محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

ویروس باوفا

1392/11/26 13:52
962 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

گاهی فکر میکنم در حق ویروس سرماخوردگی کم لطفی شده و جاش توی ضرب المثلها خیلی خالیه!!باید ب عنوان سمبل سماجت یا ضدحال و یا یه دوست باوفا ک آدمو تنها نمیذاره ازش تقدیر بشه!!آخه بدمصب دو هفته س ک از محیام دل نمیکنه و هنوز عوارضش هست!الهی درد و بلات بجونم شیرین عسلکم.

محیا

دیشب از طرف اداره یه جشن توی سالن شهر برگزار شده بود.همراه خاله ناهید اینا رفتیم.ساعت اول محیا حسابی ذوق کرده بود.دست میزد و میخندید و نرم نرمک حرکات موزون نشون میداد!استارت نمایش با خستگی و بی قراری محیا همزمان شد.

محیا

دلم نیومد بابا و خاله رو از بقیه ی مراسم محروم کنم.واسه همین پاشدم ک با محیا بریم پارک نزدیک سالن ک مسئول سالن پیشنهاد داد برم پشت صحنه تا محیا مشغول شه!دو تا از بازیگرا دانش آموزای قدیمم بودن و از دیدن من و محیا غافلگیر شدن و کلی ابراز احساسات کردن(آخه اونموقع هنوز مجرد بودم)

با اینکه نتونستم نمایشو ببینم و تا آخر مراسم پشت صحنه بودیم ولی خیلی خوش گذشت و محیا حسابی شیطنت کرد.

محیا

چند روز پیش گل دخترکم با ریملم بازی میکرد.جالب  اینجاس ک کاربردشو بلد بود و سعی داشت ب چشماش بزنه ک مچشو گرفتم و نذاشتم بیشتر از این خرابکاری کنه!niniweblog.comولی واقعا نشونه گیریش ایول دارهniniweblog.com

محیا

اینم یه عکسِ آخرشبی محیاگلی بعد از باز کردنِ کمند گیسوانشniniweblog.com

محیا

محیا تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 14 روز و 2 ساعت و 50 دقیقه و 37 ثانیه سن دارد :.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 0:32
دوستای عزیز اگه موافقین عکس های نی نی هاتونو اپلود کنید و ادرس عکس رو توی نظرات بفرستین من عکس نی نی هارو همه رو میذارم توی یه البوم عکس یعنی تعداد عکس هارو همه رو توی یه عکس میذارم با فتوشاپ و شما میتونید اونو به عنوان یادگاری بذارید وبلاگ خودتون یعنی تعدادی نی نی های نی نی وبلاگی همراه با نی نی شما میشه یه عکس یادگاری اگه موافقین عکس نی نی هاتونو اپلود کنید ادرسشو توی نظرات وبلاگ بفرستین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 21:53
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 21:54
خواهر ويروس سرماخوردگي رو خوب اومدي.... انشالله محيا جونم بهتر شه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 21:55
هميشه به جشن خداروشكر كه خوش گذشته
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 21:56
خاله جون از جون ريمل بنده خدا چي ميخواستيرو بينيش و نگااااا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 21:56
همه جوره عاشششششقتم .... موهاش و نگا عسل مني تووووو
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 21:57
دختر نازم و ببوسش
مامان محیا
25 بهمن 92 22:06
به خدا یه لحظه مردم از تکون .فکر کردم این دختر سر دماغش به جایی خورده که سیاه شده .حالا نگو خانم بلا ریمل زده
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آخییی.تنت سالم خاله جون.آره دیگه این وروجکا ریملو بجای مژه ب بینیشون میزنن
مامان محیا
25 بهمن 92 22:07
باید به این ویروس باوفا بگی دوست وفادار ومهربون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
وفاداریش منو دیوونه کرده
مامان محیا
26 بهمن 92 1:46
وای قربون اون گیسوانت برم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
دور از جونت عزیزم
مامان فاطمه
26 بهمن 92 17:15
سلام خواهری و سلام به محیا خانوم شیطون بلا دوست باوفا رو خوب اومدیببین شیطون بلا چیکار کرده با ریمل ای قربون تو دخملی مهربون بشم با اون کمند گیسوت
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزدل خواهر
مامان آوایی
27 بهمن 92 16:12
سلااااااااااام فاطمه جونم خوبی عزیزم میبینم که دخترشماهم حسابی در کار آرایش مهارت خاصی دارن. مامانم میگه آوا بهتر ازخودت آرایش میکنه آخه تو بلدی آرایش کنی؟از دخترت یاد بگیر حالا ماهم در خدمت شاگردی آوا جهت خودآرایی ثبت نام به عمل آوردیم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
حق با مامان خانمه واقعا ما در مقابل این وروجکا کم میاریم
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 21:38
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.
مامان الی و محیابانو
28 بهمن 92 3:12
سلام بر عزیزای دل...خوبین ایشالله... چه خوب....خداییش آم با دیدن شاگردهاش خیلی حال میکنه..نه؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزم....آره واقعا
مامان الی و محیابانو
28 بهمن 92 3:12
آفرین به محیا گلی....نشونه گیری هم که بلدی....پس از الان آرایش رو شروع کردی؟ هیییییع وایه من...محیای من که عاشق ماتیکه و تازگی ها هم یه ماتیک که خیلی دوسش داشتم و تازه خریده بود با انگشت حسابش زو تا ته رسید و فقط یه ذره ته اش مونده
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ای خواهر از ماتیک نگو ک دیگه ماتیک نمونده واسم!!همشون با سرانگشت اشاره ی محیاگلی ب فنا رفتن!
mamane mahya
30 بهمن 92 10:41
salam khale halet khob shode mahya ke in virose ziyadi dosesh dare azash dor nemishe
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزم.خدارو شکر بهتریم.فقط الان دو روزه بدجوری صدام گرفته
مامان فاطمه
30 بهمن 92 17:02
سلام گلم خوبی؟دخملی خوبه؟آپیم دوست مهربونم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی.در اسرع وقت میام گلی
مامان الی و محیابانو
1 اسفند 92 20:34
په نظر من کو؟؟؟؟نیومده عایا؟؟؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تازه الان رسیدم تایید کنم عزیزم
منصوره مامان زهره
3 اسفند 92 17:21
سلام فاطمه جان، خوبی؟ دخملی خوبه؟ شیطون بلا شده! زهره هم جدیدا رژ بر می داره و می زنه به دستاش و مثل کرم می ماله به صورتش! آخه من مواظب بودم کاربردشو نبینه ، غافل از اینکه اینجوری بدتره و فکر می کنه باید مثل کرم ازش استفاده کنه!!! ببخش دیر اومد آخه سرگرم ویروس باوفا بودم زهره بیشتر از یک ماهه که علایم سرماخوردگیش هی میاد هی میره! خصوصی هم داری
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت دکترمحیا میگه این یه نوع ویروس جدیده!!انشالله هیچ بچه ای مبتلا نشه
نسرین
4 اسفند 92 0:10
سلام عزیزم ممنون که در قسمت پرسش و پاسخ راهنماییم کردین.در کنار دختر نازتون و همیسرتون همیشه شاد و سلامت باشید.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم انشالله ک هرچه زودتر مشکلتون برطرف بشه
مهدیه
4 اسفند 92 10:01
درمورد ویروس سرماخوردگی هم باهات موافقم
منصوره مامان زهره
4 اسفند 92 16:12
خصوصی گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 6:22
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان مریم
5 اسفند 92 10:54
از بس دخترمون شیرینه ویروس دل نمیکنن ازش دیگه...قربونش بشم من...زمستونم داره تموم میشه دیگه و بچه ها از دست این ویروسا راحت میشن.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی خاله جون.خدا کنه