محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

نه ماهگیت مبارک گل من!

1392/7/19 21:31
775 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماهگیت مبارک

انگار همین دیروز بود ک بعد از دیدن نتیجه ی مثبت بیبی چک،از خوشحالی جیغ میکشیدم و اشک میریختم!!یادم نمیره ک با چه لحنی ب باباییت گفتم:واااای نه ماه باید صبر کنم؟!؟....نه مــــــــــــــــاه؟!؟خیـــــــــــلی زیاده!!و چقدر زودگذشت نه ماهی ک فکر میکردم یک عمر زمان میبره!وچقدر زود شیرین عسلم نه ماهگیشو پشت سر گذاشت.

محیا کنار دریا

دیشب سردرد شدیدی داشتم.بابایی داشت سرمو ماساژ میداد.تو کنار اسباب بازیهات،مشغول تماشای تلویزیون بودی،یه لحظه برگشتی و دیدی دست بابایی روی شقیقمه!با سرعت نور بر ثانیه خودتو رسوندی و باعجله دست بابارو از سرم دور کردی!خندیدیم و سعی کردیم با گفتن:بــــه بـــــــــه و نــــــــــــازی نــــــــــازی متوجه بشی اینکارو دوست دارم و اذیت نیستم اما زیر بار نمیرفتی وهمینکه بابایی ب سرم دست میزد فوری دستشو دور میکردیبعد از اینکه چندبار تکرار کردی و نتیجه نگرفتی زدی زیر گریه!!الهی مامان فدات شه ک ب شیوه ی خودت ازم حمایت میکنی

محیاگلی

امروز گل دخترم تونست بدون کمک چند ثانیه بایسته.وای خدای من ،یعنی میشه نفسم ب این زودی تاتی تاتی کنه؟

محیا و زبون گوشه دهن

سیر تکاملی نه ماهگی گل دخترم توی ادامه ی مطلب اومده

شکلک های محدثه

 

دندون سومت روز ولادت حضرت معصومه(س) و دندون چهارمت روز ولادت امام رضا(ع)در اومد(دوتا دندون بالا).

وقتی بهت میگم بـــــوس بــــــوس،دهن خوشگلتو ب صورتم فشار میدی(فقط هم مامانیو میبوسی).پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

بازی ک میکنی توپو واست پرت میکنم و میگم یــــــــــک....دو..... تو میگی:دٍ....(یعنی سه).

وقتی از دستت ناراحت میشم الکی ادای خندیدن درمیاری ک منم بخندم.

خیلی راحت روی چهار دست و پا راهپیمایی میکنی و با گرفتن وسایل بلند میشی و روی دوتا زانو میایستی!

چهار دست و پا

وقتی چیزیو ازت میبرم و قایم میکنم مسیر قایم کردنشو دنبال  میکنی و میری سراغش!

علاوه بر حروف قبلی توی این ماه حروف:غ-ق-ل و ن رو هم توی غرغرهای روزانه بکار میبری.

چسب پوشکتو با دست باز میکنی.   

هر چیزی ک دستت باشه اگه بهت بگم بده میدیش ولی فوری پسش میگیری!

علاقه ی زیادی ب خالی کردن کشوی لباسها داری و اگه کشو باز بمونه تندتند لباسارو از توش میکش بیرون!

از خوردن ماکارونی و دوغ و ماست خیلی لذت میبری. 

موقع بازی کردن زبونتو از گوشه ی دهنت بیرون میاری.

با شنیدن صدای آهنگ خودتو یه تکونی میدی و سعی میکنی حرکات موزون انجام بدی
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهام مامان محیا
10 مهر 92 20:16
آخش دلمون وا شد
چقدر دلتنگ محیا گلی بودم
و چقدر شیرین کاری
تاتی تاتیت مبارک عزیزم
خوش به حال مامانی که اینقدر طرفداریشو میکنی
راستی آهن میدی؟ محیای من وقتی بهش آهن و ویتامین میدم بالا میارهشما چی؟


مرسی خاله جون
هنوز خیلی مونده تا تاتی تاتی.تازه امروز فقط برا چند ثانیه تونست بایسته
اتفاقا منم قصدداشتم بات مشورت کنم.آخه من دیگه بهش نمیدم و بجاش غذاشو خیلی مقوی درست میکنم و آبمیوه و شیر خودمم ک میخورهواسه همین فک نکنم نیازی باشه.آخه با این تغییرات توی یافته های پزشکی هیچ بعید نیس چندسال دیگه اعلام کنن قطره های آهن و ویتامین مازاد بر نیاز نی نی ها بوده و براشون ضرر داشته...والااا
مامان محیا
10 مهر 92 20:32
مبارک باشه نازنینمانشالله یک سالگیت واقعا وقتی حمایت محیا رو از شما دیدم یاد محیای خودم افتادم چ دنیایی دارن این وروجک ها محیا بعضی اوقات خیلی منو اذیت میکنه ولی اگه داداشم با من شوخی کنه خودشو به زمین و زمان میزنه و لجشو بر میداره نسبت به پدری هم همینطوره و وقتی محیا اینجوری میکنه احساس میکنم یه پشتوانه ای دارم که مثل کوه میمونه بزار محیاجونی بزرگ تر بشه اونوقت اینو بیشتر درک میکنی .من خواهر ندارم ولی از بابت اینکه خدا به من دختر داده خیلی خوشحالم و این رو رحمت و مرحمت میدونم احساس میکنم که هم دخترمه و هم خواهرم

آره واقعا حمایتشون شیرینه
خدای محیاتو واست حفظ کنه.مطمئنم همینطوره و واقعا بعدها جای خواهر نداشتتو هم پر میکنه
مامان حلما
11 مهر 92 11:24
دست و جیغ و هورررا هورررا هورررا هوووووووووووورررررااااااااااااا!


تبریک میگم نه ماه با هم بودنتون رو. انشا الله همیشه لحظه لحظه زندگی سه نفرتون پر باشه از خاطرات شاد و رنگارنگ.
خیلی خوبه مامانی یه طرفدار پر و پاقرص داری که دیگه همیشه طرفداریتو میکنه.اینم نه تا گل و ماچ برا محیا جون خوشگل



مرسی مامان حلماجونی
اینروزا از فرصت استفاده کن و تا میتونی ب خونه و نت و اینا برس
بیست و پنج مهر در راهه
آره واقعا حس خوبیه داشتن یه طرفدار کوچولو
مرسی از لطفت












منصوره مامان زهره
12 مهر 92 13:06
نه ماهگیت مبارک خوشگلم
ان شالله به زودی عکسای تاتی کردنت رو هم ببینیم


ایشالله
اینقده خوشم میاد از تاتی کردن بچه ها
واقعا برا دوچیز لحظه شماری میکنم:
یکی مامان گفتنش و یکی تاتی کردنش
مرضیه مامان محیا
12 مهر 92 14:33
سلام فاطمه جون خسته نباشی عزیزم این ده روز فکر کنم خیلی به شما و همسری و از جمله محیاجون سخت گذشته راستش منم باید برم سرکار و باید محیاجونو بذارم مهد ولی باباش قبول نمیکنه موندم چکارکنم؟ حسابی کلافه ام میخواست کمکم کنی و تجربه اتو به من بگی خوشحال میشم به ما هم سر بزنی


آره عزیزم
مخصوصا این دو روز ک سرما هم خوردم
حتما میام پیشت ...اما ممکنه دیر بشه هاااا
بهار مامانه برسام
13 مهر 92 0:00
. . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


بهار مامانه برسام
13 مهر 92 0:03
آخش دلمون وا شد
چقدر دلتنگ محیا گلی بودم
و چقدر شیرین کاری
قدم های کوچولوت هم انشاالله زود بشه بدو بدو
مامانی گل به دخملی سندروس بده خواستی بیا یه سر وبم یه پست مخصوص معرفی سندروس گذاشتم بخون ضرر نمیکنی من سندروس رو به هر مامانی معرفی کردم راضی بده شما هم امتحان کن بد نمیبین
گلم ممنون از لطف و محبتی که به ما داری
خدا دخملی نازمون رو حفظ کنه


مرسی گلکم
حتما میام
وبت از اون وبهاست ک کسی دست خالی ازش برنمیگرده
مامان فاطمه کوچولو
13 مهر 92 0:10
سلام مامان محیا جون. مبارک باشه. ایشالله تاتی تاتی هم می کنه. الهی قلبون اون تاتی تاتی کردنش
****************
متشکرم مامان محیا خانوم. خیلی لطف دارید . همچنین شما. ایشالله به زودی قسمت شما هم زیارت امام رضا بشه عزیزم


مرسی خاله جووون
زیارت قبول
ایشالا
بهار مامانه برسام
13 مهر 92 1:49

I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
I love you ناناز دخملمی


بهار مامانه برسام
13 مهر 92 1:50
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$


بهار مامانه برسام
13 مهر 92 1:52
تبریک میگم شیرین شدن و زیباتر شدن زندگیتون رو در این 9 ماه
انشاالله بی نهایت تا از این 9های زیبا تویه زندگیتون تکرار بشه و هر تکرارتون بی تکرار و جدید باشه و همه ی روزهای با هم بودنتون یکی از یکی بهتر و زیباتر باشه
9ماهگیت مبارک ناناسی خوشمل دخملی
انشاالله همیشه با هم خوش و خوشبخت باشید


ممنون عزیزدلم
خیلی لطف داری
مامان نرگس
14 مهر 92 10:57
اره فاطمه جون...خیلی انتظار شیرینیه ولی دلمون میخواد زودتر نی نی های نازمون بیان بغلمون..........همیشه دلتنگشم
هنوز 15 هفته دیگه مونده

عزیزم من شما رو لینک کردم. خوشحال میشم شما هم بیاید و به ما سر بزنید


وااای عزیزم ایشالله راحت و آسون بارتو زمین بذاری و دخترخوشگلتو بغل بگیری
با کمال میل و افتخار لینک شدید
مامان محیا
15 مهر 92 17:35
روز کودک رو به این کودک نقلی مون تبریک میگم


مرسی خاله جون
ب محیاگلی شما هم مبارک باشه
الهام مامان محیا
16 مهر 92 12:53
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

* * * * *

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

روزت مبارک فرشته ی کوچک

مرسی عزیزم
این روز ب محیای خاله هم مبارک باشه
مامان فاطمه کوچولو
20 مهر 92 14:16
_____$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$



سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست عزیز.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
چند تا پست رو با هم زدم. خوشحااا میشم توی کلبه کوچک دخترم ببینمت


به به با کمال میل میام
مامان رادین
21 مهر 92 10:51
سلام،خدا براتون حفظش کنه ،ماشااله خیلی نازه،من مامان محمد رادینم که الان 11 ماه و نیمشه، و چند روزی میشه که براش وبلاگ درست کردم به اسم فرشته کوچولوی خونمون تا از پسرم بنویسم. خوشحال میشم سر بزنید. البته تازه اول راهم و خیلی مطلب نذاشتم.


سلام،ب جمع نی نی وبلاگیها خوش اومدی
حتما در اولین فرصت خدمت میرسیم
مامان حنانه زهرا
1 آبان 92 6:26
تبریک میگم عزیزم.داری بزرگ میشیاو مامان وبابا همه هستیشون تو کوچولوی شیرین بامزه ای توکار مامان بابام که دخالت میکنی
مامان مریم
11 آبان 92 14:58
وای ماشاله به مامان شاغل و فعال...چه همه پست جدید گذاشتی ...من که خیلی تنبل شدم
دقیقا کار مهتاب خانوم ما..باباش اصلا نباید بهم نزدیک شهماجرایی داریم با این هووهامون...!
نه ماهگیتم مبارک قند عسل


شمع و چراغارو روشن کنید،مریم خانوم خوش اومد
هوررررراااا بالاخره غیبت مجازیت ب پایان رسید
بدون اغراق دلم واسه مهتاب شیرین و مامانش و قلم قشنگ مریم جون تنگ شده