محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

یلدایِ محیاگلی!

1392/10/1 14:06
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

سومین سونو تاریخ تولدتو اول دیماه زده بود!!

تصمیم داشتم اگه تاریخش درست بود اسمتو بذارم "یلدا"!!بابا موافق نبود!

کارِ خدا بود ک 1دی ب دنیا نیومدی و شدی"محیا" و بین من و بابا تفرقه نیفتاد!

یلدای پارسال،شکمم یه چیزی بود تو مایه های برجِ میلادِ افقی!!

تاندون پای چپم بر اثر فشارِ محیای خوشگلم کشیده شده بود و ب زحمت میتونستم راه برم.

امسال اما نرم و نازک،چست و چابک!!

باباحاجی دیروز رفت کربلا و ما شب یلدارو خونه ی مامان جون سپری کردیم.ب صرف هندونه و بستنی و یه عالمه هله هوله!

تو هم شده بودی ستاره ی مجلس و با دست زدن و حرکاتِ موزون،همه رو ب خنده وامیداشتی!

و اما....یا ب عبارتی عامّااا....بهترین و شیرین ترین و ب یادموندنی ترین خاطره ی شب یلدای امسال لحظه ای بود ک "محیام" اولین قدمهای مستقل زندگیشو برداشت!

از فرط خوشحالی زبونم بند اومده بود.حداقل7-8قدمو ب تنهایی رفتی و اینکارو تا آخرِ شب تکرار میکردی!

الهی مامان دورت بگرده.قدماتو روی چشمام بذار نفسم.

چیزی ک بیشتر منو ذوق زده کرد این بود ک اولین قدمهاتو خونه ای برداشتی ک مامانتم اولین قدمهاشو برداشته بود!

محیایِ من،دخترکِ شیرینم،دیدن اولین قدمهات منو تا آسمونا برد.

همه ی هستیِ من داره بزرگ و خانوم میشه.مامان ب فدات،چشمام کف پات دخترکِ دوست داشتنیِ من.محیایِ من،یلدات مبارک باشه.میدوارم بهار آرزوهات هیچوقت زمستونی نشه.

پ.ن:ب علت ناک اوت شدن موبایلهای من و بابای محیا،ب دست محیاگلی تا اطلاع ثانوی پستهام بدون عکس جدید از محیاگلیه

پسندها (1)

نظرات (46)

مامان محیا
1 دی 92 16:25
چ جالب باور کن منم یلدا رو پیشنهاد دادم ولی همسری استقبال نکرد نه تنها همسری بلکه خانواده ام هم گفتند قشنگ نیست
مامان محیا
1 دی 92 16:27
با این توصیفی که میگی قیافه ات پارسال دیدنی بود هااااااااامنم توی وران حاملگی ام دست کمی از تو نداشتم تازه صورت رو که نگو همش دماغ بود
مامان محیا
1 دی 92 16:28
الهی من قربون اون قدم هات برموای راه رفتنت دیدنیه
مامان محیا
1 دی 92 16:31
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ..... چرا محیا موبایلو خراب کردیحالا ما چیکار کنیمباید تا درست شدن موبایل در اتتظار بمونیمآخه پست بدون عکس تو مزه ندارهطوری نیست فدای یه تار مویت
mahtab
1 دی 92 16:34
سلام من هم اسم یلدا رو دوست درام اما "محیا" چیز دیکه ایست خدا حفظش کنه همیشه دلتون شاد و لبتون خندون
mamane mahya
1 دی 92 17:17
سلام عزیزم تاتی کردنت مبارک خاله شما بچه ها چه ناز میشین موقع راه رفتنالهییییییییی
نرگس
2 دی 92 10:26
عزیز دلم محیای خاله...قلبونت برم که اولین قدمهای زندگیتنو برداشتی...ای جونمممممممممم فاطمه جون مثه اینکه تاتیماسیون کار خودشو کرد هااااااااا
مامان الینا
2 دی 92 11:27
انشاالله 100 امین یلدا روکنار هم جشن بگیرین از دست این بچه ها هیچی تو خونه سالم نمی مونه خصوصی
الهام مامان محیا
2 دی 92 11:54
به به مبارکه محیای منم اه میره ماشالله حالا عکسشو بعدا میذارم ایشالله به سلامت برگردن فاطمه جون
مامان حلما
2 دی 92 13:00
سلام واااای عزیزم حتما موقع تاتی کردن محیاجون خیلی خوردنی میشه فداش بشم منننننن.به خدا بچه ها چه حس شیرینی هستن که با هیچ زبونی نمیشه شیرینی هاشون رو وصف کرد حلمای منم چند روزه چهاردست و پا میره نمیدونی چقدر من و باباش ذوق میکنیم واقعا نعمت خوبیه مادر شدن و البته دختر دار شدن .
مامان آوا
2 دی 92 15:06
خیلی خیلی دوستتون دارم عزیزم کجایین خیلی نا پیدا شدین اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 8روز دیگه مونده به تولد محیای عزیزم انشالله صدسال نه کمه صد وبیست سال رو به خوشی وشادی سپری کنه میبوسمتون
مامان لي لي
3 دی 92 3:31
عزيزم أولين هات مباركاولين قدم هات و أولين يلدات
مامان فاطمه
3 دی 92 16:24
مبارکه عزیزمهم اولین قدم هات و هم اولین یلدات گلم.. خدا رو شکر که مامانی رو از نگرانی در آوردی وای آخه چرا ما دلمون واسه محیا جون تنگ میشه از طرف من یه عالمه ببوسش مامانش تولدت هم پیشاپیش مبارک خاله مامانی آپم
مامان لي لي
4 دی 92 2:47
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامان لي لي
4 دی 92 2:48
اقا بقيه ي نظراي من كو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ديشب چهارتا كامنت گذاشتم اما فقط يكيش و تأييد كردي چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
گلی همه ی کامنتهارو تایید کردم،مطمئنی؟
مامان لي لي
4 دی 92 5:42
چقدر زيبا كه أولين قدم هاي محيا شروعش از جايي بود كه خودتون أولين قدم هارو برداشتين به طور مستقل
مامان مریم
4 دی 92 8:48
آخی چه جالب الان اگه اسمش یلدا شده بود عنوان این پستت میشد یلدای یلدا گلی ؟؟! قربونش بشم من چه با مناسبت اولین قدماشو برداشته...تو بلندترین شب سال..معلومه میخواد به موفقیتهای بزرگ و دست نیافتنی برسه با اون قدمهای کوچولوش... مبارک باشه و پر از خیر
مامان لي لي
4 دی 92 22:34
اره خواهر مطمئنم همه را زد ثبت شد بعد از تأييد نمايش داده ميشود
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
niniwebloamb dg ghabele etemad nist!!
مامان لي لي
4 دی 92 22:34
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان آوا
6 دی 92 14:28
الهی عزیزم چقد شیرین ووصف ناپذیره اولین قدمهای کوچیکشون وچقد آسمونیه احساس بودنش خدا حفظش کنه عزیزمو برای تو انشالله مراحال بعدی رو با خوشی وشادی سپری کنی میبوسمتون
مامان آوا
6 دی 92 14:29
__________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
مینا مامان روشا
7 دی 92 15:42
عزیزم اولین گامت مبارک.ایشالا همشه قدمهات استوار باشه. یلدات هم مبارک گلی خانم
مامان آنیتا
8 دی 92 12:07
عزیزم سلام....خوبین؟؟؟محیا جونم چطوره؟؟؟؟ یه عالمه ببوسش
مامان محیا
9 دی 92 0:10
کجایی پس دختر؟؟؟من آپیدم ها.....بدو بیا
مامان لي لي
9 دی 92 12:23
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
mamane mahya
10 دی 92 11:36
salam azizam tavalodet mobarak hezar sale beshi
مامان فاطمه
10 دی 92 16:30
تولد تولد تولدت مبارک عشق خاله تولدت مبارک.قربونت برم که یک ساله شدی عزیزکم... مامانی منتظر پست تولد محیاگلی هستیم
مامان فاطمه
10 دی 92 16:32
ایشالله 120 ساله شی عسل خانوووم. خواهری موبایلاتونو درست کردین؟؟؟؟دلمون واسه محیاجونی تنگیده.. عکساشو بذار دیگه
مامان متین جون
10 دی 92 19:21
سلام ایشالا خدا دخملی رو واستون نگه داره پیشش ماهم بیا دوس داشتی تبادل لینک کنیم و باهم دوست شیم عشیشم منتظرخبرت هستم
مامان محیا
10 دی 92 23:25
پس کجایی؟
الهام مامان محیا
10 دی 92 23:42
محیا جونم تولدت مبارک خاله ایشالله 1 ساله شی و سایه ی پدر و مادر گلت همیشه بالا سرت عزیزم
مامان آوا
11 دی 92 1:14
نبینم هم ولایتی من خسته باشه ونیاد نت دلمون حسابی هوات کرده عزیز دلم نازگل خانمی رو ببوس
الهام مامان محیا
11 دی 92 23:02
معلومه که خیلی سرگرمه تولدی که پست نذاشتی فاطی جون! نه؟ ایشالله که بی خبریت ...خوش خبری و خوشی باشه
مرضیه مامان محیا
11 دی 92 23:08
سلام پس کجایی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون واست تنگ شده تولد محیاجون مبارک
مامان لي لي
12 دی 92 1:21
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان ماهان
13 دی 92 1:56
مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا اینها آرزوهای من برای توست . . .
الهام مامان محیا
14 دی 92 19:34
فاطمه جون کجایین؟ دارم نگران میشم ها!!!
الهام مامان محیا
15 دی 92 11:55
محیا جونم کجایی خااااله ببین نگرانتونم فاااااطی زد بیا دیگه دلم شور میزنه ها!!!!
مینا مامان روشا
15 دی 92 14:04
عزیزم یکسالگیت مبارک.ایشالا 120 ساله بشی
مامان محیا
15 دی 92 14:54
نگرانت هستمکجایی؟؟
مامان آوا
18 دی 92 16:50
سلام عزیزم نگی من تولد محیارو تبریک نگفتم هههههههههههههههههههههههههههههاااااااااااااااااااا چون من از 7-8روزقبلش شروع به کامنت دادن کردم انشالله تولد 2-3-4-5،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،120سالگیش رو ببینی نمیدونم چرا پست تولدش برام باز نشد
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلااااااااااااااااااام ب عزیزدلم.نت اینجارو ک میشناسی،دو قطره بارون ک بزنه اوضاع نت به هم میریره آره گلی تو خاله ی بامعرفتی هستی.حالا بپر یه ماچ گنده بدهخیلی ماهی مژده جون
مامان آوا
18 دی 92 16:52
هم ولایتی عزیزم تولد دخملی رو یه بار دیگه تبریک میگم انشالله همیشه شاد وخرم در کنار هم زندگی کنین
مامان آوا
18 دی 92 16:52
تولد محیا جونم مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:40
یلدا مبارک
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:40
وقتی با خدا حرف میزنی هیچ نفسی هدر نمی رود وقتی منتظر خدا باشی هیچ لحظه ای تلف نمیشود وقتی به خدا اعتماد کنی هرگز رنگ شکست را نخواهی دید با خدا هیچ چیز را از دست نخواهی داد. 
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:41
خدا جونم مارو از هر چی كه از طرف تو  برام فرستاده نشده در امان بدار!   آمین