محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

استقلال-آزادی!!

1393/7/26 10:47
618 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

نفس مامان داره مستقل بودنو تجربه میکنه.باید صبر ایوب همرا با چاشنی حوصله ی بینهایت داشته باشی تا بتونی خرابکاریایی مستقلانه رو تحمل کنی!!عجب کار سختی هم هست این "حوصله کردنای تموم نشدنی مادرانه"!!

خدا عمر با عزت ب بابایی بده.واقعا درکم میکنه و هوای هردومونو داره.وقتایی ک هوا خوبه یکی-دو ساعتی میبردت پارک تا هم ب کارای خونه برسم و هم اعصابی رفرش کنم و هم "دوری و دوستی" حفظ بشه و هم اینکه گل دختری خوشحال بشه.

محیا

وقتایی ک آروم کنارم نشستی،دستای خوشگلتو میبوسم و میگم:آخه فسقلی،تو ب این کوچیکی چرا دردسرات اینقد بزرگن؟از همه ی حرفام فقط "بزرگو" متوجه میشی و تکرار میکنی:"بُــــــــــــــزُ" الهی دورت بگردم عسلکم

شیفت ظهر ک باشم خیلی خسته میشم.از صبح مشغول جمع و جور کردن خونه و غذا دادن ب گل دخترم و آماده کردن ناهار میشم،ظهر میرم سرکار و وقتی خسته از سرکار برمیگردم خونه،تو خوابتو کردی و انتظار اومدن یه مامان شاد و سرحالو داری.با تموم سختیا و خستگیا بغلت میکنم و پا ب پات بازی میکنم و میدوم.

هرکی منو میبین از اینهمه لاغر شدنم تعجب میکنه.خبر ندارن محیاگلی یه ساز ناکوک دستشه و ما باید ب هرسازش برقصیم.همین رقصیدنای ناکوک همه ی انرژیمو گرفته.مامانی فدای گل دخترش

محیایی با همه ی سختیهایی ک گاهی اشکمو در میاره حاضر نیستم یه تار موتو با دنیا عوض کنم.اونقدر واسم عزیزی ک تازه مفهوم بی نهایتو میفهمم.

محیا

میدونم یه روزی دلم واسه این روزات تنگ میشه.میدونم بزرگتر ک بشی بالاجبار ازم دورتر میشی.محیایی،نفسم،هیچوقت یادت نره مامان و بابا چقدر دوستت دارن،فراموش نکن این روزایی ک با تموم خستگی همه ی تلاشمونو میکنیم ک تو شاد باشی و چیزی کم نداشته باشی.بابایی سرما خورده و سردرد شدید داره ولی ب رسم هرشب با همه ی خستگیش تورو میبره پارک تا بهت خوش بگذره و چاردیواری خونه خستت نکنه.

محیا

از ته دل از خدا میخام هیچوقت خنده از لبای قشنگت دور نشه

پسندها (8)

نظرات (8)

مامانِ بهار
26 مهر 93 16:54
ان شالله خدا بهت قوت بده تا بتونی این دختر خوشگل رو خیلی خوب بزرگش کنی عزیزم
مامانِ بهار
27 مهر 93 20:34
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥
مینا مامان روشا
28 مهر 93 9:23
این استقلالشون بعضی وقتها کفر آدمو در میاره انشاالله همیشه لبشون خندون باشه
مامان یاسی
28 مهر 93 23:43
واقعا شیفت عصر خیلی سخته! منم اون زمان که کوچیک بودمو مدرسه میرفتم از شیفت عصر متنفر بودم.
مامان گلشن
29 مهر 93 11:40
ولی خدا خودش ی توانایی بی پایانی به مادرها میده وخدا رو شکر که همراه زندگیتون شما رو درک میکنه. این خیلی مهمه.ناز نازی مامان رو ببوس تا خستگیش در بره
مامان 3جوجه طلایی
1 آبان 93 4:32
عزیزم وقتی خسته می شی دلتو بزار جای دل من که شبانه روز با بچه ها هستم و اگه هوا خوب باشه با هم جمعه را می ریم بیرون که نه خونه مادرشوهرم و گاهی دوماهی هم پارک نیم ساعت یک ربع . خواهش می کنم، خواهش می کنم! هیچ وقت نگو دوری و دوستی چون فقط من هستم که معنیش را می دونم . مامان منم میگه دوری و دوستی ، اما مطمئن هستم کسی که این حرف را با آگاهی بزنه معنی دوستی را نمی دونه. مواظب باش این حرف برایت عادی نشه . خدا محیای نازنین را از هر بلایی حفظ کنه.
مامانِ بهار
1 آبان 93 16:52
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان نرگس
5 آبان 93 12:50
فاطمه جون حسابی حسابی یه خسته نباشید بهت میگم همیشه شادشادباشید