محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مکر کودکانه!!

1393/4/27 12:29
675 بازدید
اشتراک گذاری

محیل

آنتی لباس شدی!!از اینکه آزاد باشی و بدون لباس بازی کنی کیف میکنی!!

شیطون بلای مامانی گاهی برای رسیدن ب این آزادی کلک هم میزنه!!

چون کولر دائم روشنه وقتی لباست خیس بشه سریع عوضش میکنم.تو هم این نکته رو متوجه شدی!!وقتی اجازه نمیدم لباستو در بیاری میری سراغ آبسردکن و میگی : "آب"....یه ذره از آب میخوری و بقیشو روی لباست میریزی و با خوشحالی منتظرمیمونی عوضت کنم.بمحض درآوردن لباس با سرعت نور بر ثانیه ازم دور میشی و نمیذاری دستم بهت برسه!

لباس جدید ک میپوشی بابا خیلی ازت تعریف میکنه.تو هم شرطی شدی و تا لباس عوض میکنی میری سراغ بابا و میگی: " چه قشن..." (چه قشنگه)

دیروز یه لباس آوردی و گفتی:"بابا....چ قشن" فهمیدم میخوای عوضت کنم تا بابا ازت تعریف کنه.همینکه لباستو درآوردم و خواستم جدیده رو تنت کنم دیدم غیبت زده و روی مبل قایم شدی!!مامان ب فدای گل دختر،قربون ذهن خلاقت برم من آخه وروجک تو هنوز 1/5سالته و ب من کلک میزنی؟الهی دورت بگردم.فقط خدا آخر و عاقبت مارو با این دهه نودیا بخیرکنه!

بشدت بچه دوستی!روزی و ساعتی نیست ک یاد همبازیات نکنی(آنی،سارا،عماد،مائده،عباس و ....)

اینجا خونه ی خاله زهرا بودیم.با اینکه عباس یه ماه ازت بزرگتره حس میکنی خیلی کوچولوئه و داری بهش غذا میدی

پسندها (4)

نظرات (16)

مامانِ بهار
27 تیر 93 17:11
واقعا خدا عاقبتمونو بخیر کنه ...
مامان نرگس
28 تیر 93 11:35
مکرکودکانه تو قربون خاله دهه نودیااااااااااا
مامان الی(الهام)
28 تیر 93 18:08
هییییع واااایه من''''''''''''جدی خدا به دادمان برسه ولی این یعنی محیای گلی باهوشه'''خاله فداش
mahtab
29 تیر 93 0:06
ممنون از محبتت عزیزم
مامان فاطمه
30 تیر 93 0:07
چه با حال!!! "مکر کودکانه" قربونش برم با لباس عروس مثل فرشته ها شده ایشالله عروسیت محیا گلی
مامان الی(الهام)
31 تیر 93 10:56
احساساتم جریحه دارشد..خیلی قشنگ نوشتی..ایشالله سایمون همیشه رو سرمحیاهامون باعزت و سلامتی
مامان فرزانه
1 مرداد 93 3:48
الهی من فدات بشم که یادم بودی به خدا الان اشک تو چشمام حلقه زدهپیش خودم میگم من چقدر خوشبختم که دوستانی دارم که فاصله ها دور هستند ولی یاد من هستند.الان موقع سحره من سحری خوردم ویه دفعه حال وهوای نت اومد سراغم.میام باور کن که این کامنتت بهم انرژی داد.دیگه نمیتونم جلوی اشک هامو بگیرم
مامانی آواخانوم
4 مرداد 93 15:58
مامان نرگس
5 مرداد 93 9:56
امین..........به دعاهای پاکی که مامانی واسه محیا کرده
مامان الی(الهام)
6 مرداد 93 23:56
عید بندگی ..عید پاکی از گناهانتان ..عید حرام شدن آتش بر تنتان گوارای وجودتان
مامان حلما
11 مرداد 93 9:35
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
مرضيه مامان محيا
13 مرداد 93 9:06
سلام فاطمه جون کجايي پس؟؟ دلمون واست تنگ شده محيا جون چطوره؟ قربونش برم اين وروجک ها هنوز دو سال نيست دنيا رو ديدن ، شيطون رو درس ميدن به قولي الي خدا به دادمون برسه
مامان فاطمه
18 مرداد 93 15:51
سلام خانومی خوبی؟محیا گلی خوبه؟کجایین؟نیستین؟
مامان فاطمه
23 مرداد 93 11:35
سلام مامان خانم و قند عسلی ما بالاخره برگشتیم. دلم کلی براتون تنگ شده بود. می بوسمتون
مامان ماهان
24 مرداد 93 0:03
سلام عزیز دلم الهی فدات شم محیا جوجه خاله خیلی ناناز شدی عزیزم بوووووووووووووووووووووس فداااااااااااااااااااااااات
مامان فاطمه
29 مرداد 93 15:27
کجاییییییییییی مامانی؟