محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

استقبال پرشور!

1392/8/8 18:24
778 بازدید
اشتراک گذاری

محیا در مه

بخاطر حق شیردهی 20 دقیقه زودتر میام خونه.معمولا تو و بابایی میایید دنبالم و همون دم در فیلم هندی شروع میشه!

از دور دستاتو باز میکنی و میپری بغلم،ماچ و بوس و بوییدنی راه میندازیم ک دیدن داره!

محیاگلی

امروز ظهر با آژانس اومدم.خیلی شیرین و معصومانه توی رختخوابت خوابیده بودی.

ناهار خوردم،رفتم سراغ نت و وقتی میخواستم چای دم کنم از خواب بیدار شدی.

انگار انتظار نداشتی خونه باشم!جا خوردی!!اونقدر از دیدنم خوشحال شدی ک میخواستی هرچی شیرینکاری بلدی یه جا رو کنی!در حالیکه با دهنت صدای موتور درمیوردی،دستتو کنار گوشت میبردی و "الو" میگفتی و تند و تند کف میزدی..

واقعا انتظار همچین استقبال پرشوری نداشتم.بغلت کردم و از اینهمه خوشحالیت گریم گرفت!!

الهی مامان فدات شه عسلکم ک اینقدر مهربون و بامحبتی.

محیام

پسندها (4)

نظرات (18)

خاله حمیده
8 آبان 92 19:24
سلام عزیز خاله
اگه دستهای پشت پرده اجازه بده مامان گلت از حق شیر استفاده کنه
مامان که حسابی همیشه به یادته و حرف،حرفته.



السلام یا حمیده بانو
بله دیگه خانوم معاون!!این هفته رو حال کردی چطور استفاده کردم؟
مامان نرگس
8 آبان 92 20:24
عزیز دلم که اینقده با محبتی..ای جانم
حتما خیلی ذوق زده شده دختر گلمون عزیزم

راستی فاطمه جون کی از محیا مراقبت میکنه وقتی نیستی؟
هر روز کلاس داری؟


من و شوشو همکاریم،بخاطر محیا امسال شیفت مخالف هم کلاس گرفتیم.
خدارو شکر محیا میمونه پیش باباش
فقط 5شنبه برنامه ی من شیفت مخالف جور نشد ک میبرمش پیش مامانم
مامان لي لي
8 آبان 92 22:53
اي جان خدا حفظش كنه
بچم چه ذوقي كرده حسابي تعجب كرده😘😘😘
ماماني بوسش كن از طرف من
خيلي خواستني دخمل نازت
بچم ميخواسته خودش و حسابي جا كنه و هرچي هنر داشته رو رو كرده هول شده بوده جيگملمه ديگه
بازم از اين غافلگيري ها براش بكن ماماني


مرسی عزیزم
آره حسابی هول کرده بود
مامان حنانه زهرا
9 آبان 92 3:28
اخی نازی قربون اون استقبالت بشه خاله


مرسی خاله جون
مامان آوا
9 آبان 92 9:35
سلام مامان گلی خوبی عزیزم
محیا جونم چطوره؟خوبه؟از طرف من خیلی ببوسش
امروز هم هوا بارونیه ودلچسب انشالله که اونجا هم بارون بیاد تا مث من ذوق کنین
الهی.........
منم با خوابیدن ودیدن معصومیت آوا بعضی مواقع گریم میگره
میگم چرا 20دقیقه بهتون اجازه میدن؟مگه نباید 1ساعت باشه؟آخی عزیزم میدونم چقد سخته
حسابی محیاجونم رو ببوس ومواظب خودتون باشید


سلام عزیزم
امروز هوای اینجا هم حسابی عشقولانه بود و یه نمه بارون زد
هواشناسی گفته بارون در پیش داریم
قانونا سه تا20 دقیقه حق شیر داریم،اما رییس اداره شهرستان بخشنامه کرده ک 20 دقیقه یعنی 10 دقیقه زنگ تفریح+10 دقیقه حق شیر!!!!!!!!
مکافاتی داریم با این حق مسلم ما!!

من بالاجبار فقط از 20 دقیقه ی آخر استفاده میکنم
مامان لي لي
9 آبان 92 19:41
من موندم چرا سر چيزاي ديگه قانون مند نيستن به ساعت شير دهي كه ميرسه .....
البته خداروشكر امسال تصويب كردن مرخصي قبل زايمان و بعدش و باحقوق
ببوس محيا جونييييييم و با معرفت😘😘😘😘


آره...شاید چون قانونگذارامون مردن و تجربه ی مادر بودن وشیر دادنو ندارن
مرسی از لطفت عزیزم
مامان لي لي
9 آبان 92 19:42
استاد گفت: با دوست جمله بساز
خنديدم!!!..... او نميدانست با دوست دنيا ميسازند نه جمله.....


like!
مامان لي لي
9 آبان 92 19:43
ماماني با محبت و مهربون
مرسي كه مارو تنها نميزاري دوست خوبم
محيااااااااااااا جون ناز و خوشگلم و ببوس 😘😘


یه دنیا ممنون از لطف همیشگیت
بهار مامانه برسام
9 آبان 92 19:45
گل نازم خصوصیت رو چک کن


چشممممم
بهار مامانه برسام
9 آبان 92 19:46



بهار مامانه برسام
9 آبان 92 19:52
الهی من فداش شم
قربون اون صدای موتور و الو گفتن و دست زدنت بشم من
ناز گل دردونه
خودم دورت بگردم که انقدر ناناسی
هزارماشالله به این نازدار دخمل خوشگل
خدا جون این دخمل ناز ما رو خودت حفظش کن و خودت همیشه هواش رو داشته باشه
مامان گل مرسی از محبتت که به ما سر میزنی و به ما لطف داری
روی ماه ناناس دخملی رو از طرف من ببوسید مامان دوست داشتنی

مرسی از لطفت عزیزم
الهی آمین

مامان محیا
10 آبان 92 1:37
با شنیدن این فیلم هندی اشک مارو هم در آوردی؟ولی شنیدن کی بود مانند دیدنخدا این خانواده ی گرم وصمیمی رو حفظ کنه

الهی آمین
ممنون از لطفت عزیزم

مامان اسما
10 آبان 92 14:47
قربون دخمل بااحساس ومهربونم بشم الهی فدات شم که دلت واسه مامانی تنگ میشه چه عکسای خوشگلی


ممنون از لطفت عزیزم
خاله ندا
10 آبان 92 22:31
_____@@@@@@@@ ________@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@______@@@@@___________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________@@@@@@@@@_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________@@@@@@@@@___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@@________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
الهام مامان محیا
11 آبان 92 9:49
هیییییییییع واااااااااایه من!!!!!!!!!!
طفلی این بچه ها از دست مامانهای کارمند چی میکشن!!!!
یعنی من هم ی سال دیگه با چنین استقبال گریه در بیاری روبه رو خواهم شد



ایشالا تا اونموقع محیاگلی بزرگ و خانوم شده و بی تابی مادر و دختر کمتره
منصوره مامان زهره
14 آبان 92 2:54
ممنون عزیزم که جویای احوالمون بودی!
یه مدت که اینترنت نداشتیم یه مدت هم حدود 10 روز زهره مریض بود الانم چند روزیه که پدربزرگم فوت کردن . و این شد که نرسیدم آپ کنم.


خدا رحمتشون کنه
الان زهره جون خوبه؟
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:21
اوووخی عزیزمممم شیرینکاریاشو😁😁😁😁
مادر امیدوارمادر امیدوار
25 شهریور 98 6:22
همیشه شاد باشید