محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مولفیکس هوشمند!!

1391/12/9 23:10
679 بازدید
اشتراک گذاری

محیای من

ساعت دو نصف شب،تازه داشتی خمیازه میکشیدی....."یا خدا...امیدوارم خوابش ببره!!"

پوشکتو عوض کردم،زیر شیر آب بدقت شستمت...مشغول خشک کردن پاهای نازنینت بودم که یه جیش حوله رو مهمون کردی!!

باز پاشدم پاهاتو آب زدم با حوصله خشکت کردم و با آهنگ و آواز و چرت و پرتهای ریتمیک پاهاتو کالاندولا زدم...سعی میکردم آروم نگهت دارم ک بابایی بیدار نشه.خوشبختانه موفق هم شدم.اما خب محیا خانم خوب بلده چطور آدمو غافلگیر کنه!!!وقتی همه چیز داشت خوب پیش میرفت و شلوارتو کشیدم بالا با یه فشار کوچولو.....تر زدی ب تموم زحماتم!!نوع 2 بود!!

نمیدونم این پوشکهای لعنتی ب چه دردی میخورن!!اینهمه پول میدی واسشون اونوقت عرضه ندارن خبر بدن که بچه قراره خرابکاری کنه و از مادر محترم تقاضا کنه یه دو دقیقه ی دیگه بچه رو عوض کنه!!چشمکنیشخندچشمک

ای تو روح اون کسی ک میتونه پوشک هوشمند اختراع کنه و نمیکنه!!!

محیای من

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهام مامان علیرضا
2 خرداد 92 18:15
خیلی بانمک نوشتی کلی خندیدم واقعا حرف دل همه مادرها رو زدی
مامان فهيمه
6 خرداد 92 13:45
عزيزم اين دخملى خوشمزه مث سايناى من دى ماهيه... نميدونى چه خانم بزرگى ميشه واسه خودش،كوه غروره... بزرگتر كه شد ميبينيد،خدا حفظش كنه
الهام مامان محیا
28 خرداد 92 12:30
]ره به خدا. تو روحش اصلا یه وضیه
بابایی زهرا گل
29 خرداد 92 16:19
دیگه داشتم میترکیدم از خنده خب هرکی یه جورایی با پامپرز مشکل داره زهرا خانوم ما از بس کوچیکه پامپرزاش براش بزرگه و معمولا چیزی رو نگه نمیداره همیشه میزنه بیرون ولی شیرینی بچه داری به همین چیزاس دیگه
مامان الی
20 شهریور 98 10:36
عزیزم چقدر دلم برای روزهای قدیمی وبلاگ تنگ شده
مامان الی
20 شهریور 98 10:36
یادش بخیر چقدر به این پست خندیدم....
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:02
چ بامزه😁😁

27 شهریور 98 22:24
خخخخخخخخ
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 17:30
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
وای نسرین باور نمیشه

این پستهارو کجا پیدا کردی😁😁😁😘😘

خودمم یادم رفته بود😚😚😚
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 18:28
من_ تصميم_ گرفتم _تو_ چند _روز_ همه _پستاتونو_ بخونم_ و _ميخونم😀
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
وااای اینهمه پستو😨

عزیزم چشمای قشنگت اذیت میشه😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 18:28
من_ تصميم_ گرفتم _تو_ چند _روز_ همه _پستاتونو_ بخونم_ و _ميخونم😀