محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

نفسِ مامان چهارده ماهه شد.

1392/12/18 17:50
815 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

فکر نکنم هیچوقت سیزده ماهگیت فراموشم بشه!یه ماهِ سخت و پر از سرماخوردگی و بی اشتهایی و بی قراری و سقوط آزاد....

اما خدارو شکر ک گذشت.از ته دل دعا میکنم چهارده ماهگیت پر از سلامتی و شادی و خنده هایِ از ته دل باشه.

محیا

گل دخترکم تویِ این ماه بیشتر مشغول زورآزمایی با ویروسهای مختلف سرماخوردگی بود و خیلی فرصت نکرد استعدادها و شیرین کاریهای جدیدشو نشون بده!!نفسم داره روئین تن میشه!

محیا

خدارو شکر خانومتر شدی و برای خوراندن دارو نیازی به استفاده از زور بازو نیست.محترمانه میشینی و با یه بغض و کمی نق نق داروهاتو نوش جان میکنی!

با عروسکات خیلی مهربون شدی .باهاشون بازی میکنی،میبوسیشون و حتی از شیرمامانی بهشون تعارف میکنی!!

محیا

شیر مامانو به اسم "نونو" میشناختی.ولی جدیدا صاحب نظر شدی و خودت اسمشو به "نام نام" تغییر دادی!

وقتی بهت میگیم "اخم کن" چنان جدی اینکارو میکنی ک خودمونم ازت میترسیم!ایول جذبـــــــــه

محیا

شبکه براعمو خیلی دوست داری و ب تقلید از خود شبکه میگی بـَ بـَ بـَ بـَـــــــــــــ(بَــــــــــــ آخر یعنی براعم!!!!)

http://baraem-2.jcctv-cdn.net/baraem-ui/images/home/baraem-logo-n-2.png

ماچ کردنو یاد گرفتی.البته تا الان فقط بابا و عروسکات مستفیض شدن و با صدا ماچشون میکنی.بهت میگیم "بووس بده" میای روی لب بوس میکنی!!

خودت ب تنهایی سوار تاب میشی و پایین میای

بیرون ک میریم مسیر خونه رو میشناسی و از یک کیلومتری خونه مسیرتو عوض میکنی و حاضر نمیشی برگردی خونه.کلی مکافات داریم واسه برگردوندنت!

محیا

محیا

برگه و کاغذ میاری و میگی"دو دو" و تا برگه پرنشه از شکلکهای مختلف "چشم چشم دو ابرو" ول کن نیستی!

محیا

توپو شوت میکنی میگی"د"(گل)

توی چشمت جوونتر شدم!!آخه ب جای "ماما" بهم میگی "دَ دَ"

ب همه جور پرنده میگی "تِـ تِــ"

ب بادمجون حساسیت داری و با خوردنش دونه های قرمز میزنی!

محیای من دخترکِ شیرینم،همه ی زندگیم فدای یه تار موت!خیلی دوستت دارم عزیزدلم.محیا گلی نـ فـ سِ مامانی تـــــــــو

محیا تا این لحظه ، 1 سال و 2 ماه و 0 روز و 22 ساعت و 52 دقیقه و 16 ثانیه سن دارد :.

پسندها (4)

نظرات (31)

زهرا
11 اسفند 92 22:21
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون
mahtab
11 اسفند 92 23:49
ایشالا بلا و بیماری همیشه از شما و محیا گلی دور باشه 14 ماهگیت مبارک خانوم گل
mamane mahya
12 اسفند 92 12:00
salam azizam 14 mahegit mobarak aksaye nazi shode
مرضیه مامان محیا
13 اسفند 92 16:38
سلام فاطمه جون چطوری عزیزم ماشاا... دخترمون چقدر بزرگ شده قربونت برم خاله چه ژستی گرفته واسه خودش تو عکس ذومی بزن اون دست قشنگه رو واسه محیاو مامانیش واسه این شکار لحظه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 21:13
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 21:15
14ماهگيت مبارك عروسكم...واي خوشبحالت فاطمه ... اوا من و ميكشه تا دارو بخوره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 21:15
اي جونم قربون اون خنده هات
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 21:18
قربون اخم كردنت نفسم..... قربون اون خندينت.....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 21:18
عزيزمي الاهي من فداي اون طرز حرف زدنت بشم من
مامان ماهان
14 اسفند 92 1:30
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█
مامان ماهان
14 اسفند 92 1:30
ناز گل خاله بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان محیا
14 اسفند 92 10:55
الهی چهارده ماهگیت با شادی وسلامتی بگذره
مامان محیا
14 اسفند 92 10:56
واقعا ایو لجذبه
مامان محیا
14 اسفند 92 11:00
هر کسی به یه چیزی حساسیت داره منم به میگو حساسیت دارم یادمه باراول چند سال پیش خوردم احساس خفگی بهم دست دادچند سالیه دیگه نمیخورم ولی خب وقتی میخوام برای محیا درست کنم وقتی دستش میزنم دستام شروع میکنه به خاریدن چشمام میسوزه ومیخاره و ورم میکنه خلاصه حساسیت شدید دارم جالب اینه که محیا عاشق میگو هستشولی من به خاطر دخترم تحمل میکنم وواسش درست میکنم
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:29
14 ماهگیت مبارک باشه محیای نازنینم قربونت برم که عاشق چش چش دو ابرویی مثل فاطمه من بابا جذبهعاشق عکس سومیتم
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:29
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ آپم دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 اسفند 92 0:49
دلــتــنــگــی . . . ؟ حــاضــر غــــم . . . ؟ حــاضــر درد . . . ؟ حــاضــر تنهایی . . . ؟ حــاضــر عــشــق . . . ؟ غایب بلنـــدتر میخوانــــــم ، عشــــــــــق . . . ؟ غایب باز هـــــــم نیامــــــــده ؟ ؟ ؟ ! ! ! غیبـــــــــت هایــــــش از حـــــــــد مجاز چنـــــــــدیست کــه گذشتـــــــــه . . . . اخــــــــــراجش میــــــــــکنم ، هم خودش و هم خاطراتش را ....
مامان الینا
15 اسفند 92 9:42
الهی بگردم خدا حفظش کنه ناز دختر رو ولی خداییش خاله چقدر بد اخمی!!!!
مامان حلما
15 اسفند 92 17:32
سلام مامانی کجایی؟کم پیدایی ! واقعا به قول خودت فکر کنم زمان قرص اکس خورده نمیدونم روزا واسه من اینقدر تند تند میاد و میره یا واسه همه همینه از وقتی بچه دار شدم که فکر میکنم زمان رفته رو دور تند و هیچ جوری از سرعتش کم نمیشه. واقعا محیا جون ماشاالله داره از طرف من ببوس گل دختر نازت رو
مینا مامان روشا
18 اسفند 92 12:28
عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک
مینا مامان روشا
18 اسفند 92 12:29
انشاالله تو سال جدید دیگه ویروسها هیچ وقت سراغت نیان
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
18 اسفند 92 19:17
گاه می اندیشم که "چتر" چقدر تنهاست!.... شاعر که از آن دلگیر است و مدّتهاست طردش کرده؛ که چرا ردّ باران را میشوید، عابر که تنها برای خیس نشدن دستش را به خمود خستۀ دستۀ چتر میساید، بهار و تابستان که در صندوقچه به غم نشسته است و پاییز و زمستان هم به خیسی و سرما غنوده است، آه ای چتر، من هم مثل تو دلگیرم.......(لي لي)
mamane mahya
18 اسفند 92 21:02
salam khale kheili khastam arom nadaram mahya hesabi aziyat mikone in sheytanatash bishtaro bishtar mishe nemidonam chikar konam kam avordam
مهدیه
19 اسفند 92 9:17
ایشالا مریضی از تن نحیفش دور باشه... واسه مادر هیچی سخت تر از مریضی بچه اش نیست... خداروشکر که خوبه و بازی میکنه و سرحاله! فاطمه ساداتم توپ میبینه همینو میگه!
مینا مامان روشا
19 اسفند 92 11:17
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا سال نو بر شما و خانواده محترمتان پیشاپیش مبارک باد
مینا مامان روشا
19 اسفند 92 11:18
عزیزم با رنگ انگشتی صورتمون رو رنگ کردیم که با اب خیلی راحت تمیز میشه
مامان الی و محیابانو
21 اسفند 92 11:10
چهارده ماهگیت مبارک جیگر... پس قدم زدن رو شروع کردی در بیرون از منزل...ماشالله واااااای کلی به قضیه ی نقاشی خندیدم بووووووووووووووووس خیلی جیگر شدی با اون تل سر
منصوره مامان زهره
26 اسفند 92 21:27
14 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان محیا
26 اسفند 92 22:05
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک، شاخه‌های شسته، باران‌خورده پاک، آسمانِ آبی و ابر سپید، برگ‌های سبز بید، عطر نرگس، رقص باد، نغمۀ شوق پرستوهای شاد خلوتِ گرم کبوترهای مست نرم‌نرمک می‌‌رسد اینک بهار خوش به‌حالِ روزگار پیشاپیش سالی شاد همراه با موفقیت داشته باشین
مامان محیا
26 اسفند 92 22:08
کارام یه کمی مونده.خرید های خودم وهمسری موندههمسر گرام هم که شغلشون آزاد تشریف داره همه کاراش عقبهمثلا امشب میخواستیم بریم خرید آموزشی داشته وقت نکرده .فردا صبح گفته بریم.کری خونمون هم یه ذره اش مونده .دیگه حوصله ی کار کردن ندارم.راست میگفتی با سرعت حلزون پیش میری. حالا منم مثه تو شدم.امیدوارم که سال جدید پراز خیر وبرکت واستون باشه.واسه ی من هم دعا کن موقع سال تحویل یادت نره
مامان صدیقهمامان صدیقه
10 شهریور 99 9:18
واای خدا چقدر کوچولو بود محیاگلی❤❤❤