محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

راز و نیاز گل دخترم!

1393/12/1 14:56
1,857 بازدید
اشتراک گذاری

نماز میخوندم.چادرتو سر کردی(البته یه روسری بزرگه ک شده چادر گل دخترم).مهرتو گذاشتی کنار مهرم و عمود بر جهت قبله ب نماز ایستادی!!

نمازم ک تموم شد اصرار کردی:"هنوز نماز بُــخون".گفتم میخوام دعا کنم.دستامو ب دعا بلند کردم و گفتم:خدایا...مریضارو خوب کن،آمین. خدایا...مشکل گرفتارا رو حل کن،آمین. خدایا....پاهای بی بی خوب بشن،آمین.خدایا...محیام سالم باشه،آمین و ...

بازم اصرار کردی نماز بخونم!!ایستادم و مثلا مشغول نماز شدم!

تو دستای کوچولوتو رو ب صورت ماهت گرفتی و گفتی:خدایا...بی بی بَـــه بَـــه بشه،آمین.خدایا مریضا خوب بشن،آمین.خدایا عمه امل تمیز بشه آمین!!

من و عمه امل ک ب زحمت جلوی خندمونو گرفته بودیم، با شنیدن دعای آخرت ترکیدیم از خنده!!ب عمه امل گفتم پاشو برو حموم معلوم نیس چ بویی میدی ک بچه واسه تمیز شدنت دعا میکنه!!

روز بعد،بابا ب شوخی اذیتت میکرد.دستاتو ب دعا بلند کردی و گفتی:"خدایا بابا اَخــــه،آمین!!

ب بابا گفتم این دیگه دعا نیس،دردو دلشو پیش خدا برد!!

الهی دورت بگردم نفسم ک اینقدر شیرین دعا میکنی.دعای همیشگی من بدرقه ی روزهای آتی زندگیت!!

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان راحله
1 اسفند 93 15:34
ای جانم شیرین زبون
مامان نرگس
3 اسفند 93 23:47
قربون دعا کردنت خانم خوشله من
mahtab
4 اسفند 93 8:28
سلام ناااازی ایشالا خدا حفظش کنه براتون با این نماز خوندن زیبا و دعا کردن بامزه اش
مامان راحله
6 اسفند 93 18:22
_$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$
مامان فرزانه
8 اسفند 93 13:41
الهی من قربون اون دستای کوچیکت برم عزیزم التماس دعا
مامان فرزانه
8 اسفند 93 13:43
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم لب تابمون مشکل داره به نت هم وصل نیستم گه گاهی بهتون سر میزنم منم دلم واستون تنگ شده سال خوبی داشته باشید محیا عسلی رو هم ببوس
مامان لیلی
10 اسفند 93 16:04
سلام عزیزم.... آنیتا تو مسابقه ی نی نی عکس شرک کرده.... اگه به ما لطف کنی و بری بهش رای و امتیاز بدی ممنون میشیم اگه هم نه که بازم عزیز و مهربونی سایتشم تو پست جدید برا آنیتا گذاشتم...نحوه ی رای دادن هم گفتم... هر وقت دوست داشتی میتونی بری بازدید کنی
مامان گلشن
11 اسفند 93 0:17
خدایا محیا جون همیشه سلامت و شاد باشه .امین فدای اون نماز خوندنت ..برای ما هم دعا کن
عمو روحاني
11 اسفند 93 8:55
با سلام خدمت شما مادر گرامی و تشکر از ارتباطتان با پرسمان کودک با توجه به سن کودکتان ،کودکانی که قبل از دو سالگی در معرض نگهداری موقت توسط افراد متفاوتی مثل اطرافیان باشند، در سال های بعد کمتر احساس اطمینان می کنند و در سنین بالاتر به شدت وابسته به دیگران می شوند. پس باید علت این مساله را بررسی کنید و ابتدا با بی توجهی و عدم تفاوت نسبت به این موضوع عکس العمل نشان دهید و در صورت سن پایین کودک از پرت کردن حواس کودک در هنگام خداحافظی مهمانها استفاده کنید و در نهایت توصیه می شود حضورا به روانشناس کودک مراجعه کنید. موفق و پیروز باشید