محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیای من ده ماهه شد!

1392/8/10 16:58
1,632 بازدید
اشتراک گذاری

ده ماهگی

ده ماهگیت مبارک باشه عسلِ مامان.niniweblog.com

نفسِ مامان توی این یه ماه،شیطون تر،شیرین تر و مامانی تر شده!niniweblog.com

آمار خرابکاریاشم ب قول مجریهای خبری"رشد چشمگیری" داشته!!

گل دخترم توی این ماه توانایی ادای حروفِ "ت،ک،خ،ل"رو پیدا کرد و بیشترین کلمه ای ک بکار میبره "تیکو تیکو" هست!

چند روزیه ک تن صداش کمی تغییر کرده و داره از حالت نوزادی فاصله میگیره.بدون کمک چند ثانیه میایسته.

از پوشک ب شدت فراری شده و با دیدن "کالاندولا" یا "مولفیکس" فرارو بر قرار ترجیح میده!منم مجبور میشم ب حالت نشسته سرشو گرم و پوشکش کنم!

اینم چند نمونه از شیرینکاریای محیاگلیِ من ب روایت تصویر:

دخترکم اهل کتاب و کتابخوانیه!فقط مشکل اینجاس ک ترجیح میده بعد از مطالعه کتابو ریز ریز کنه!!

کتابخونی

کتاب

یکی از سرگرمیای شیرین عسلم،تغییر کاربری پشتی و تبدیلش ب پل عابر پیاده س!

پشتی1

پشتی2

پشتی3

عاشق توپ و توپ بازیniniweblog.com!!توپو ک میبینی داد میزنی"دِ"یعنی سه!!(در جواب ما ک میگیم یک،دو....سه)

توپ

توپ

وسایل ممنوعه،نه زیر میز امنیت دارند و ن روی میز و نه هیچ جای دیگه!!اینجا  قندونو چپ کردی و از دسته گلی ک ب آب دادی خوشت اومده.

قندون

قندون

"الو"بازی هم ک بازی هرروزت شده

الو

خداوندا چطور شکرانه ی نعمتی ک ب ما عطا کردی رو بجا بیاریم؟محیا همه ی زندگی ماست.فرشته ی پاک و دوست داشتنی ِ ما لیاقت بهترینهارو داره.ب ما توانایی بده ک ب نحو احسن از عهده ی تربیتش بربیاییم و "پدر و مادر" خوبی باشیم.

پ.ن:ب مناسبت ده ماهگیِ محیا گلی خودمونو سمبوسه مهمون کردم!البته با دستپخت خودم!اگه میخواین ببینید چ آشپز ماهری هستم یه سر ب ادامه ی مطلب بزنید.niniweblog.com

 

بچه ک بودم.هروقت غذای سرخ شدنی داشتیم منتظر میموندم ک مامانم یه دونه کوچولو واسم آماده کنه....وای ک چ کیفی داشت خوردن همون کوچولوهه.

از دوران بارداری،از وقتی فهمیدم نی نی دختره،ب یاد اونروزا هر وقت سرخ کردنی داریم سهم محیا رو ب شیوه ی مامانم میپزم(البته اکثر اوقات ب نام محیا و ب کام فاطمه س)

سمبوسه

اینم دست خوشگل محیام ک سهمشو قاپید

محیا و سمبوسه

پسندها (4)

نظرات (34)

مامان لي لي
10 آبان 92 19:40
ده ماهگيت مبارررررررك عزيز دلم
ايشالله ده سالگيت،صد سالگيت و....
و سايه ي مامان گلت هم بالآي سرت باشه انشالله
ماماني هنرمند معلومه كه سمبوسه ها حسابييييييييييييييييي خوشمزه شدن
دلم خواست خوووووب😟



مرســــــــــی خاله جون

مامان لي لي
10 آبان 92 19:42
قربون دخمل خرابكارم برم منننننننننننن
اي جان چه كار زياد كننااااا😘


مامان لي لي
10 آبان 92 23:06
ماماني

من چند بار موهاي اوارو تو خواب بستم

وقتي بيدار ميشد سعي ميكرد بكنه اما عادت كرد

امتحان كن جواب ميده




مرسی گلم،حتما امتحان میکنم امیدوارم ج بده

مامان حلما
10 آبان 92 23:20
ده ماهگیت مبارک خاله جون
ایشاالله صد ساله بشی
مدرسه هم بد نیست دنیای پسرا خیلی متفاوت تر ازدختراست دارم بهشون عادت میکنم حلما هنوز به شرایط عادت نکرده و از این بابت خیلی نگرانم چند روزه خیلی بد غذا شده و هیچی نمیخوره به جز شیر نمیدونم واسه دندوناشه یا دوری از من
مرسی خاله که به فکر ما هستی.


ممنون عزیزم
از ته دل دعا میکنم هردوتون بتونید زودتر با شرایط جدید کنار بیایید،مخصوصا حلماگلی
ب قول شوشو باید 6ماه زندگی در شرایط سختو تجربه کنیم چون بعد از 6ماه هم بچه ها بزرگتر شدن و هم ب شرایط عادت کردن
کم غذاییش طبیعیه،سعی کن وقتی مشغوله غذا رو بش بدی.وقت بیشتری ازت میگیره چون مجبور میشی غذارو ب مقدارکمتر و دفعات بیشتر بهش بدی
مامانی "این نیز بگذرد..."و یه روزی دلمون واسه همین بدخلقیا و بهونه گیریاشون تنگ میشه
مامان لي لي
11 آبان 92 2:17
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!


وااااای واقعا شگفت انگیز بود،مدت زمان استفادش محدوده هااا باید دوباره شارژش کنیم
الهام مامان محیا
11 آبان 92 9:41
ده ماهگیت مبارک محیا گلی خاله
میبینم که به جمع شاهکارهات هم که روز به روز افزوده میشه
پل عابر پیاده خیلی بامزه بود...
این قندون چپ کردن مشگل ما هم هست
فاطی جون زود باش دست پخت سمبوسه رو واسم بفرست که شاید واسه جشن فردا درست کنم....بدو


مرسی عزیزم
نیت وبگردی دست خودمه،زمانش دست محیا!!
نشون ب این نشون ک الان قصد دارم بعد از اینکه جواب کامنتهارو دادم بیام وبت
مامان آوا
11 آبان 92 10:02
سلام خانوم گلم خوبی عزیزم
ده ماهگی دخملیمون مبارک انشاالله صدوده سالگیش
امرزو هم هوا خیلی بارونی یک بند بارون میباره
چه خبرا عزیزم محیاجئن که داره بزرگ وبزرگتر میشه خانوم تر هم میشه الهیییییییییی
خدا حفظش کنه از طرف من خیلی خیلی ببوسش


سلام عزیزم
مرسی گلی
اینجاهم دو-سه روزه ک بارونه اما نم نم!!
دوشب قبل هم باد خیلی خیلی شدیدی بود
جالب اینجاس ک تا بارون میگیره یادت میکنم و منتظر فرصت ک بیام بهت بگم بالاخره آسمون شهرما هم باریدن گرفت!
مامان ماهان
11 آبان 92 10:53
واييييييي محيا جونم چه قدر تو دل بروييييييييييي خاله فدات بشه نانازي


مرسی خاله جون
خوش اومدی ب وبلاگم
مامان ماهان
11 آبان 92 10:54
ده ماهگيت مبارك كلوچه خاله


مــــــــــــــــرسی از مهربونیت
مامان ماهان
11 آبان 92 10:54
با افتخار لينكتون كردم




ب جمع دوستانمون خوش اومدی عزیزم

مامان ماهان
11 آبان 92 13:45
مامان مریم
11 آبان 92 15:08
جای ما هم خالی..
ده ماهگیتم مبارک عشق من...
عزیزم ببخشید که خیلی وقته وبلاگ گردی نکردم... شرمنده ی همه ی دوستای وبلاگیم...ممنون که جویای حالمون شدی...خداروشکر همه چی عالیه...فقط تنبلیه مجازی () گرفتم...امیدوارم هر چه زودتر مرتفع شه



مریم جون واقعا دلتنگ خوندن پستهای قشنگت و دیدن عکسای مهتاب خوشگلم
یه الهی آمین از ته دل،ک زودی این تنبلی مجازی تموم بشه
مامان روشا
11 آبان 92 17:33
محیا خانم ده ماهگیت مبارک


مرسی خاله جون
مامان محیا
11 آبان 92 22:24
ده ماهگیت مبارک فینگیل خاله


مرسی خاله جون
مامان محیا
11 آبان 92 22:26
میبینم که فینگیلیمون روز به روز شیطون تر میشی


ای خواهر!!کجاشو دیدی؟
مامان محیا
11 آبان 92 22:27
مطالحححححححححححححححه هم که میکنی؟


شدیدا غریبا
اونم چ مطالحححه ای!!کتابا هم از دستش فرارین
مامان محیا
11 آبان 92 22:28
منم میخوام سمبوسه
محیا عاشق سمبوسه است


کاش نزدیک هم بودیم و واسه محیاگلیم میفرستادم
دست ب کار شو و محیای خاله رو سمبوسه مهمون کن
مهدیه ( مادر دختری)
12 آبان 92 0:33
سلام وروجک درس خون
خوبه خیال مامانت راحته که درس خونی و از حالا می تونه رو موفقفیت آینده ی تحصیلیت حساب کنه!


واقعاها
خداکنه همیشه ب کتاب علاقمند بمونه،البته منهای آخرش(ریز ریز کردن کتاب)
مامان روشا
12 آبان 92 9:47
ممنون عزیزم که سر زدین.
بوووس واسه محیا جوووون


مامان نرگس
12 آبان 92 13:47
عزیزم نه ماهگیت مبارک
قربون شیطونیهات خاله جون

اره خیلی خوبه که براش یه کوچولوشو درست کردی...خیلی کار خوبی بود


مرسی نرگس جون
سال دسگه همین موقع دخترخوشگلت همین شیطنتهارو داره
اونم مثه محیای من دی ماهیه
مامان آوا
12 آبان 92 18:07
هزار بوس وگل واسه محیا جونم
دلم واستون تنگ شده بود اومدم یادتون کنم


مررررررررررسی مامانی گل
مامان لي لي
12 آبان 92 20:28
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘براي زيبا ترين دختر دنيا محيا جونممممم

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐😘💐💐💐💐💐💐💐💐😘😘😘 براي مهربون ترين مامان دنيا و با معرفت ترينشون


مرسی عزیزدلم
فدای مهربونیت
واسه مامان لی لی
واسه آواگلی
مامان لي لي
12 آبان 92 20:52
درد من تنهايي نيست...
درد من اين است كه هر روز از خودم ميپرسم؟؟؟؟؟
مگر خودش مرا انتخاب نكرد....


مامان لی لی مشکوک میزنی هااا!!!
دردمندانه مینویسی
خدا کنه هیچوقت،هیچ دردی نیاد سراغت
مامان لي لي
12 آبان 92 22:52
دوستها،.. مثل مداد رنگي به زندگي رنگ ميبخشن...
ممكنه من رنگ مورد علاقه آت نباشم اما اميدوارم يه جايي براي تكميل نقاشيت به دردت بخورم😘


خیلی زیبا بود
رنگ تو رنگ خوبی و مهربونیه
مهدیه ( مادر دختری)
13 آبان 92 8:56
ماشاالله با چه دقتی به تغییرات محیا جون توجه میکنی!
من هنوز نمی دونم صداش کی تغییر کرد و کدوم حروف رو کی گفت



بله خانمی،اینجوریاس دیگه
مامان آوا
13 آبان 92 10:27
سلام عزیزم
خوبی؟
بله عزیزم اولین خاله ای که تبریک گفتی طبق تقویم نی نی وبلاگ دیروز تولد بود که خاله های دیگه هم شرمنده کردن... ولی واقعی ش امروز
حتی خاله آوا هم 1ساعت پیش زنگ زد ولی شما زودتر
یه تولد سه نفره میگیریم سال گذشته خیلی شلوغ شده بود ماشالله خانواده خودمون وشوشو که یه 50نفری میشن امسال رو گفتیم سه نفره باشه بهتره یه کیک کوچولو سفارش دادم عصر میریم میاریم وحسابی جاتون رو سبز نگه میداریم انشالله تولد محیا جونم
استرس هم دارم نمیدونم چرا فاطمه جونم

هورررررررررراااا اول شدم
ایشالا تولد صدو بیست سالگی آواجون
خوش بگذره عزیزم
شاید حست بخاطر بزرگتر و خانمتر شدن آواگلی باشه!

آوایِ ماهمو از طرفم ببوس
مامان ستاره
13 آبان 92 12:21
مرسی عزیزم که بهم سر میزنی ... انشاالله از دعای شما گلم .... خدا دخمل خوشگلتو واست نگه داره عزیزم ... عروس بشه الهی .....


مرسی خاله جون
مامان روشا
13 آبان 92 16:26
محیا جوووون 50 روز از روشای من بزرگتره.
یه عالمه بوووووووس واسه محیا جوووون


آرههه
نمیدونی چ حس شیرینیه وقتی یه نی نی کوچیکتر از محیام میبینیم!هم اینکه حس میکنم محیام بزرگ شده و هم خاطرات قشنگ اونروزاش توی ذهنم جون میگیره
خدا روشاگلی رو در پناه خودش حفظ کنه
مامان لي لي
14 آبان 92 1:03
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.



مرسی عزیزم
ایشالله حاجت روا شی
منصوره مامان زهره
14 آبان 92 2:51
10 ماهگیت مبارک گلکم!
آفرین که سرانه مطالعه کشور رو بالا می بری



آره،کلا هدفش تغییر آماره!
مامان آوا
15 آبان 92 20:11
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟محیای نازنینم چطوره؟خودت خوبی؟اوضاع واحوالات چطوره؟بادرس ومدرسه چه میکنی؟


سلام بروی ماهت مژده جون
مرسی شما خوبی؟
اینروزا مشغول امتحان گرفتنم و با وجود گل دخترم داستانی داریم موقع تصحیح برگه!!!
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:23
نووووش جون آشپز ماهر
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:23
ده ماهگیت مبارک باشه عزیزممممممم
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:23
چ پیشرفتهای خوبی داشتی آفررررین