محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

تولد یکسالگی محیاگلی

1392/11/26 13:54
8,340 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یکسالگی محیاگلی

باورم نمیشه 1 سال گذشته باشه.یک سال از به دنیا اومدنت،از دیدنت،از لمس کردنت،از لحظه ای ک بعد از درد و انتظار بیست ساعته تو رو روی سینه م گذاشتن و با دیدنت لبخند زدم و گفتم:"محیایِ من،الهی قربونت برم،به دنیا خوش اومدی"

کیک تولد یکسالگی محیا

محیایِ من،دخترکِ شیرینم،هیچ چیز و هیچ کس توی این دنیا اونقدر ارزش نداره که حتی لحظه ای آرامشو ازت بگیره.نمیدونم تا کی کنارت خواهم بود و چقدر فرصت دارم که سپری بشم در برابر ناملایمات.اما گل دخترکم هیچوقت فراموش نکن هر روز و هر لحظه دعای خیرِ من بیمه ی زندگیته.فراموش نکن خدا بینهایت بزرگ و مهربونه و محبتِ من در مقابل مهربونیی خدا،قطره ای در برابر دریاست.فراموش نکن دلت ریشه ی خدایی داره،نذار غبار کینه روی دلت بشینه.دلتو روشن و پاک و خدایی نگه دار.

این عکس یک روزگی محیایِ منه

یک روزگی محیا

اینم عکس یک سالگیِ همه ی زندگیمه

یک سالگی محیا

از اونجاییکه امسال تولد گل دخترکم با رحلت پیامبر(ص) مصادف شده بود.روز جمعه 13/10ساعت 4 بعد از ظهر یه جش کوچولو با حضور دوستایِ کوچولویِ نازگلکم گرفتیم.

جشن تولد یکسالگی محیا

جایِ همه ی دوستان سبز،به همه خیلی خوش گذشت.مخصوصا به ستاره ی مجلس نازنین محیا!

جشن تولد یکسالگی محیا

حسابی ذوق کرده بود،می خندید و می رقصید و حسابی مجلس گرمی میکرد.

جشن یکسالگی محیا

تولد یک سالگی محیا

تریین خونه کارِ خاله محبوبه و آجی مریم(دختر دایی رضا)بود.دیوارو با عکسایِ محیاگلی تزیین کردن.

تزیین تولد محیا

تزیین تولد محیا

تزیین تولد محیا

تزیین تولد یکسالگی محیا

محیا

تزیین تولد یکسالگی محیا

تزیین تولد محیا

اینم اولین لباسی ک محیام ب تن کرد

اولین لباس محیا

کارتهای دعوتو هم چهارتایی(من و محیا و محبوبه و مریم)بردیم درِ خونه ها

کارت دعوت تولد یکسالگی محیا

کارت دعوت تولد یکسالگی محیا

توی ادامه ی مطلب کادوهای محیامو گذاشتم.

محیا و کادو یک سالگی

اینم از محیاگلی در ساعتهای پایانی جشن

یکسالگی محیا

نوشته ی روی گیفت

گیفت جشن تولد یکسالگی محیا

موجه کردن غیبت:این روزا وحشتناک سرم شلوغه!!یعنی یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید هااااااا.کارای خونه،مراقبت امتحانات،طرح سوال برای پایه های مختلف،تصحیح برگه و پر کردن لیست نمرات و بهونه گیریهای محیا..... قراره محیاموببرم واکسن ک امروز دیدم آبریزش بینی داره و منصرف شدم.طبق معمول از الان برا واکسنش تب کردم!!!روی همه ی دوستایِ گلمو میبوسم و از اینکه نمیتونم بهتون سر بزنم از همتون معذرت میخوام.یه دنیا ممنون از مهربونیاتون،شرمنده ک نگرانتون کردم.خیلی دوستتون دارم تموم سعیمو میکنم در اولین فرصتی ک دست بده نبودنمو جبران کنم

این کلاه و جلیقه هدیه ی خاله لیلاست ک خودش بافته

هدیه یکسالگی محیا

همراه با این نامه

نامه خاله لیلا

هدیه های عمو مرتضی و عمه امل

هدیه یکسالگی محیا

هدیه های مبینا،مریم،علی و دانیال

هدیه یکسالگی محیا

آلبوم خاطرات کودکی از طرف خاله محبوبه و کادوهای نقدی از طرف مامان جون،خاله زهرا،خاله ناهید و سارا

کادوهای یکسالگی محیا

 

پسندها (5)

نظرات (29)

یسنا
15 دی 92 17:56
تولدت مبارک جوجو
الهام مامان محیا
15 دی 92 19:27
تولدت مبارک عزیز خاله تو پست قبلی اولین کسی که تبریک گفته انگار خودمم ایشالله 120 ساله شی خاله
الهام مامان محیا
15 دی 92 19:28
پس بگو چرا نبودین؟ نگرانتون بودیم.... خوش و سلامت باش عزیز به کارهات برس
مامان فاطمه
16 دی 92 2:04
بازم تولدت مبارک عشق خاله.120 ساله شی.وای چه جشنی ...حتما حسابی خوش گذشته!!!!ما هم جشن داشتیم.پستش رو گذاشتم بیا ببین مامانی.وای قیافشو ببین آخر جشن بخورمت خاله جونی.کادو هات هم مبارک
mamane mahya
17 دی 92 14:40
سلام عزیزم تولدت مبارک هزار ساله بشی جشن باشکوهی گرفتی وعکسای ناز انشالاه همیشه سلامت باشی.راستی از فامیلاتون کی آمل میشینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدیه ( مادر دختری)
17 دی 92 18:15
مبارکه خانوم کوچولو الهی همیشه با خوش بختی زندگی کنی بوس
مامان لي لي
18 دی 92 3:20
محیا اميدوارم هميشه لبات بخنده......... اميدوارم تمام درهاي شادي و خوشبختي به روت باز باشن و هيچ غمي وارد دل بزرگت نشه
مامان لي لي
18 دی 92 3:22
خواهر اسم پست قبلي اشتباه شد شرمنده
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
درستش کردم خواهرجان
مامان لي لي
18 دی 92 3:23
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامان لي لي
18 دی 92 3:24
خواهري بازم تولد گل دخترو تبريك ميگم انشالله به سلامتي....... خسته نباشي دلم براتون تنگ شده بود
مامان حلما
18 دی 92 10:44
تولد تولد تولدت مبارک الهی صدساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی اینم کادوی نا قابل ما
mahtab
18 دی 92 14:39
سلام عزیزم "تولد محیا گلی مبارک ایشالا صد ساله بشه این گلک با نمک" شعر رو داشتی؟
مینا مامان روشا
18 دی 92 16:07
عزیزم قربونت برم چشم بد ازت دور باشه ایشالا تولد 120 سالگیت گلم
شیخ صدوق
18 دی 92 16:59
تولت مبارک خاله جون ماشالله لحظه به لحظه نازتر و خانم تر میشی راستش منم دلم خیلی برات تنگ شده ایشالا لبت همیشه خندون باشه
مامان محیا
19 دی 92 1:20
تولد تولد تولدت مبارک فاطمه جون من با توپ وتشر اومده بودم سراغتواسه ی دیر اومدنتولی وقتی عکس های محیاگلی رو دیدم عصبانیتمتبدیل شد به
مامان محیا
19 دی 92 1:21
وای عکس هاشو قربون این خانم گل من برم
مامان محیا
19 دی 92 1:22
کادو هاتم مبارک عسیسم انشالله به شادی استفاده کنی
مامان محیا
19 دی 92 1:23
کاشکی عکس های خودتون رو هم میزاشتید
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
19 دی 92 2:52
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
19 دی 92 2:53
خواهر ممنون از همراهيت مزاحممممممممم و پيدا كردم دوستتتتتتت دارم
نرگس
19 دی 92 10:50
محیاجونم تولدت مبارککککککککک انشاله 120 ساله بشی دختر نازنینم دست مامانی هم درد نکنه
محیا2بهمن
19 دی 92 15:55
تولدت مبارک محیاجون ایشاا... صدو بیست ساله بشی دختر نازنینم اینم واسه مامانی و مهمونا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 2:02
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
mamane mahya
22 دی 92 19:02
salam azizam in bacheha ta bozorg beshan adamo nesfe jon mikonan mahya jonet shir gav midi? shire khodeto mikhore?
الی مامان محیا
23 دی 92 3:02
سلااام فاطمه جون خودم خوبی عزیزم؟ سرت یه کم خلوت شد؟؟؟ آخه پست های محیای منو خاله فاطی نبینه که نمیشه
الی مامان محیا
23 دی 92 3:03
محیای یه ساله ی من چطوره جیگرمه از تاتی چه خبر؟؟؟؟خوب راه افتاده دیگه.....؟؟؟؟
منصوره مامان زهره
30 دی 92 2:42
به به چه تولد خوشگلی! چه دخمل نازی مبارکا باشه!
مامان صدیقهمامان صدیقه
10 شهریور 99 8:12
عزیزمممم😘😘
یاسمین
15 خرداد 00 16:40
👏مبارکه