محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیا قلدر میشود!!

1392/11/26 13:55
981 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

عباس پسر خاله زهرا دقیقا یه ماه و هشت روز از محیام بزرگتره.

مطمئنا وقتی بزرگ بشن همبازیهای خوبی میشن.

اما در حال حاضر وقتی میریم خونشون محیا تبدیل میشه به"اسراییل" و کم کم میخواد همه ی وسایل عباسو تصرف کنه!!

محیا و عباس

اینجا وقتی بود ک محیا بزور وادر گهواره ی عباس شده بود و شروع کرده بود ب آواز خوندن!!عباس هم ک حسابی جا خورده بود زد زیر گریه و فرارو بر قرار ترجیح داد!

محیا

اگه گفتید جریان عکس بالا چیه؟

"نحوه ی استفاده از کرم مرطوب کننده ب روش محیاگلی"

محیا تا این لحظه ، 1 سال و 21 روز و 16 ساعت و 9 دقیقه و 36 ثانیه سن دارد :.

پسندها (4)

نظرات (50)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 16:13
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﺮﻭﭘﻒ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮ ﺯﻥ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺖ ، ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ . ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﺍﻥ ﺻﺪﺍ ﺭﻭ ﺿﺒﻂ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺻﺒﺢ ﺣﺮﻓﺶ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺻﺒﺢ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪ ﻭ ﺍﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺿﺒﻂ ﺷﺪﻩ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺷﺪ ..
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 16:14
اي جون من فداي نگاه كردنت بشم منننننننننننن.... توييتي اش و نگاه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 16:16
اي جونم عباس جون چه گريه اي ميكنه.... محيا خاله اشك پسملي رو در أوردي نشستي نگاش ميكني....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 16:20
خاله جونم خوب ميكني وسايل اش رو تصرف ميكني ثابت كردي عشق خودمييييييييييي خوب من بچه اينجوري دوست دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 16:21
خاله جون فدات بشم من داري فرش رو مرطوب ميكني؟؟؟ اخه دورت بگردم ماماني گناه داره خووووووو
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 16:23
خواهر فداي تو بشم دارم چرك خشك كن هارو ميخورم گفته يه دوره ديگم بايد بخورم .... خيلي دوستت دارم
MAMANE MAHYA
1 بهمن 92 18:28
SALAM GOLAM BARIKALAH HAMEJA GHOLDOR BASH MAKHSOSAN PISHE PESARA KHALE RAMZ MIDI?
مامان حلما
1 بهمن 92 19:37
سلام عزیزم کجا بودی دلم واست تنگ شده بود هم واسه خودت و هم واسه محیا جون. ای جونم خاله فدات شم چه اشکی در آوردی از عباس آقا و چه جورم نیگاش میکنی عزیزمی. راستی میبینم شما هم رمزدار نوشتی به ما هم رمز میدی؟؟؟رمز رو واست خصوصی میذارم.
مامان حلما
1 بهمن 92 19:39
محیا جون حسابی فرش رو کرم مالی کردیا من فکر کردم یه کاسه ماست دمر کردی رو فرشتون
مامان محیا
1 بهمن 92 22:49
قربون اون قلدری هات برم من
مامان محیا
1 بهمن 92 22:50
ببین بچه چ ضجه ای میزنه
مامان محیا
1 بهمن 92 22:50
حالا دیگه پست رمز دار میزاری و رمز هم نمیدی؟؟؟
مامان آوا
2 بهمن 92 0:35
وای وای مامان محیا هم اسرار آمیز شده در غیاب ما هم آررررررررررررره؟؟؟؟ سلام وصد سلام به مامان گلی خوبی عزیزم؟ سلامتی؟ بابا متصرف بابا اسراییل این چه وضعشه دختر؟ ولی بنازمت محیا جون خوب کاری کردی پسرا رو باید همینطوری ادب کرد تا خودشون باشن وقتی بزرگ شدن اینقد قلدر نباشن فکررررررررررررر کن در آینده جای دختر پسرا عوض میشه هرچند همین الان هم زیاد فرقی ندارن ولی خوب خوشم اومد محیا جونم دست مریضاد فاطمه جونم یه معده دردی گرفتم که انشالله نصیب هیچ گرگ بیابونی نشه فکر کنم حاصل این مواد غذایی باشه چون وقتی آش میخورم تا یه هفته اینجور میشم ولی خوب دیگه درس عبرت هم نمیگیریم که شکموییم چیکار کنیم!!!!!!!!!!!!1 خلاصه اینکه عزیزم ببخش دیر اومدم سر زدم گل نازم میبوسمتون
مامان فاطمه
2 بهمن 92 1:14
الهی فدای قلدریات شم محیا جونم.نگاش کن تو رو خدا چطوری اشک پسره رو در آورده! محیا خاله جون صورتت رو مرطوب می کنی یا فرشو؟؟؟؟خب گناه داره مامانیت!!! هزارتا بوس واسه دوست جونی خودم و محیای نازم
مامان فاطمه
2 بهمن 92 1:18
رمزداده میشه دوست جونی آیا؟
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 16:17
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت! ببخش مرا مادر...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 16:53
خصوصي آجي گلم
مامان محیا
2 بهمن 92 17:35
برو خصوصی
mamane mahya
2 بهمن 92 18:47
boro khososi
مامان هستی
2 بهمن 92 19:30
وای میگه چیه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:50
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان حلما
3 بهمن 92 18:14
سلام عزیزم یه بوسواسه محیاجون و مامان مهربونش خانمی از یه مرورگر دیگه واسه وارد شدن استفاده کن من نیگا کردم مشکل از وب من نیست.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
4 بهمن 92 15:48
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-███████ عاشقتــــــــــــونم......
مامان محیا
4 بهمن 92 23:39
کاشکی همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دل هایمان سر زانوهایمان زخمی میشد
مامان آوا
5 بهمن 92 9:43
خصوصی عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:14
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان الینا
8 بهمن 92 11:22
وا همینه دیگه هر کی جرات نداره نیاد با دختر ما بازی کنه !خصوصی
مامان آوا
8 بهمن 92 15:27
مامانی گلی سلام خوبی؟ چرا کم پیدایی عزیزم حالت خوبه؟محیا جونیم چطوره؟
مینا مامان روشا
9 بهمن 92 13:06
عزیزم با کرم دوش گرفتی فدات؟
مینا مامان روشا
9 بهمن 92 13:07
پسر خاله گناه داره محیا جون
babaye zahra kooochooloo
9 بهمن 92 18:47
salam mashalla 10000000mashala goldokhtaremooon cheghad bozorg shode ghorboooonesh beram man kheyli delam barash tang shode bood bebakhshid peydamoon nist o nazar neminevisim vali har chand vaght ye sar miyaym mahya joooono mibinim ishala chand roooz dg webloge zahra joon ham baz rah mindazam az tarafe mano zahra koochooloo mahya jooon ro hesabi beboosid bye
مامان آوا
10 بهمن 92 13:15
سلام عزیزم خوبی؟ هم ولایتی مهربونم محیای عزیزم چطوره؟خوبه؟خودت چطوریی چیکارا میکنی؟ خیلی کم پیدا شدی؟محیا هم که دیگه ماشالله ئاسه خودش خانوم شده ولی فاطمه جون هرچی بزرگتر میشن دردسرها واذیتهای خاص خودشون رو دارن کاریش هم نمیشه کرد وبچه داری یعنی همین فکر کن آوا تازه کمی بختر میشه در فکر دومی هستیم
مامان فاطمه
11 بهمن 92 17:42
ما اومدیم با دو پست جدید برو حالشو ببر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 6:06
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان آوا
13 بهمن 92 9:18
سلام عزیزم خوبین؟محیا گلی چطوره؟خودت خوبی عزیزم دوستتون داریم یه عالممممممممممممممممممم
مامان الی و محیابانو
13 بهمن 92 19:19
هیییییییییییییییع وااااااااااااااایه من محیااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی میگن فلفل نبین چه ریزه......همینه خاله مهربون باش جیگرم اییییییییییییییییی جوووووووووونم که از الان به فکر نرمی دست و صورتت و البته فرش خونتون هستی
مامان الی و محیابانو
13 بهمن 92 19:21
فاطمه جونی خوبین؟؟؟خیییلی کم پیدایین ها برای تولد هم که نیومدین کجایی؟؟ محیا خوبه؟؟؟ سر کار همه چی آرومه....و تعدادی از این سوالها
مامان ماهان
14 بهمن 92 1:10
از آرزوى تو.... تا یارى خداوند ..... یك دعا راه است ، من آمینش را بلند میگویم....
مامان ماهان
14 بهمن 92 1:10
مامان محیا
14 بهمن 92 18:39
خصوصی
مامان محیا
14 بهمن 92 18:40
,
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 23:11
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
مامان محیا
16 بهمن 92 22:10
فاطمه جون این چ کامنتیه که برات ومدهرمز منو نوشته با اسم وبلاگ تو هستش میدونم خودت این کاررو نکردی ولی کی کرده من رمز رو مجبور شدم عوض کنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 22:15
مرسي خواهر جونم ممنونم بابت رمز
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 22:27
خواهر اون رمز فرزانه است كه چرا كامنت اش رو پاك نكردي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 23:22
قربون حواس جمع آت برم منننننننننننن
مامان محیا
16 بهمن 92 23:54
خصوصی
مامان محیا
17 بهمن 92 0:12
نه گلم اشتباه از خودم بوده که تیک خصوصی رو نزدم به خدا یه دفع ای کامنتتو دیدم وگرنه من چیکار میکردم ترشی هم نوش جونتخودتو ناراحت نکن من از تو دلگیر نیستم بی توجهی خودم بودهدیدی که پست رو هم حذف کردم
منصوره مامان زهره
3 اسفند 92 17:25
ای جان دخترک زور زیاد!
مامان صدیقهمامان صدیقه
10 شهریور 99 9:16
چه عکسای قشنگی💜💙💛