر از قبل ب داشتنت میبالم.

چقدر زندگی با تو زیباست،همه ی دار و ندارِ من

شیرین زبون تر و شیطونتر شدی و کماکان مارو با جمله های ابتکاریت غافلگیر میکنی.

از دستت ک ناراحت میشم،دست ب سینه میایستی و میگی:مامانی بَـــــخشید،حاسم نبود. و بعد اصرار میکنی:آحت نشو بــــخند(ناراحت نشو)

اینروزا تازه متوجه ی مفهموم "اسم" شدی و دوست داری اسم هرچیزیو بپرسی.عروسکایی ک تا الان واست دَده و پیشی و خرس بودن،حالا هرکدوم یه اسم جدید پیدا کرده:پری،بلوبر،پاتریک و....

حروف الفبای انگلیسی رو تقریبا تا حرف Pمیتونی بگی.حرف Oرو تشخیص میدی و از اینکه بین کلمات و حروف پیداش کنی خوشت میاد!

خیلی دوست داری مهمونی بگیری و من مهمونت بشم.با پشتی واست خونه میسازم و تو میشی یه کدبانوی مهربون و واسم چای و خوراکی میاری!!!

بابا باهات کشتی میگرفت.بعد از کلی بازی کردن،کم آوردی و گفتی:بابایی اذیت نکن،من مریضم!!!!!تعجب

مثه اغلب آدما از چیزی ک منع بشی علاقه ی بیشتری بهش پیدا میکنی.موقع رانندگی نشستن روی پای بابا ممنوعه!!ولی هر از گاهی سعی میکنی این ممنوعیتو دور بزنی،بابا هم ک اصلا نمیتونه بهت نه بگه!میخاستی بری روی پای بابا،من اجازه نمیدادم و ب بابا هم گفتم اصلا کوتاه نیاد!تو دائم اصرار میکردی.منم میگفتم:نـــــــــه!گفتی:بابا دوس داله،بابا میگه محیا بیاااا!!بعد رو کردی ب بابات و پرسیدی:بابا دوس دالی؟بابا گفت:نه!با لحن دوستانه و مهربون گفت:بابایی بگو آرررره!!و انقدر اصرار کردی تا بالاخره بابا گفت آره و با خوشحالی پریدی بغلش نشستی!!

هنوزم گاهی یاد "نام نام" میکنی!اولین باری ک بعد از مدتها خواستی ببینیش نگران بودم ک نکنه گیر بدی و بخوای برگردی ب شیرخوردن!اما وقتی دیدیش با ذوق خیلی زیاد گفتی:ســـــــــــلام نام نام،خوبی؟نام نام نـــــــــــازی!و بعد نازش کردی!دفعه ی بعد ک باز هوس دیدنشو کردی،گفتم نه دیگه نام نام اَخ شده.گفتی:نَـــــ نام نام عزیزِ محیاس!!


فرهنگ واژگان عجیب و غریب گل دخترم:

هَـــــوار=خراب

هابـِـــش=بالشت

هِــــــزوله=زباله

دیف=کیف

اَسُـــکُنون=برف پاک کن ماشین

دُسُــــر بُـــتُــن=درست بکن

اُسِـــــکونو=استخون

هِـــــزاد=زیاد

هِـــشتون=شیطون

باهِــــ=بابا ببین!!!

ماهِــ=مامان ببین!!

تَــــرماره=پروانه

شَـــندونه=خاله شادونه

بَخشید=ببخشید

دخترکِ شرین زبونم،الهی تا دنیا دنیاست لبت ب خنده باز باشه و هیچوقت دل کوچیک و مهربونت درگیر غم نشه.چه کنارت باشم و چه نباشم فقط خنده های شیرینت میتونه دلمو شاد کنه پس هیچوقت از لبات دورشون نکن.خیلیییی دوستت دارم

 

پسندها (4)

نظرات (9)

میهن استار
11 اسفند 93 22:38
سلام از شما دعوت میکنیم از فروشگاه http://mihanstare.ir بازدید نمایید بخش لوازم آرایش http://mihanstare.ir/categories.php?id=47
مامان راحله
12 اسفند 93 13:28
فداشششششششش
مامان راحله
12 اسفند 93 20:26
_________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ __@@@@@@@@@@@@@@@_ __@@@@@@@@@@@@@@@_ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@_______@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ ____________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ _________ ___@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
مامانی آواخانوم
15 اسفند 93 20:33
سلام عزیزم کجایی؟؟؟دلم برات تنگ شده....توی واتس آپ نمیبینمت
سایبر سافت
18 اسفند 93 13:48
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت
مامان گلشن
19 اسفند 93 1:05
عزیزم چقدر بانمک حرف میزنی ....خونه ی قشنگی درست کردی ..خوش به حال مامانی که مهمون محیا شده ....همیشه شاد باشی
نرگس
19 اسفند 93 10:55
محیای شیرین زبون من الهی که همیشه زنده و لبت با خنده قشنگ باشه
مامان لیلی
19 اسفند 93 18:02
خصوصی داری عزیزم
مامان گلشن
20 اسفند 93 8:07
شیرین زبون..چقدر قشنگ حرف میزنی چند بار اون قسمت که مامان زحمت کشیده و کلمات رو نوشته خوندم...و کلی ذوق کردم