محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

نگاه مثبت

1392/3/25 13:35
650 بازدید
اشتراک گذاری

محیای من

"بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد،نه در آنچه مینگری"

فک کنم از رابیندرات تاگور باشه....و چقدر زیبا گفته

اینروزا حس بدی از اتفاقات اطرافم دارم و دارم سعی میکنم ب همه چیز مثبت نگاه کنم....سخته ولی شدنیه!!

محیای گل من دوروز مهمون خونه دایی بود.همه رو شیفته ی خودش کرده...زن دایی واست سوپ آماده کرد،برنج+هویج+گوجه و نمک...هرچی گفتم هنوز زوده و فقط شله و فرنی بهش میدم زیر بار نرفت و اصرار داشت باید جون بگیری...تو هم از خدا خواسته با اشتهای زیاد سوپتو خوردی اما الان اس شدی!!

موقع خواب دستتو ب گوشت میگیری...مصطفی پسردایی میگفت داره خودشو کوک میکنه که خوب بخوابه!!

خیلی خوش گذشت،هم ب ما و هم ب تو......

وقتی برگشتیم خونه من و بابایی ازت تشکر کردیم ک دختر خوبی بودی و اذیتمون نکردی

محیای مامان...فقط خدا میدونه من و بابایی چقدر دوستت داریم...گاهی بهت نگاه میکنم و از ته دل از خدا میخام پیشمرگت بشم اما بازم ازش خواهش میکنم تا وقتی از آب و گل درنیومدی خدا سایه ی من و بابایی رو از سرت کم نکنه،چون هیشکی مثه پدر مادر نمیتونه اونجور ک باید بهت محبت کنه

عاشقتیممممم....محیای من همه ی زندگیمی

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عاطی
24 شهریور 98 23:19
همیشه ب خوشی و مهمونی
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:04
نوش جونش😀😀
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 17:38
سوپ نوش جونشششش😘😋
هميشه برين مهموني و مسافرت و خوش باشين😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی مهربونم😘😘😘