محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

روز مادر ۹۸

1398/12/5 6:27
489 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر امسال واسه من خیلی خاص بود❤.

چون برای اولین بار محیای شیرینم بتنهایی جشنو مدیریت کرد.😘😘😘

من مشغول سرگرم کردن حسام بودم و متوجه میشدم محیا در تکاپویه!!😁💋❤

روی میزو پارچه انداخت،😘

خودش بتنهایی شربت آماده کرد،😘

شیرینی کشمشی ک ظهر با کمک هم پخته بودیمو توی ظرف گذاشت،😘

دیوارو با نوشته هاش تزیین کرد و هدیه های خودش و حسام و بابارو با کمک بابایی کادوپیچ کردند.😘

اینقدر از جشنش و نحوه ی مدیریتش لذت بردم ک دوست داشتم اون لحظه ها هیچوقت تموم نشن.❤❤😚😚

همیشه معتقد بودم قشنگی روز مادر ب اینه ک بچه ها واست جشن بگیرن.و امسال قشنگترین روز مادرو تجربه کردم.😚💋💝

محیای عزیزتر از جونم مثه هرسال یه نقاشی خیلی خیلی قشنگ هم کشیده بود ک واسم یک دنیا ارزش داره.❤

حسام گلم در تمام این مراسم😉 در پی فرصتی بود ک همه چیو بهم بریزه و با خنده های شیرین دلبری میکرد!😁😘

شاید بنظر جشن ساده ای بیاد،اما اینقدر برام باارزش بود ک از لحظه لحظه ش لذت بردم.😘😘

شب قبل هم رفتیم مراسمی ک بچه های توانبخشی بمناسبت روز مادر داشتند.عاااالی بود.

هم خندیدیم و هم بغض کردیم.

بلیط مراسم صرف هزینه سفر فرشته های دلپاک ب مشهد مقدس میشد.

حسام اون شب هم دست از شیطنت برنمیداشت!دائم توی سالن میدوید و شیطنت میکرد.چندتا بادکنک ترکوند.اما چون دائم میخندید و شاد بود نه تنها بهش اعتراض نمیکردن ک ازش فیلم و عکس هم میگرفتن!😁😚

فقط من نرسیدم ازش عکس بگیرم،بس ک فداش بشم شیطنت میکرد!😅😘

بیشتر زحمتش با خاله لیلا بود ک حتی پارک کنار سالن هم بردش.😘

خدایا ازت ممنونم بابت عزیزای مهربونی ک کنارم دارم.😘

پسندها (20)

نظرات (16)


5 اسفند 98 7:26
همیشه به شادی و خوشی خاله فاطمه!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون از لطفتون🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 اسفند 98 11:07
همیشه به خوشی
خدا حفظشون کنه براتون، مخصوصا محیا جونو که اینقدر خانم و مهربونه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون زهرای عزیزم
شما لطف داری😚😘
سیما
5 اسفند 98 11:15
قربون اون ترفش😚😂
فکر کنم این «ت» رو خیلی دوست داره😄
روز مادر هم مبارک همه ی مادرای مهربونی چون شما💐
سایتون همیشگی روی سر فسقلیاتون🌹🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘
آخه هنوز به درس ط نرسیدن و فقط همین ت رو خوندن😁😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 اسفند 98 12:10
ای جانم روزت مبارک مادر مهربون💋💋💋💞💞💞
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 اسفند 98 12:10
ای جانم روزت مبارک مادر مهربون💋💋💋💞💞💞
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم مبینای مهربونم😚😘
مامان پریمامان پری
5 اسفند 98 14:13
به به دست خانم طلا درد نکنه 😍
والا منم کلی لذت بردم از نحوه برگزاری جشن و مدیریت محیا گلی
سایه تون همیشه بالا سر بچه ها نازتون باشه😘 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی 
نظر لطفتونه
سلامت باشید😚😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
5 اسفند 98 15:30
روزتون مبارک😘
مامانیمامانی
5 اسفند 98 17:50
روزتون مبارک عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
بر شما هم مبارک باشه
❤️Maman juni❤️Maman juni
5 اسفند 98 19:09
ای جونه دلم خوشگلای من😍😍🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
شما ک عشقی😚😘

6 اسفند 98 1:34
روزتون مبارک مادرمهربون محیا😘😘
به به چه شربتی هم درست کردن کدبانو خانوم😘😘دل ماهم خواست😘نوش جونتون😘
از ترف من محکم محیا گلی رو ماچ کنین!😘
ط مامان فاطمه رو آفرین کل دختری که گذاشتی😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیز من😚😘
عمه فروغعمه فروغ
9 اسفند 98 11:40
چه لذتی داره اینه جشن😊
دست محیا گلی درد نکنه که خستگی هاتون رو شست و برد❤
مادر امیدوارمادر امیدوار
17 فروردین 99 3:00
روزتون مبارک باشه

هزار ماشالله به محیای شیرین و دوست داشتنی😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😚😚

سلامت باشید
مادر امیدوارمادر امیدوار
17 فروردین 99 3:01
روزتون مبارک باشه هزار ماشالله به محیای شیرین و دوست داشتنی😘😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
17 فروردین 99 3:01
روزتون مبارک باشه ووو هزار ماشالله به محیای شیرین و دوست داشتنی😘😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 13:33
چه جشني😍
دست محيا گلي درد نكنه😘😘😘
ما روز مادر گاهي خونه خودمونيم گاهي خونه مادربزرگم و گاهي هم خونه عزيز جونم😍💗
هميشه خوش باشم😀 يعني چيزه اينه هميشه خوش باشيد😂😂😁
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم

انشالله همیشه ب جشن و شادی جمع بشید😚😚😚