محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بدرود هفت ماهگی!

1392/6/9 18:17
777 بازدید
اشتراک گذاری

آتلیه1

هفت ماهگیت هم ب سرعت برق و باد سپری شد.

mahya

یاد گرفتی بشینی،یه مقدار کم سینه خیز میری،موقع بیرون رفتن دستتو ب نشونه ی خداحافظی تکون میدی،موقع خوشحالی یا شنیدن آهنگ و تشویق کف میزنی(اینو خاله صدیقه یادت داد)،علاوه بر دد،دادا،بابا،باوا بین غرغرهای روزانت حرف "گ" رو هم ب کار میبری،با دستت ب همه چیز ضربه میزنی(عجب دست سنگینی هم داری،چندین بار مارو مستفیض کردی)،خیلی ددری شدی اما غریبی میکنی و مامانی شدی،دوتا دندون خوشگل درآوردی،بعضی اصوات و حرکات مثه نچ نچ کردن یا زبون درآوردنو تقلید میکنی،موقع آب یا غذا خوردن بشدت تلاش میکنی ظرفو ب دست بگیری و....

عکس در عکس

پ.ن1:این روزا سخت میگذرن.اما جای شکرش باقیه ک ب قول شیخ بهایی:"سخت میگذره،سخت ک نمیمونه!"

پ.ن2:این مدتی ک نبودم واقعا دلم واسه همه ی دوستای وبلاگیم تنگ شده بود.خیلی حس قشنگی بود وقتی اومدم و کامنتهای پرمهرتونو خوندنم.ممنون از همتون.خیلی برام عزیزید

mahya

 

پسندها (3)

نظرات (9)

الهام مامان محیا
9 شهریور 92 10:30
به به دلمون از شد ه عکس خوشملی
آفرین به دخمل باهوش که به سرعت باد میره جلو
راستی فاطمه جون لطفا ح اقل خصوصی بگو مشگلت چیه نگرانتم

ممنون الهام جون....تو لطف داری.مشکل من نیست فقط نگرانیش نصیب منه
مامان محیا
9 شهریور 92 10:58
به به چ عکسایی.دیر اومدی ولی عوضش با این عکسای خوشگل تلافی کردید

ممنون خاله گلی
مامان محیا
9 شهریور 92 10:59
عزیزم هفت ماهگیتو تبریک میگم ایشاالله جشن تولد یک سالگیت


هشت ماهه شد محیاگلیم....مرسی از لطفت
مامان حلما
9 شهریور 92 11:47
هورااااااا محیا خانوم هم آپ کرد خانومی به خدا ما هم دلمون واسه شما و محیا بانو تنگ شده بود .محیا گلی ماشاالله این مدت که نبودی خانوم تر شدی چه کارهای جدیدی هم یاد گرفتی آفرین .

مامانی وقتی عنوان مطلبو نگاه کردم گفتم بدر دو یعنی چی وقتی مطلبو خوندم فهمیدم میخواستی بنویسی بدرود. نگی چقدر ملا نقطه گیر شدم چون معلمم و دقتم تو پیدا کردن غلط املا بالا رفته.

مرسی عزیزم از یادآوریت.....درستش کردم خانوم معلم گل

منصوره مامان زهره
12 شهریور 92 17:18
8 ماهگیت مبارک عسلم


مرسی خاله جووون
مامان محیا
13 شهریور 92 21:01
چرا آپ نمیشی من خیلی وقته آپیدم


الساعه خدمت میرسم(چشمک)
مامان محیا
14 شهریور 92 3:21
اره .در مورد وبلاگش به محیا توضیح دادم حتی وقتی میخوام ازش عکس بگیرم بهش میگم میخوام تو وبلاگت بزارم بعضی وقتها هم خودش میاد وبلاگشو میبینه حتی تو لینک دوستان هم میره و بازش میکنه و عکس دوستاشم میبینه .
ساره دختر خاله نفس
16 شهریور 92 14:23
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟


سلام
حتما
با کمال میل
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 18:42
كل هستي فداي يك لحظه خندش💕