محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

قانون های اتاقش!😘❤

1398/11/24 9:47
778 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من ب فدای این گل دخترعزیز و دوست داشتنیم😘😘😘

عمر و زندگیم محیا،این قانونهای طلایی رو واسه اتاقش نوشته و چسبونده ب دیوار اتاقش!😁😘

اینک شروع خاطره نویسی گل دختری💋❤❤

فدای اون دستای توانا و سوادناتمامش😘😚

محیای من تا این لحظه ۷ سال و ۱ماه و ۱۴ روز سن دارد.❤😚😚

پسندها (20)

نظرات (18)

مامان آیسلمامان آیسل
24 بهمن 98 10:24
ای جانم❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
جانتون بی بلا😘

24 بهمن 98 10:59
من مفهوم تصویر اخر رو کاملا درک میکنم..مشقا خیلی زیادن کمر ادم له میشه😒😁
چه قوانین جالبی😍😍قانون۴خیلی خوبه😍به چیزی بی اجازه دست نزنید،چقدر محیاگلی با مسیولیته😘
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزدلممم😘😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
24 بهمن 98 11:26
حسام امروز......😆😆
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
باید بپرسیم حسام کی فضول نبوده؟؟؟😁😁😚
عمه فروغعمه فروغ
24 بهمن 98 12:06
ای جان محیای دوست داشتنی😘❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
جانت سلامت عزیزم😚😚
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 بهمن 98 13:08
ای جووونممم فقط سومین خاطرش😂😂😂😂😍😍😍😍❤❤❤

24 بهمن 98 14:05
موفق باشی محیا جونییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی عزیزممم😘😘😘😘😘😘

24 بهمن 98 18:55
🥰I love you mail June

24 بهمن 98 21:35
باریکلا محیا خانم

25 بهمن 98 11:49
Mis fatemeh,i got a Question
من موافقم im agree mean
so im not agree is disagree?
این سوال رو هیچکس جواب نمیده گفتم کی بهتر از خاله فاطمه،هم اشناست هم معلم زبانه💕
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
نیلا جان
i m agreeاشتباست
درستش اینه:
I agree
اگه بخای بگی من موافق نیستم،میگی:
I don't agree
اما اگه بخای بگی من مخالفم،میشه:
I disagree
مامان پریمامان پری
27 بهمن 98 10:28
آفرین به محیا خانم قانونمند و باسواد البته😘
داداشی تو هم فوزولی نکن تا خواهرت جز خاطراتش ننویسه دیگه😇
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی خاله جوون😘😚

چشممم از طرف حسام😁😅
مامانمامان
27 بهمن 98 20:19
قانون هاتم مثل خودت دوستداشتنی گل دخمری⁦❤️😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
نظر لطفتونه عزیزم😘😚

27 بهمن 98 21:44
ممنون از کامنت های پر مهرتون😍😍😍
همینطور از راهنمایی تون😘راستی شما چه کتابی درس میدین؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خواهش میکنم گلم
کتاب زبان از هفتم تا دوازدهم😉
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
28 بهمن 98 23:05
قربون اون غلط املایی هات محیا جون😍😍😍😘😘😘
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
زنده باشی و سلامت نوشین عزیزم😘😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 بهمن 98 15:56
اي جونه دلم دختر مرتب و دوست داشتني 🥰❤️💕🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم😘😚
مامان صدیقهمامان صدیقه
4 اسفند 98 2:36
قربون دستخط قشنگش ک خاطره رو با ت نوشته😀
بعدها این مدل نوشتنا چقد براش جالب وخنده داره😀❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی خاله جونم😚😘

4 اسفند 98 23:35
😘😘 Hiiii my dear aunt Fatemeh
!!Pishapish, happy new year 
عیدتون پیشاپیش مبارک!🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🍎🌸🔆♥🌠🕘💠✅🚩🚺⌛💐💎💐💎🏩🌌🌅🌈🍭🐠🐁🎼🎼🎼
هپی نیو یر،بععععععععععععععععع!!
من اولین کسی بودم که عیدو تبریک گفتم😂البته واسه شوق و ذوق خودم هم هست😃😃
اینم عید من:ده تومن💴کم بود...نه صدتومن💶اینم کمه ...میلیون💷نه بابا کمه...یک تیلیون میلیارد💵کارت بانکی اصلا💳اصلا خود کیف پولم 👛


 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررسی عزیزم ولی عجب پیشواز عیدی رفتی،هنوز یه ماه مونده هااا😁😘
همیشه خوش باشی و دلشاد😘

5 اسفند 98 12:06
یک ماه چیه کمه ،۲۴روز!!!
خیلی کمه!
تا چشم به هم بزنیم میبینیم ۲۴دیقه مونده😂😂
البته عید امسال که باید مثل زنبوردارا راه بریم و نه دست بدیم نه ماچ کنیم،سلام کنیم!خیلی هم مفید!😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
زنبوردارو خوب اومدی😂😂😂
پس پیشاپیش عیدت مبارک باشه گلم😚😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 13:39
اي جانم چه قانوناي قشنگي😘😘😍
مخصوصا قانون با لبخند وارد شدن😀🙂
حسام امروز فوزول بود؟؟؟؟؟😂😂😂
هميشه خوش باشه پري چهره ناز ما😘😘
در ضمن فردا محيا 7 سال و 7 ماه و 7 روز ش ميشه😍
پيشاپيش كليييييييييييي مباركه😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی گلم

آفررررین چ دقتی ک این مناسبتو متوجه شدی😀😀😚😚😚😘