محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

هوا دلپذیر شد!!

1392/12/19 18:16
867 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

چند روزیه هوا شده باقلواااااا.

بدجور سه نفرس!!ما هم ک سه نفریم و دلمون نمیاد رویِ هوارو زمین بذاریم!!از هر فرصتی برای بیرون رفتن استفاده میکنیم.

بساط شلغم و لیموشیرین برچیده شد و جاشو داد ب آبهویج بستنی!تقریبا هرشب آبهویج پارتی داریم!!!

اینجا اولین تجربه ی مستقل بستنی کیم خوردنته!

محیا

دیشب تا پارک نزدیک خونه رو پیاده گز کردیم.مسیری ک در حالت عادی نهایتا 10دقیقه طول میکشید به میمنت وجود نازنین محیام یک ساعته طی شد!!

حاضر نمیشدی بغلت کنیم و هر 1متر ک راه میرفتی(توی هرجهتی ک دلت میخواست)حالتWCروی زمین مینشستی!اصرار و خواهش و تهدید و تطمیع هم برای بلند کردنت بی فایده بود!توی خیابون دور خودت میچرخیدی و با صدای بلند به زبون خودت حرف میزدی و آواز میخوندی!خوشحال بودی و صدای آهنگ ماشینارو ک میشنیدی دست میزدی و قر میدادی!!من و بابا هم در نقش بادیگارد مراقب بودیم اتفاقی واست نیفته!

محیا

شب خیلی خوبی بود.یاد اوایل ازدواجون افتادیم ک چقدر توی این مسیر پیاده روی کردیم و حالا گل دخترمون کنارمونه و با شیطنتاش هوا رو دلپذیرتر کرده و نقش سرعت گیر داره!!

پارک حسابی شلوغ بود.از اونجائیکه یکی-دو ماهه ک یکی از تابهای پارکو جزء مایملک خودت میدونی،شانس آوردی ک مهرت ب دل مامان بچه ای ک روی همون تاب بود افتاد و از بچه ش خواست جاشو ب تو بده!!تو هم یه نیم ساعتی جا خوش کردی تا اینکه ب هوای "نام نام" ازش دل کندی!

محیا

تنها تغییر منفی اینروزات اینه ک دیگه از حموم رفتن خوشت نمیاد!!

محیا تا این لحظه ، 1 سال و 2 ماه و 8 روز و 20 ساعت و 6 دقیقه و 8 ثانیه سن دارد :.

پسندها (4)

نظرات (35)

مرضیه مامان محیا
20 اسفند 92 1:31
وای چقدر رنگ زرد به محیاجون میاد فاطمه جون چرا زودتر این لباسو تنش نکردی خیلی ناز شده من میخواستم درسته قورتش بدم هزار ماشاا.. خدا بهت ببخشه از الان مشخصه که خیلی هم اعتماد به نفس داره
نرگس
20 اسفند 92 11:18
عزیزم محیابانوی ما چه کیمی میخوره....ای جون خوشحالم شب خوبی رو گذروندید فاطمه جون...خدا محیا رو واستون نگه داره قرتی خانم ما چه تل های رنگارنگی هم میزنهچه خوشگل شده
مامان محیا
20 اسفند 92 23:49
هزار ماشالله بزنم به تخته{آیکون زدن به تخته}روز به روز خوشگل تر میشه
مامان محیا
20 اسفند 92 23:50
خوب اونجا با هوای تابستونی کیف میکنیدالبته اینجا هم خیلی هوا خوب شده ولی امروز کمی سردتر شده بود
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:27
اي من به فداي اون بستني خوردنت عروسككككك
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:28
اي جونم فاطمه جون با لباس زرده شده عروســــك
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:28
خواهر واسش اسپند دود كن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:29
به به ميبينم كه از هواي سه نفره نهايت استفاده رو بردين هااااا... انشالله هميشه شاد و عاشق باشين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:31
خواهري من و اوايي خوبيم .... تلاش براي خوب تر بودن ميكنم كه ناممكنه .... واكسن اوايي رو زدم و حسابي با تب و ... همراه شد ... عفونت لاكردار هم هنوز جز لاينفك اوايي شده... خلاصه كه حسابي پيچيدم بهم انشالله امسال زودتر تموم شه اصلاً نيمه ي دومش رو دوست نداشتم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 اسفند 92 2:33
دوسسسسسسسسستون دارم .... بوسسس
نرگس
21 اسفند 92 9:11
وای فاطمه جون شرمنده.......فکر کنم نوشته بودم الهام چیکار کنم که هول هولکی میام و قاطی پاتی میکنم..با الهام مامان محیا اشتباه شد هین الان هم که داشتم مینوشتم گریه اش بلند شد و رفتم خیلی وقتها از دست این خانم خانما صبحونه رو 12 یخورم و نهار 4 ..خوابم که نداریم...بعی روزا خیلی اذیت میکنه اصلا خواب نداره..گاهی هم عالی میخوابه که باز مامانش خواب نداره
مامان الی و محیابانو
21 اسفند 92 11:12
چه قدر خوب نوشتی...سرعت گیر رو خوب اومدی...منم گاهی محیا رو تفریحی از ببغغلم میذارم زمین ...که بیرون یه کنم خستگی در کنم.....که یه دفعه میبینم درجه برمیگرده و مسیر رو ادامه میده....هر نی نی میبینه وایمیسته نازش میکنه..... ای محیای بستنی خوررررررررررررر
مینا مامان روشا
21 اسفند 92 11:19
خاله قربون بستنی خوردنت. بخور نوش جونت
مینا مامان روشا
21 اسفند 92 11:20
هوای خوزستان خیلی زود بهاری شده ما هم سعی کردیم تا گرما نیومده ازش استفاده کنیم
مینا مامان روشا
21 اسفند 92 11:20
ای جووووووووونم دخملکمون دیگه مستقل شده و دوست داره خودش بره. فدات بشم من
مینا مامان روشا
21 اسفند 92 11:21
عزیزم عکس سومیت خیلی جیگر شدی خاله ای
مینا مامان روشا
21 اسفند 92 11:22
چه لذتی داره یاداوری خاطرات اوایل ازدواج همیشه خوشبخت باشین در کنار فرشته کوچولوی زندگیتون
mamane mahya
21 اسفند 92 12:55
salam khale bastani to in hava galo dard nagire gol dokhtar
مامان دانیال
24 اسفند 92 11:40
آخه عزیزم ؛کی از حموم خوشش میاد ؛خودمون ها وقتی میخای بری حموم چند بار به خودت میگی تا برم حموم ولی باز هم نمیری من که به شخصه روزی که میرم حموم از روز قبلش باید نیت کرده باشم
مامان فاطمه
25 اسفند 92 16:19
ای جووونم نگاش کن چجوری بستنی می خوره!!!فاطمه هم دیگه حموم رفتن رو دوست نداره چرا؟؟؟؟
مامان مریم
25 اسفند 92 17:13
همیشه به گردش و پیاده روی...هوس کردم لباس لختی..چقدر خوردنی شده ..زودنتر هوا خوب شه دلی از عزا دربیاریم محیای نازمو ببوس
مامان الی و محیابانو
26 اسفند 92 10:10
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ... آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
mamane mahya
26 اسفند 92 12:00
بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک . .
منصوره مامان زهره
26 اسفند 92 21:25
به به چه گردش خوبی!!! آزاد و رها! چقدر ناز شدی خاله آفرین به مامان و بابای با حوصله
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 0:55
سال نو مبارررررررررررک
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 11:30
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان حلما
27 اسفند 92 23:12
سلام خانومی محیا گلم خوبه واااای چه ناز و خوشگل شدی کم کم داری مستقل میشی پیاده روی میکنی الهی فدات شم مامانی میخوای یه کفش پیاده روی تن تاک یا یه پرفکت استپس واسش بگیر تا راحت تر راه بره
علامه کوچولو
28 اسفند 92 16:07
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان محیا
29 اسفند 92 1:46
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
مامان مریم
1 فروردین 93 8:29
بهار رسید و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام مبادا پنجره ات بسته باشد ! عیدت مبارک
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:36
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
بابای ملیسا
2 فروردین 93 12:24
با سلام . ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی خوشبختی ، سلامتی و عاقبت بخیری در سال جدید برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با عیدی ملیسا رو با گذاشتن یک یادگاری شیرین ، بهش بدید . منتظر حضور سبز شما هستیم . 4
بابای ملیسا
2 فروردین 93 12:26
با سلام . ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی خوشبختی ، سلامتی و عاقبت بخیری در سال جدید برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با عیدی ملیسا رو با گذاشتن یک یادگاری شیرین ، بهش بدید . منتظر حضور سبز شما هستیم .
مامان آوایی
23 فروردین 93 0:03
چقد لباسش ملوسه ای جونمممم دلم میخواد بچلونمش
مامان صدیقهمامان صدیقه
10 شهریور 99 9:18
عزیزدل خاله