محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

کدبانوی نمونه!

1392/6/14 13:15
682 بازدید
اشتراک گذاری

همه میگن دختر همدم و یار مادره!

خب همه راست میگن دیگه!smilies1

محیای من از همین سن دوست داره توی کارهای خونه کمکم کنه!smilies1

مدارکشم موجوده!smilies1

محیا و لباسشویی

اینم هست:

محیا و جاروبرقی

البته گاهی خرابکاری هم میکنه.

یه دفتر خاطرات دارم ک خیلی برام باارزشه.از دوران نامزدی خاطرات و تاریخهای مهم و ب یادموندنی رو توش مینوشتم.smilies1

کمتر از یک دقیقه غفلت کافی بود ک محیا خودشو ب دفتر برسونه هربرگه رو چند تکه کنه

محیا و دفترخاطرات

اینم مجازاتتsmilies1

محیا در زندان

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان محیا
14 شهریور 92 13:29
آفرین به این کدبانوی کوچولومطمئنم کدبانوگری رو از مامانش ارث برده.یه مثلی هست که میگن پسر کو ندارد نشان از پدر حالا من میگم دختر کو ندارد نشان از مادر
خوشت اومد


آفرین ب این میگن بداهه پردازی
مامان محیا
14 شهریور 92 13:30
مامان محیا داشتیم دخترمون رو زندانی کردی مزد این همه کاره که محیاجونی واست کرده؟؟؟؟؟؟


جالب اینجا بود ک با اینکه دفترم خیلی برام با ارزشه اما ن ناراحت شدم و ن عصبانی!!گفتم اینم یه یادگاری از هشت ماهگیش توی دفترم
مامان سبا ازمشهد
15 شهریور 92 2:35
سلام من هروقت احتیاج داشته باشه عوضش میکنم میانگینش 4--5 عددهست.پوشک ارزونتربخرین.هردفعه هم عوضش میکنید پاشو بشورین.موفق باشین


ممنون عزیزم
منم تقریبا همینه.بین هر پوشک یکی-دو ساعتی آزاد میذارمش.ولی با حفظ موارد ایمنی
الهام مامان محیا
15 شهریور 92 11:34
خوبه دیگه غم وغصه ای نداری عزیز. از دست تنهایی در اومدی


آرهههه بابا، نشستم تو خونه پاروپا انداختم محیا میشوره و میسابه و میپزه
مامان حلما
15 شهریور 92 14:11
عزیزم ماشالله به جونت چقدرشیرینی شما گلم!
الهی مثل اسمت همیشه زنده باشی.
کدبانو کوچولو خوبه مامانی با خیال راحت حسابی خستگی از تن برون کن.


مرسی خاله جون
بــــلــــــه ما اینیم دیگه
مامان مریم
16 شهریور 92 11:27
دختر خانوم کدبانوی خوشمزه روزت مبارک


ممنون خاله ی مهربونم
ب مهتاب گلی هم مبارک باشه
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 12:09
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز دختر مبارک عزیزم


مرسی خاله جون
این روز قشنگ ب حنانه جونم مبارک باشه
مامان محیا
16 شهریور 92 14:32
محیای عزیزم روزت مبارک امیدوارم که با حضور سبزت باغ زندگی پدر ومادر تو سبزتر کنی


مرسی خاله جون
ب محیا گلی هم مبارک باشه
بابای فاطمه
16 شهریور 92 17:58
ناز باشی دختر روزت مبارک


ممنون عزیرم ب فاطمه گلی هم مبارک باشه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 18:43
اي جانممممممم💟💚 آفرين بهش از همون بچگي كد بانو بوده ها💜